Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og angående flashbackene: Du kan se at det er nytt opptak da håret til shannon er mye lengre enn den var i pilotepisoden.

8267685[/snapback]

Det er ikke noe man tenker over når man ser episoden. Hvis du ser pilotepisoden rett etterpå/før, så ser du det selvsagt, men ikke nå som det er et par år siden de fleste her så den.

Lenke til kommentar
Acolyt3: Ta i fakta det at ingen kan overleve noe sånt, så ja. Dessuten har jo begge skuespillerne andre ting å gjøre fremover så jeg tror lite på at forsetter på Lost uansett.

8267989[/snapback]

Dette er lost. Du sier ingen kan overleve sånt, men det er feil. Det er flere ganger at folk har overlevd slikt. Dessuten ser vi dem ikke dø.

 

Produsentene sa også at det ikke er umulig at de blir fast crew.

Lenke til kommentar
Så vi samme episode? Nikki og Paulo ble ikke drept av noen edderkopper, de ble drept av Hurley og Sawyer som gravde dem ned i sanda levende ved et uhell de ikke er klar over.
Du skjønte hva jeg mente. Hadde det ikke vært for edderkoppene hadde de ikke blitt begravet, uansett om de nå er levende eller døde. Det kan jo også hende at det bare er Paulo som er død, han ble jo bitt rett i halsen. Ikke minst så vi den skumle scenen der Nikki åpnet øynene.
Lenke til kommentar

Hvis Nikki og Paulo skal overleve det der må de bli funnet fort som F.

 

Altså MYTHBUSTERS har jo testet det å bli begravd levende i en kiste, og det var ikke lenge før han fikk problemer. Og da hadde han jo ikke sand rett i trynet akkurat heller, men for å si det sånn all sanda rundt kista og over det blir et bra trykk ja.

 

Så hvis de skal overleve, så må de jo begynne å grave dem ut igjen for 1 minutt siden :p Hvis det skal ha troverdighet da, men det er vel ikke akkurat det LOST skal fremheve vel?

 

Hva kan man ellers si om episoden var jo forsovet litt artig med tilbakeblikk fra øya som ikke er vist. Men synes det ble litt teit at den dreide seg om Nikki og Paulo som man aldrig eller knapt har sett før og at de skal muligens daue med engang også. Håper de dør jeg så er man ferdig med de :p

Lenke til kommentar

på slutten når alle gikk tenkte jeg at kun sawyer ble igjen og Nikki våkna og stakk av, men siden det er Sawyer vil ingen tro han. Men neida...

 

Uasnett, fin filler-episode som gir utgangspunkt til flere muligheter. Også veldig morro å se samme scene om igjen kun fra et annet utgangspunkt :)

Lenke til kommentar
Men hvorfor i helvette sa de ingenting om the pearl som de fant?? og walkie talkien!

 

Og angående flashbackene: Du kan se at det er nytt opptak da håret til shannon er mye lengre enn den var i pilotepisoden.

8267685[/snapback]

 

Dette irriterte meg osgå samt at han Paulo også så The Others (Ben og hun dama) som tidligvis spionerte, og at det var slik de samlet informasjon om de som krasjet med flyet. Veldig irriterende!! Hey to personer (Paulo og Nikki) går alene i skogen på en tilsynelatende øde øy snubler i en sjakt dør som de åpner, ser at den leder nedover og bare drar videre. :thumbdown::dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg tror nok at hun var litt mer opptatt av de dyrebare diamantene, og hun hadde vel en fornemmelse av at de kom til å bli reddet fra øye om bare noen strakser.

Og da er vel ikke akuratt ståldøra hennes førsteprioritet. Men da de i etterkant ikke har fortalt noe, er vel mer eller mindre merkeligt.. Jeg for min del hadde nok stupt ned sjakta i håp om å havne i kina..

Lenke til kommentar

Jeg elsket denne episoden! Var litt sånn Tarantino feeling på slutten. Det ble jo ganske tydelig vist i denne episoden at Nikky og Paulo(?) var ganske egoistiske personer.. Særlig Nikky da, som egentlig bare hadde et mål. Diamantene. Paulo brydde jo seg litt om følelser og sånt :p. Uansett da, så tror jeg ikke vi kommer til å se så mye av dem lengre. Jeg tipper at det tar ei grei stund å komme seg ifra en lammelse som varer i seks timer, og det tar ikke mange minuttene før noen meter sand kveler en. Er rimelig sikker på at de forblir begravd. Musikken på slutten tydet ikke på noe annet.

 

BTW, var det flere som hørte monsteret i jungelen like før Nikky ble bitt? Så ikke at det var nevnt her..

Lenke til kommentar
Jeg elsket denne episoden! Var litt sånn Tarantino feeling på slutten. Det ble jo ganske tydelig vist i denne episoden at Nikky og Paulo(?) var ganske egoistiske personer.. Særlig Nikky da, som egentlig bare hadde et mål. Diamantene. Paulo brydde jo seg litt om følelser og sånt :p. Uansett da, så tror jeg ikke vi kommer til å se så mye av dem lengre. Jeg tipper at det tar ei grei stund å komme seg ifra en lammelse som varer i seks timer, og det tar ikke mange minuttene før noen meter sand kveler en. Er rimelig sikker på at de forblir begravd. Musikken på slutten tydet ikke på noe annet.

 

BTW, var det flere som hørte monsteret i jungelen like før Nikky ble bitt? Så ikke at det var nevnt her..

8269827[/snapback]

 

Jeg hørte monssteret. Kanskje det gjorde seg om til edderkopper? Akkurat som det har forandret seg tidligere? :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg elsket denne episoden! Var litt sånn Tarantino feeling på slutten. Det ble jo ganske tydelig vist i denne episoden at Nikky og Paulo(?) var ganske egoistiske personer.. Særlig Nikky da, som egentlig bare hadde et mål. Diamantene. Paulo brydde jo seg litt om følelser og sånt :p. Uansett da, så tror jeg ikke vi kommer til å se så mye av dem lengre. Jeg tipper at det tar ei grei stund å komme seg ifra en lammelse som varer i seks timer, og det tar ikke mange minuttene før noen meter sand kveler en. Er rimelig sikker på at de forblir begravd. Musikken på slutten tydet ikke på noe annet.

 

BTW, var det flere som hørte monsteret i jungelen like før Nikky ble bitt? Så ikke at det var nevnt her..

8269827[/snapback]

Bare pga. av en dame som blir begravd levende så blir det Tarantino feeling? :p Bullshit! Middels episode idag, synd at Sawyer, Hurley og Charlie har blitt filler materiale! Nå må snart Lost bli samlet igjen, så vi slipper å dra oss igjennom de drittepisodene som skjer på "øya", og de middels til gode episodene som vi ser hos "THE OTHERS"! Sesong 1 bestod for det meste av Perler, pga. alle var samlet og vi hadde en FELLES historie :)

Lenke til kommentar
Når Ben og kvinnfolket (som jeg har glemt navnet på) kom ned så sa de vel dette her;

 

Ben: "Who left this open?"

Kvinne: "Tom was down here a couple of days ago"

Ben: "Have him cover it up with the plane"

 

Kan det være de dyttet flyet mens Boone var i det?

8270056[/snapback]

 

Spennende teori :)

 

Edit: må nesten ta noen tilbakeblikk til den episoden for å se om jeg kan finne antydninger til at flyet blir dyttet ned..

Endret av H1lle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...