Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Ok episode det. Likte Sawyer greiene (og jeg er sjeldent glad i fillers), mens Kate greiene beviste at manusforfatterne innimellom er veldig feige.

 

Merker at jeg skvetter litt til hver gang den jævla røyken dukker opp, og begynner å bli spent på hvordan de skal forklare hva som er greia med den. Hvis Juliet snakker sant, så er det ihvertfall ikke The Others som kontrollerer skyen, noe som igjen åpner for nye spørsmål.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1: Han nevner ikke 6 stasjoner men bare at det er flere! HUN VET MED ANDRE ORD IKKE AT DET &!

 

2: Tard? Jeg dobbelposter ikke hele tiden.

8308653[/snapback]

 

1. "The fact that the man on the video mentions other DHARMA projects that mean somehow it`s got to be more stations as this station."

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
1: Han nevner ikke 6 stasjoner men bare at det er flere! HUN VET MED ANDRE ORD IKKE AT DET &!

 

2: Tard? Jeg dobbelposter ikke hele tiden.

8308653[/snapback]

 

1. "The fact that the man on the video mentions other DHARMA projects that mean somehow it`s got to be more stations as this station."

 

2. Tilbakestående hissigpropp? Jeg har ikke sagt du dobbelposter hele tiden på den måten(kan trekke tilbake det med at jeg sa hele tiden), og siden du blir så hårsår og sint på grunn av det så kan vi droppe det istede for at du skal oppføre deg sånn..

8314814[/snapback]

Hun sier han sier seks stasjoner. Han sier ikke seks stasjoner, og hun skal derfor ikke vite det!

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Likte denne episoden kjempegodt... Det var litt skikkelig action!

 

I tillegg så kan jeg jo nevne at jeg synes det er feiten som er limet som holder gruppa samlet, selv om han kanskje ikke tar credit for det. Elsket måten han lurte sawyer til å ta ansvar.

Lenke til kommentar

Lurer på om det blir noe mer om Paulo og Nikki, det er selvsagt helt uinteressant. Men hvis de ikke finner ut at de begravde dem levende, blir den episoden bare enda mer idiotisk.

 

Tviler nå sterkt på at de bare har etterlatt Juliet. Det hele LITT for opplagt. Ellers var det jo morsomt å se det "monsteret" igjen, de vet tydeligvis heller ikke hva det er.

 

Nå blir det vel minst to episoder før vi får se noe mer til Locke, noe som betyr enda flere fyllepisoder. Men det er vel pengene som bestemmer.

 

Hurley er knall, de kunne gjerne gitt han all skjermtiden som Charlie får. Jorge Garcia er faktisk 34 år.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Man dør i løpet av få minutter når man får hardpakket sand rundt seg, så Nikki og Paolo bør være døde. Hvis de ikke er det dropper jeg serien i protest. Og det at de ikke kommer til å være med i serien lenger gjorde episoden overflødig.

 

Er litt ute og sykler her nå, men lå ikke flyet oppe på klippen i Nikki&Paolo-episoden? Og egentlig skulle det vært på bakken siden Jack var inne i luka?

 

Kate-flashbacket i dagens episode var rimelig kjedelig. Dagens høydepunkt var Hugo sin svindel, og det sier vel sitt om episoden.

Lenke til kommentar
Man dør i løpet av få minutter når man får hardpakket sand rundt seg, så Nikki og Paolo bør være døde. Hvis de ikke er det dropper jeg serien i protest. Og det at de ikke kommer til å være med i serien lenger gjorde episoden overflødig.

 

Er litt ute og sykler her nå, men lå ikke flyet oppe på klippen i Nikki&Paolo-episoden? Og egentlig skulle det vært på bakken siden Jack var inne i luka?

 

Kate-flashbacket i dagens episode var rimelig kjedelig. Dagens høydepunkt var Hugo sin svindel, og det sier vel sitt om episoden.

8315550[/snapback]

Han gikk jo inn i bunkeren etter at flyet falt ned. Han gikk ikke inn første gangen de så bunkeren :)

 

 

--------------------

 

Promo:

http://www.youtube.com/watch?v=bFDcxdmZorE&NR=1

 

Jeg sier det samme som fyren under: AH!

Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar

Synes det var fin episode i dag.. Likte egentlig fillergreiene til Hurley og Sawyer. Genialt når Sawyer skulle være snill med Claire. :wee:

 

Merkelig dette med resten av gjengen egentlig. Hva har skjedd? Hvor dro The Others? Hvorfor ble Locke med? Osv. osv.

 

Det som var interessant var at The Others tydeligvis ikke har noe med "monsteret" å gjøre. Gleder meg til å få en naturlig forklaring på monsteret altså.. :cool: Men det får vi vel sikkert aldri.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Man dør i løpet av få minutter når man får hardpakket sand rundt seg, så Nikki og Paolo bør være døde. Hvis de ikke er det dropper jeg serien i protest. Og det at de ikke kommer til å være med i serien lenger gjorde episoden overflødig.

 

Er litt ute og sykler her nå, men lå ikke flyet oppe på klippen i Nikki&Paolo-episoden? Og egentlig skulle det vært på bakken siden Jack var inne i luka?

 

Kate-flashbacket i dagens episode var rimelig kjedelig. Dagens høydepunkt var Hugo sin svindel, og det sier vel sitt om episoden.

8315550[/snapback]

Ja, døde er de. Men som sagt, hvis de ikke får en slags funksjon senere i serien, blir den episoden der bare meningsløs.

Lenke til kommentar
Synes det var fin episode i dag.. Likte egentlig fillergreiene til Hurley og Sawyer. Genialt når Sawyer skulle være snill med Claire. :wee:

 

Merkelig dette med resten av gjengen egentlig. Hva har skjedd? Hvor dro The Others? Hvorfor ble Locke med? Osv. osv.

 

Det som var interessant var at The Others tydeligvis ikke har noe med "monsteret" å gjøre. Gleder meg til å få en naturlig forklaring på monsteret altså.. :cool: Men det får vi vel sikkert aldri.

8316635[/snapback]

Det behøver ikke være naturlig, bare logisk.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

 

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

 

(Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Lenke til kommentar
Det behøver ikke være naturlig, bare logisk.

8316805[/snapback]

Har ikke produsentene sagt at alt skal ha en naturlig forklaring da?

8316912[/snapback]

Nei, logisk forklaring. Det er en forsjell :)

8317169[/snapback]

Nei sier du det? :ohmy: Bare jeg som huska feil da. Men gleder meg til den logiske forklaringen på monsteret. Egentlig gleder jeg meg til forklaringen på alt som skjer på øya. :hmm:

Lenke til kommentar
I tillegg så kan jeg jo nevne at jeg synes det er feiten som er limet som holder gruppa samlet, selv om han kanskje ikke tar credit for det. Elsket måten han lurte sawyer til å ta ansvar.

8315282[/snapback]

 

Jepp, er ikke første gang han steller i stand litt fest og kos på stranda der. :)

 

Denne episoden var spennende nok, mest med skyen og greiene i skogen der. Var skummelt det. :p

Hva Locke og den mystiske "boksen" med faren hans i angår, så fikk vi jo ikke se mer fra det, men det kommer nok. Tipper det om ikke lenge kommer en "back-in-time"-episode som viste forløpet til det som the others gjorde i denne episoden (at de gassa kate & co og stakk av).

 

Greiene med Sawyer var søte da. Morsomt når han skulle være hyggelig med Claire og babyen. Skjønte tidlig at det Hurley sa til han var bare tull for å få han til å oppføre seg bedre.

 

Og Nikki&Paulo...de må jo være døde nå. Hvis en av dem plutselig kommer tilbake NÅ, så ødelegger det alt. Skulle det skje så måtte det skjedd like etter de ble begravd. Hadde kanskje trodd en av dem ville overleve, for når de ikke gjorde det så ble også hele opplegget bortkastet. Hadde vært litt gøy om resten av folkene fikk vite at de hadde begravd noen levende, men nå får de jo aldri vite det. Og siden Nikki&Paulo ikke har hatt noen som helst innflytelse på andre ting som har skjedd på øya, så føles det mest som de ble skrevet inn i serien helt plutselig for å kunne utrette noe og bli mer fremtredene, men at dette like kjapt ble avlyst og at da måtte de bare bort.

Lenke til kommentar

Jeg elsker Lost, men syns det blir litt for dumt at den svarte røyken ska dukke opp sånn i ny og ne, og at det "monsteret" rasler rundt i jungelen der.. hvis ikke røyken og monsteret er samme greia da :yes:

 

Det blir liksom ikke noe spennende når de overdriver sånn.. blir så uekte om dere skjønner..

 

Og nå når de grilla den grisen, så vi liksom at de kosa seg med øl og mat på en øde øy? det blir liksom for dumt,, de snubla over en underjordisk leilighet, og bilen med øl i,, de er liksom litt FOR heldige nå syns jeg,,

 

Men jeg er veldig glad for Lost finnes ja :)

 

Og hvorfor i all verden flytter ikke Jack, Kate pluss alle de andre flykræsj folka, til det stedet som "de andre" forlot da? der er det jo masse hus og greier,, men neida, de fortsetter å bo ute på stranda liksom :hmm: merkelig..

 

Ps. jeg er kjæresten til Sawyer.. (han bare vet det ikke enda) :p

Lenke til kommentar
Vil påstå det var smått idiotisk å begrave de uten å kjenne etter puls. Hvem gjør noe slikt?

8319870[/snapback]

 

 

Man kunne se det helt tydelig at de ikke var døde, på blikket deres. De var flinke til å ligge helt stille under opptaket, og holde blikket stivt, men man kunne se at det var masse liv i de øynene :) de hadde ikke blankt nok blikk i øynene til og overbevise.. men det er kanskje umulig å fake livløse øyne,,, aldri prøvd selv , hehe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...