ka1ser Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Ja som dere sier så kan man analysere handlingen opp å ned, men likevel er serien meget bra laget mhp på detaljer osv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg tror ikke akkurat det at seertallene er noe å bekymre seg over. Sikkert en del som kommer til å henge seg når jungeltelegrafen begynner å diskutere lost på alvor Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Starten på sesong 3 er bare dritrå! Jordskjelvet var bare "beewow!", så bra å se flyet komme over horisonten og bli delt. Ellers var det mange gode detaljer i historien, likte spesielt den hvor vi ser faren til John Locke. Sawyer kom med kongekomentarer, også denne episoden. Dritbra! Flashbackene var også gode, selv om jeg ble litt forvirret over når dette var. Fortsatt var det mange usvarte spørsmål. Bl.a. hvor i helvete fikk de moderne muffinsformer i fra Men usvarte spørsmål=lost. Og jeg aksepterer det. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg vil ha i løpet av sesong 3: Mengder med John Locke-Flashbacks Mer action og fart, mindre drama og gråt Flere scener fra magnetbølgestasjonen Flere laschbacks fra før flystyrten på øya. Gjerne helt tilbake til den gang seilskipet strandet. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Skulle det komme ny lostepisode til i natt? Eller er det natt til torsdag? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Lost sendes alltid i USA natt til torsdag norsk tid. Tror heller ikke disse lavere seertallene vil få noen store konsekvenser. De seertallene er uansett bra i forhold til mange andre serier så. Dessuten tror jeg b-real har rett i at flere og flere vil henge seg på nå etterhvert som praten begynner å gå igjen om sesong 3. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Veldig bra episode. Mange spørsmål. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): - Hvorfor hugger de sten?- Hvem er de andre fangearbeiderne? - Hvor plasserer vi Danielle? Hun er jo tydeligvis en av the others, men er hun rett og slett bare den gode blant de onde? - Hva vil Ben med Jack? - Og hvorfor er flashbacka med Sun og Jin så forbanna dølle? Lenke til kommentar
stout Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 7052414[/snapback] Sleng opp en spoiler tag da, ca 5 minutter siden 3.2 kom ut. Ikke all som har fått sett den. Inkludert meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Sleng opp en spoiler tag da, ca 5 minutter siden 3.2 kom ut. Ikke all som har fått sett den. Inkludert meg.7053031[/snapback] Fixed Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 7052414[/snapback] Sleng opp en spoiler tag da, ca 5 minutter siden 3.2 kom ut. Ikke all som har fått sett den. Inkludert meg. 7053031[/snapback] Hvorfor i all verden er du her hvis du ikke vil spoile noe? Det går ann å vente med å lese tråden før du har sett episoden, særlig når siste innlegg kom 06:21 Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 7052414[/snapback] Sleng opp en spoiler tag da, ca 5 minutter siden 3.2 kom ut. Ikke all som har fått sett den. Inkludert meg. 7053031[/snapback] Når episoden er vist har vi lov til å snakke om den, trenger ikke spoiler tags da vettu. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Helt grei episode, mye bedre enn en gjennomsnitlig sesong 2 episode vertfall! Likte spesielt at det har begynt å bli litt mer action istedenfor haldårlig drama som det var så altfor mye av i sesong 2. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) - Hvorfor hugger de sten? ¤ Sikkert bare for å ha noe å gjøre, kanskje de skal bygge noe der. Tror ikke det er en dyp mening bak det. De har helt sikkert mulighet til å skaffe seg en gravemaskin hvis de vil. - Hvem er de andre fangearbeiderne? ¤ Noen er nok andre overlevende fra flight 815 (halepartiet), andre er kanskje fra andre ulykker og muligens folk som er medlem av The Others men stilt seg opp mot gruppen. - Hvor plasserer vi Danielle? Hun er jo tydeligvis en av the others, men er hun rett og slett bare den gode blant de onde? ¤ Danielle er nok ikke blant The Others. Det var tross alt hun som fant på navnet, og lærte oss at det var andre folk på denne øyen. Hun lever nok i skjul for å slippe unne Ben & co, og de ser ikke ut til å trenge henne med det første. - Hva vil Ben med Jack? ¤ DET er et viktig og godt spørsmål. Hva er det som egentlig er formålet til The Others? Hvorfor er de her? Hva skal de med Kate, Sawyer og Jack? - Og hvorfor er flashbacka med Sun og Jin så forbanna dølle? Jeg elsker Ben. Fantastisk karakter. Endret 12. oktober 2006 av Fisker Lenke til kommentar
Foregangsmannen Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Lost irriterer meg litt. Det er til tider bra, spesielt scenene med Ben. Men vi får jo ikke vite en dritt. Den eneste nye informasjonen jeg klarte å plukke opp var at han hadde levd på øya i hele sitt. I løpet av en episode er det veldig lite. Dessuten begynner jeg å bli lei de meningsløse flashbacksene. Vi er interesserte i øya, ikke det tåpelige dramaet mellom to koreanere for noen år tilbake. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Vil nok tro at Jack samarbeider, og dolker de i ryggen når tiden er inne Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 En meget bra og solid episode. Håper det fortsetter slikt Ok, dette er muligens en slags spoiler, men den fortjener ikke spoilertags. En skuespiller som skal være med, enten som gjesteskuespiller eller fast (mest sansynlig førstnevnte vil jeg tro), vil nok glede FireFly tilhengere; Nathan Fillion. Må si meg fornøyd med den der, blir spennende å se hvilken rolle han får, sikkert en gjesterolle i tilbakeblikk eller noe slikt vil jeg tippe. Uansett blir det morsomt å se han i Lost, har sansen for han. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Oppfølger til Dottens innlegg, men legger til spoilertags. 10/10 - As many of you have found out, it looks like Kate was married to a character played by Nathan Fillion. Word got out today from a fan who resides in Hawaii (nickname lilahpapaya at Lost-Forum), that the LOST crew was filming at a church and Evangeline Lily was wearing a wedding gown. Later, they filmed a scene with a cop parked outside the church. Source: SpoilerFix BuddyTV Spoilers Chat Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Veldig bra episode igjen. Håper sesongen fortsetter sånn. Dog, jeg hadde ikke hatt noe i mot å vite HVA søren hele opplegget egentlig er for noe, hvem the others er, hvorfor de holder på som de gjør osv. Hadde de bare avslørt dette hadde det blitt mye bedre for min del. Hvorfor var de så oppsatt på å få tak i seilbåten egentlig? De har jo hatt båt før. Alt i alt en veldig bra episode, men som sagt, jeg kunne gjerne fått svaret på det store spørsmålet. Hvertfall delvis. Gir episoden 7/10 jeg.. De to første episodene har vært meget bra må jeg si. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hvorfor var de så oppsatt på å få tak i seilbåten egentlig? De har jo hatt båt før. 7055413[/snapback] Ville ikke du tatt en seilbåt gratis kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå