Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De har forlatt landsbyen fordi det er en tsunami på vei? Hvis dem fortsatt befinner seg i det herrens år 2004, og det er i Stillehavet, kan The Others ha forutsett tsunamien som rammet det området. Hvis serien er tatt fra virkeligheten da. Og om denne tsunamien kommer, så vil det jo bekrefte at øya er virkelig, og ikke ligger under pol-is.

8348272[/snapback]

Med alt det mildt sagt unaturlige som skjer i denne serien så tror jeg neppe at det er grunnen. I så fall ville vel Desmond ha sett det allerede. I tillegg ligger vel husene ganske høyt på øya i forhold til det jeg husker fra da vi fikk se flystyrten fra en annen vinkel.
Lenke til kommentar
Er jo bare å bygge en slags bro over dette forsvaret, akkurat som i Par Avion-episoden.

8350397[/snapback]

 

Tviler på at skyen godder å bygge en bro nå viss den ikke har gjort det før. De ander kan jo uansett bare trykke koden.

 

Men Uansett er det vell tryggere å bo der. Med mindre de andre kommer tilbake med gunnerne sine og begynner å skyte folk.

Lenke til kommentar
Men Uansett er det vell tryggere å bo der. Med mindre de andre kommer tilbake med gunnerne sine og begynner å skyte folk.

8354016[/snapback]

 

Skyte kan de vel gjøre på stranda og.. Vil tro at det er tryggere å ha hus uansett situasjon. Men noen logiske brister må man vel bare leve med.

Lenke til kommentar
Vi vet vel ikke 100% hvor øya er? Og dere må huske at Bush ble gjenvalgt i Lost også, de prøver kanskje å ha Lost den virkelige verden, så det er ikke umulig at vi får se en tsunami.

8352989[/snapback]

 

Skal vi bruke all fornuft ligger øya i Stillehavet, et stykke øst for Australia ved Fiji-øyene. Men som sagt, dette er Lost, så øya kan sikkert ligge på månen for alt vi vet.

Endret av AngryPolarBear
Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt sikker på om jeg hadde vært så komfortabel med å bo i de samme husene som den beinharde the others gjengen nettopp hadde forlatt og stukket av fra altså.. :wee: Da fordi jeg tror det er en god grunn til at de har stukket av. Når the others stikker av, er det neppe denne grunnen noe tryggere for Jack & co.

Lenke til kommentar

Tror the others bare har dratt bort for en liten periode jeg, kan ikke skjønne hvorfor de skulle dra bort fra sitt hjem slik uten videre. Da Jack, Kate og Sawyer var på den lille øya, var jo mange av the others der, så mitt inntrykk er at de flytter seg mellom disse to plassene, etter hvor det er noe å gjøre. Om de skulle dit, eller til trylleboksen hovr nå enn den er, er uvisst. Måten de forsvant på kan være et av derers vanlige triks eller unnamanøvre.

Lenke til kommentar
Forslag: Nå som vi har en egen Lost-kategori kunne det jo vært en ide å ha en tråd for hver nye episode, der man kun har spoilers for akkurat den episoden. I denne tråden vet man jo aldri hva man kan få spoilet.

8355403[/snapback]

Og det blir sånn 75 tråder for de tre første sesongene? Tror ikke det du. :nei:

Lenke til kommentar

Syns det høres ut som en god idé jeg, nå som det likevel er et eget underforum for Lost. Det fungerer da på andre fora, så hvorfor ikke her. Kunne hvertfall prøvd.

Det jeg sliter med nå som flere serier har fått egne underfora, er å se nytteverdien av disse store "samletrådene" som denne her for eksempel, etter hvert som det blir egen tråd for hver minste episode og detalj i en serie.

Lenke til kommentar

Jeg tror Juliet ble forlatt, men at hun ikke ble gassa.

At hun visste om det og ikke kunne klare seg alene.

Hun har sikkert følelser for Jack og ville fortest mulig integreres hos 815-gruppa. Derfor låste hun seg fast til Kate for å få fortgang på prosessen, samtidig som hun vil utfordre skjebnen pga Kates følelser for Jack.

Ben visste nok likevel godt hva han gjorde da han slapp henne.

 

Ang. den svarte røyken. Så igjen en Eko-episode i går.

Han ble også blitza av røyken, så det ut som.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...