Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke helt hva du mener med forslaget. I denne tråden skal allerede sette episoder diskuteres, spoilers ikke tillatt, dette er det en egen spoilertråd for.

Nærmer meg ikke spoilertråden, så jeg vet ikke hvordan denne fungerer, men er det virkelig behov for en tråd for hver nye episode, der kun spoliere for denne diskuteres?

 

Forklar gjerne planen nærmere hvis jeg er på sjøen nå

Lenke til kommentar

Det er bare til å opprette tråder for enkeltepisoder. De kan brukes igjen og igjen, både av de som følger TVNorge, USA tid eller ser det på DVD osv. Ingen som hindrer noen i det.

 

Personlig håper jeg underforumet blir tatt flittig i bruk og vil heller følge med der enn i denne tråden. Men om ikke underforumet blir brukt så får vi bare fjerne det etterhvert, ikke noe poeng i et underforum som ikke blir utnyttet til sitt fulle :)

Lenke til kommentar
Det er bare til å opprette tråder for enkeltepisoder. De kan brukes igjen og igjen, både av de som følger TVNorge, USA tid eller ser det på DVD osv. Ingen som hindrer noen i det.

 

Personlig håper jeg underforumet blir tatt flittig i bruk og vil heller følge med der enn i denne tråden. Men om ikke underforumet blir brukt så får vi bare fjerne det etterhvert, ikke noe poeng i et underforum som ikke blir utnyttet til sitt fulle :)

8359871[/snapback]

Enig i det du sier der Dotten, når vi først har fått et eget underforum er det ikke nødvendig å samle alt i en tråd lenger. Har allerede laget en tråd for episode 16, håper det er en trend som slår ann og kan fortsette.

Lenke til kommentar
For min del kan vi godt stenge denne tråden nå, og ha en spoilertråd og så vil det opprettes tråder for hver episode. Da kan man i tillegg ha generelle tråder for andre temaer som vil dukke opp, som "hva er the black rock", som var et tema i sesong 1.

8360103[/snapback]

Det høres for meg ut som en god idè, kunne godt stengt denne tråden, hatt en spoilertråd og en tråd for hver episode. Man kunne også eventuelt opprettet en generel Lost tråd der man kan diskutere skuespillere, sendetidspunkt etc.

Lenke til kommentar
Så akkurat ett filmklipp der man hadde tatt stillbilder av episodene der Mr.Eko ser den svarte røyken.. inni der var det bilder av masse folk som hadde vært i llivet hans :ohmy:  så bilde av en kirke også inni røyken.. så kan det være livet hans i revy? eller noe sånt? :) det tror jeg..

8360393[/snapback]

"HELLO AND WELCOME TO LAST WEEK!!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...