Movieheart Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Så akkurat ett filmklipp der man hadde tatt stillbilder av episodene der Mr.Eko ser den svarte røyken.. inni der var det bilder av masse folk som hadde vært i llivet hans så bilde av en kirke også inni røyken.. så kan det være livet hans i revy? eller noe sånt? det tror jeg.. 8360393[/snapback] Hvis du poster linker til filmene dine, så hadde det kanskje vært litt enklere for oss å si meningene våre også Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Med stemmene: http://youtube.com/watch?v=0IVv_0a4d1s&mode=related&search= Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 hehe, ja ok,, har ikke fått med meg det jeg.. jøss, dere er strenge altså.. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg vet andre egne Lost-forum er bygd opp slik, men ser ikke helt hvor mye vi skulle tjene på det. Det blir mer oversiktlig hvis man skal lete tilbake til noe, og finner dermed akkurat den diskusjonen for en episoden, men man kan også risikere at mange diskusjoner blir gjentatt over flere tråder. Det er vel ikke så fantastisk mange som er innom tråden her, er det så vanskelig å holde følge med hva som skjer her? Spoilere i en tråd og diskusjon om episodene i denne, etter at de er sett, er det så ille da? Vet vi har fått et helt underrforum for å boltre seg på, men skal det bolters, bør det være en seriøs plan over det hele. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 hehe, ja ok,, har ikke fått med meg det jeg.. jøss, dere er strenge altså.. 8360429[/snapback] Strenge? Vi? Nei vi bare følger med på hva som skjer vi. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Så akkurat ett filmklipp der man hadde tatt stillbilder av episodene der Mr.Eko ser den svarte røyken.. inni der var det bilder av masse folk som hadde vært i llivet hans så bilde av en kirke også inni røyken.. så kan det være livet hans i revy? eller noe sånt? det tror jeg.. 8360393[/snapback] Hvis du poster linker til filmene dine, så hadde det kanskje vært litt enklere for oss å si meningene våre også 8360424[/snapback] Skrev akkurat grunnen til at jeg ikke gjorde det da.. jeg skjønner såpass jeg også Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Så akkurat ett filmklipp der man hadde tatt stillbilder av episodene der Mr.Eko ser den svarte røyken.. inni der var det bilder av masse folk som hadde vært i llivet hans så bilde av en kirke også inni røyken.. så kan det være livet hans i revy? eller noe sånt? det tror jeg.. 8360393[/snapback] Hvis du poster linker til filmene dine, så hadde det kanskje vært litt enklere for oss å si meningene våre også 8360424[/snapback] Skrev akkurat grunnen til at jeg ikke gjorde det da.. jeg skjønner såpass jeg også 8360449[/snapback] Så det ikke før jeg hadde postet det. Beklager Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Så akkurat ett filmklipp der man hadde tatt stillbilder av episodene der Mr.Eko ser den svarte røyken.. inni der var det bilder av masse folk som hadde vært i llivet hans så bilde av en kirke også inni røyken.. så kan det være livet hans i revy? eller noe sånt? det tror jeg.. 8360393[/snapback] Hvis du poster linker til filmene dine, så hadde det kanskje vært litt enklere for oss å si meningene våre også 8360424[/snapback] Skrev akkurat grunnen til at jeg ikke gjorde det da.. 8360449[/snapback] Hvor? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 hehe, ja ok,, har ikke fått med meg det jeg.. jøss, dere er strenge altså.. 8360429[/snapback] Strenge? Vi? Nei vi bare følger med på hva som skjer vi. 8360442[/snapback] hmmm, ja det må dere bare få lov til.. bare ikke arrester meg bare fordi jeg ikke har rukket og sett det mange andre har sett da.. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 sorry , visst ikke at det var lov å legge ut linker her.. la ut en link en gang og da var det en moderator som sa at jeg ikke fikk lov.. hadde selvfølgelig lagt ut en link hvis jeg trodde det var lov.. 8360420[/snapback] her! Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Dansen var da tøff den Aller beste var Locke og Walt som dirigenter :!: Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Edit: fant spoiler tråden selv Endret 11. april 2007 av Melisma Lenke til kommentar
zonko Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Spoilertråd for framtidige episoder og denne tråden for alle epsioder som al er sendt i USA Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Lurer på en ting i anledning at jeg opprettet en tråd for episode 3x16, mener dere at vi skal kunne diskutere episoden i den tråden i morgen, eller mener dere at alt om episoden skal spoiles frem til episoden er vist i norge? Personlig mener jeg at vi kanskje kan benytte oss av underforumet vi er blitt tildelt og oprette to tråder for hver uke, en for den episoden som blir sendt i USA og en tråd for den episoden som blir sendt i Norge. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Skal vi ha for hver episode kan trenger vi vell ikke spoilere... Viss folk er så dum å gå inn på tråden før de har sett episoden får det vere deres eget problem. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Er det noen steder dagens episode blir tilgjengelig før kl. 03.30? Lenke til kommentar
Scorpy Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Skal vi ha for hver episode kan trenger vi vell ikke spoilere... Viss folk er så dum å gå inn på tråden før de har sett episoden får det vere deres eget problem. 8361937[/snapback] Er også mulig å sette inn en spoiler-advarsel for TVN-seere i emnetittelen Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Er det noen steder dagens episode blir tilgjengelig før kl. 03.30? 8364107[/snapback] En liten proaktiv formaning: Husk at det ikke er tillatt å linke til pirat-steder her på forumet. Så med mindre dere vet et sted der man kan se det lovlig, så ikke svar... Geir Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Etter dagens episode liker jeg bare Juliet mindre og mindre. Det irriterer meg enormt at hun vet så mye, men ikke sier noe, I tillegg er hun "beskyttet" av dumsnille Jack. Jeg liker heller ikke det sleipe, ekle smilet hennes. Alt i alt en litt kjedelig episode som ikke driver serien videre. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Bruk episode tråden helst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå