Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Folk får selv avgjøre om de vil holde seg til en stor samletråd eller benytte seg av enkeltråder. Som påpekt når underforumene ble annonsert.

 

Dagens praksis er å ha en stor tråd, noe som ikke er tilfredsstillende nok for entusiastene der ute. Så nå vil man nå få en hel kategori å lete seg frem til nyheter, samt diskutere mysterier og hendelser langt mer detaljert og oversiktlig. De store samletrådene vil bestå for de som ikke er interessert i mer "detaljert" diskutering.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=744435

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter dagens episode liker jeg bare Juliet mindre og mindre. Det irriterer meg enormt at hun vet så mye, men ikke sier noe, I tillegg er hun "beskyttet" av dumsnille Jack.  Jeg liker heller ikke det sleipe, ekle smilet hennes.

8365763[/snapback]

 

Juliet er jo kul! Da Kate våknet opp med Juliet i jungelen var jeg 100% sikker på at det var noe muffens i lufta, men Juliet overbeviste meg etter hvert til å tro at hun kanskje var blitt gasset hun også. Lurer på hva som skjer om 'en uke'.

Lenke til kommentar
noen som la merke til at julie ikke trykka lufta ut av sprøyta før hun gav den til Claire? :p

8368023[/snapback]

 

Ja, må jo ha vært med vilje at hun gjorde det på den måten?

Hva med den replikken?

8368125[/snapback]

Den ble sagt i episoden og den var rå :)

 

En annnen ting jeg la merke til:

Da de kom til stranda var det lyst, da den store diskusjonen oppstod og Claire spydde blod var det mørkt og da Juliet fant kofferten var det lyst igjen. Har Charlie har en klokke på høyrehånda si?

 

Ellers:

Jeg mener at vi enten skal ha en samletråd ELLER en tråd for hver episode og IKKE sånn som det er nå med begge deler. "Ja takk begge deler" fungerer dårlig når det skal diskuteres innhold og teorier om en enkeltepisode. Samletråd fungerer når hele serien diskuteres.

Endret av CAT0
Lenke til kommentar
DENNE episoden var KNALL!! :w00t:

 

Jeg er fortsatt usikker på om Juliet er "good, eller bad", tross slutten på denne episoden..

 

..og NEI, vi skal ikke ha tråder for hver enkelt episode... EN for Serie X / S01 usa / norge

 

Det bestemmer jeg! :p

8369917[/snapback]

Litt sent å bestemme det når det allerede er lagt opp til at det skal være en tråd pr. episode i Lost-delen av forumet.

Lenke til kommentar

Navn og sendedato på de resterende episodene i sesong 3:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Season 3, Episode 17: Catch-22

Original Air Date: 18 April 2007

 

Season 3, Episode 18: D.O.C.

Original Air Date: 25 April 2007

 

 

Season 3, Episode 19: The Brig

Original Air Date: 2 May 2007

 

 

Season 3, Episode 20: The Man Behind the Curtain

Original Air Date: 9 May 2007

 

 

Season 3, Episode 21: Greatest Hits

Original Air Date: 16 May 2007

 

 

Season 3, Episode 22: Through the Looking Glass: Part 1

Lenke til kommentar
noen som la merke til at julie ikke trykka lufta ut av sprøyta før hun gav den til Claire? :p

8368023[/snapback]

 

Ja, må jo ha vært med vilje at hun gjorde det på den måten?

Hva med den replikken?

8368125[/snapback]

Den ble sagt i episoden og den var rå :)

8368226[/snapback]

Så vidt jeg vet er det ikke farlig med litt luft når sprøyter ikke settes rett i blodet.

Endret av G2Petter
Lenke til kommentar

Omhandler siste episode, så dette kommer i spoiler:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Through the Looking Glass er mer enn bare ordene, det kan bety at noe kommer gjennom et speil, men det er også en bok av Lewis Carroll (Alice in wonderland). Og jeg siterer wikipedia

"Most main characters met in the story are represented by a chess piece, with Alice herself being a pawn. However, the chess game described cannot be carried out legally due to a move where white doesn't move out of check (a list of moves is included - note that a young child might make this error due to inexperience.) The looking-glass world is divided into sections by brooks, with the crossing of each brook usually signifying a notable change in the scene and action of the story: the brooks represent the divisions between squares on the chessboard, and Alice crossing them signifies the advancing of her piece one square."

Hvem kan nå dette være? Juliette eller kanskje Locke?

 

Eller kanskje jeg tar totalt feil :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Hvis det skal være en tråd per episode så synes jeg også at den aller siste episoden skal være på toppen som sticky i to versjoner.

Vi trenger et fast format!

 

S03E16 Usa

 

S03E01 TvNorge

 

Kansje ikke perfekt, hva mener dere det bør være?

Lenke til kommentar

Svarene kommer på løpende bånd. Logikiske brikker faller på plass, og dem som har avfeid at serieskaperne hele tiden har hatt en rød tråd kan legge seg.

Og ikke nok med det... 815-folkene er ikke lenger det interessante. Det føles som en bihistorie sett i forhold til helheten. Dette er rett og slett bare knall og tidenes beste serie.

Jeg har blitt overrasket før. Nå er jeg blitt det igjen. Er jo helt umulig å forutse disse tingene. Gleder meg stort til resten av episodene og ikke minst neste sesong.

 

Edit:

 

Alt i alt en litt kjedelig episode som ikke driver serien videre.

8365763[/snapback]

Har du og jeg sett samme episode?

Endret av neitakk
Lenke til kommentar

Jeg tror ihvertfall at Juliet er forelsket i Jack eller kommer til å bli det. Så uansett hva slags beskjed hun har fått fra The others og hvilken avtale de har så kommer hun nok aldri til å svikte Jack helt,,

 

I mellomtiden så ligger Nikki og Paolo levende begravd da eller?? :hmm: kommer de tilbake tro?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
En av karakterene kommer til å dø før denne sesongen er ferdig. Kan det være Charlie tro?
Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...