AngryPolarBear Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Siden jeg visste episoden ville handle om Nikki og Paulo hadde jeg ikke så store forventninger. Men jeg synes episoden var grei nok den, man fikk et litt alternativt innblikk i hva som har skjedd på øya. Skjønte at de kom til å bli begravd levende når Nikki nevnte det med hvor lenge man ble lammet, men trodde de andre ville merke det. Forresten så tror jeg Paulo sa "did you see the trees moving" eller noe når de pratet om monsteret. Grei episode, så lenge man har riktige forventninger, og det overrasket meg at nå er karakterene var på vei ut av serien og ikke inn i løpet av episoden. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det KAN jo hende de lever enda. Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 De lever nok litt til ja, men snart vil nok sanden kvele dem. Tviler på at de klarer å grave seg gjennom sanda der, men kanskje en eller annen joker hører dem skrike? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Flott episode dette her, skal man først ha en filler så må de være av denne sorten. Tilbakeblikk om hva som tidligere skjedde på øyen er absolutt å foretrekke. Med min fobi mot edderkopper så var det ekkelt nok på slutten ^^ Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg tror vi får se mer til Nikky og Paulo, men hvis jeg ikke tar helt feil, så blir det en "vanlig" episode neste gang, med fremgang blant hovedkarakterene. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Morsom episode! you know what happen with extras? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Walike-talkien er et interessant emne. Vi vet ikke om Paolo brukte den, men kanskje den kan komme til nytte for å overvåke the others eller noe. Det kan stemme at Paolo sa "the trees moving" AngryPolarBear. Isåfall har de nok sett at monsteret har romstert i jungelen eller noe. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Skal se episoden litt senere idag, redigerer inn min mening da. Men, fikk vi noen svar idag? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Skal se episoden litt senere idag, redigerer inn min mening da. Men, fikk vi noen svar idag? 8265407[/snapback] Kommer alt an på spørsmålet det Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Off Har ikke helt troen på neste episode heller jeg Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Synes ikke man kan klage på denne episoden, veldig interesant etter min mening. Scenene fra The Pearl viste LOST på sitt beste, ikke en gang et toalettbesøk er tilfeldig. De fleste viste at man ikke kom til å se så mye til Lock & Co i denne episoden og det tatt i betraktning var vel dette noe av det beste vi kunne få. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Jeg syns skuespillertalentene datt ekstremt i denne episoden. De var ikke overbevisende at all! Men jeg fant to indisier på at hvertfall nikki vil overleve og en på at paulo vil dø. - Produsentene sa at paulo var en av de beste kandidatene til å dø. - Manageren eller noe til Nikki sier dette i flashbacket: "We can bring you back to life next season". Dette kan komme fra produsentene og sier at hun vil komme tilbake, kanskje i sesong 4. - Locke sier til Paulo: "things don't stay buried on this island". Dette kan også være en beskjed til oss fra produsentene om at hun ikke kommer til å være begravet lenge. Jeg tror i alle fall at nikki overlever. Jeg håper det, for hun virka litt kul selv om skuespillertalentet ikke er på topp. EDIT: OG! Siden det er så mange religiøse henvisninger i Lost, og jesus ble begravet i tre dager før han sto opp fra de døde så kan det jo hende det samme skjer med nikki. Det er jo tonnevis med ting fra bibelen i LOST. Endret 29. mars 2007 av Acolyt3 Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Ikke dumt det nei. Nå som du nevner de detaljene er det godt mulig at Nikki graver seg opp av sanden. Men jeg er egentlig ikke så hypp på å ha henne videre. Virker som en litt kjedelig karakter, med lite å tilføre serien, pluss at hun ikke var helt overbevisende som skuespiller. Endret 29. mars 2007 av AngryPolarBear Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Bra episode, jeg liker aller best når det er mystikk og det var det nå i form av hva det var som hadde drept dem. Bra. De må jo en eller annen gang ha sett monsteret, Nikki hørte jo lyden like før hun sprang og døde. Jeg trodde faktisk at vi endelig skulle få svaret på hva monsteret egentlig er, men så ble de drept av edderkopper. Jeg synes de fokuserte veldig mye på øynene deres etter at de var drept så det måtte komme noe, men trodde vel egentlig ikke at de bare var paralysert. En ting som jeg lurer på er om de har filmet de scenene fra sesong en og to på nytt, altså i seinere tid eller om de allerde i 2004 planla å ha med Nikki og Paulo. For vi så vel ikke hun før sesong tre? Og i flashbacket sa jo Nikki selv: "you know what happens with guest stars." Så det gikk troll i ord. Eller? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Gode observasjoner Acolyt3! Hvis det du sier stemmer, var denne episoden mer velregissert enn det den kunne virke som ved første øyekast. Får håpe Nikki tar en Kill Bill-manøver og kommer seg opp av sanda da. Sjansen er vel stor for at hun ble kvalt, men vi får krysse fingrene. Bra med noen pene damer på øya Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Har sett samtlige episoder av Lost, og elsker det Lurer på om det blir slik de tenkte. 5 sesonger og avslutte med en film. Er ihvertfall bekreftet sesong 4, så er ikke så mye igjen da Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det har ihvertfall begynt å ta seg opp igjen, og det er en god del tråder som ikke er knyttet sammen enda. BTW: Til de som klager på at det er for lite action, dette er en dramaserie. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 De må jo en eller annen gang ha sett monsteret, Nikki hørte jo lyden like før hun sprang og døde. Jeg trodde faktisk at vi endelig skulle få svaret på hva monsteret egentlig er, men så ble de drept av edderkopper. En ting som jeg lurer på er om de har filmet de scenene fra sesong en og to på nytt, altså i seinere tid eller om de allerde i 2004 planla å ha med Nikki og Paulo. For vi så vel ikke hun før sesong tre? Så vi samme episode? Nikki og Paulo ble ikke drept av noen edderkopper, de ble drept av Hurley og Sawyer som gravde dem ned i sanda levende ved et uhell de ikke er klar over. De har filmet scenene i episoden i år som er fra episoder/tidsrom fra tidligere episoder i de forskjellige sesongene. Man ser jo dette tydelig når man ser godt at skuespillern som spiller Boone bruker parykk. Det var de fleste scenene som var filmet på nytt i episoden, bortsett fra de med Sayid og Jack siden skuespillerne ikke trengtes til denne episoden på grunn av de 40minuttene episodene vanligvis er. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det stemmer nok at de er spilt inn i år. Jeg leste en spoiler for litt siden der det stod at de som spiller boone og shannon var tilbake på settet.. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Mahavishnu: Vet du at de døde? Men for å snakke om episoden: Jeg syntes det var helt jævelig å se på når hun åpna øya. Endret 29. mars 2007 av Acolyt3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå