Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Har personlig aldri hatt noen sans for spoilere, synes det ødelegger for episoden jeg skal se. Så en spoiler for episoden med Hurley og bilen, og hadde ikke sammen opplevelsen da jeg så episoden etterpå. Heldigvis var det ikke en viktig episode.

 

Av den grunn er jeg enig med neitakk i at spoliere ikke hører hjemme her. Å vise hvem neste episode handler om, synes jeg ikke er rare spoileren, det gjør ingenting. Kan kanskje likevel sette det i spoliertag. All info som går utover dette, a la "jeg vet hva som skjer fra spoliere" eller etter hva folk har røpet på diverse nettisider, kan folk boltre seg fritt med i spoliertråden. Teorier som folk bare har tenkt seg fram til, uten å ha info om kommende episoder, er det vel bare å poste. I grunn er det vel bare å tippe seg fram til hva som skjer, men det er jaggu ikke enkelt med alle krumspringene denne serien tar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi burde egentlig ha egen teoritråd hvor folk kan diskutere åpent hva som kanskje skjer i lost!

8256963[/snapback]

 

Vi har faktisk allerede en egen spoilertråd for LOST sesong 3, der kan folk diskutere så mye spoilere de vil.

Men du prata om teorier...det er noe annet. Og der ligger kanskje mye av problemet også, at det er vanskelig å skille mellom en teori noen har funnet på i sitt eget hode om hva som kommer til å skje, og noe man faktisk har lest kommer til å skje. Spesielt dersom ens egen teori viser seg å stemme, og så får man kjeft for å ha postet "spoiler".

Lenke til kommentar
Vi burde egentlig ha egen teoritråd hvor folk kan diskutere åpent hva som kanskje skjer i lost!

8256963[/snapback]

 

Vi har faktisk allerede en egen spoilertråd for LOST sesong 3, der kan folk diskutere så mye spoilere de vil.

Men du prata om teorier...det er noe annet. Og der ligger kanskje mye av problemet også, at det er vanskelig å skille mellom en teori noen har funnet på i sitt eget hode om hva som kommer til å skje, og noe man faktisk har lest kommer til å skje. Spesielt dersom ens egen teori viser seg å stemme, og så får man kjeft for å ha postet "spoiler".

8257937[/snapback]

 

Er jo en enkel sak det gir en god f i om jeg får kjeft her inne.. Er ikke akkurat som om det går inn på meg.:D

En teori er ikke spoiler. Det som derimot er spoilere er når noen faktisk vet hva som kommer til å skje.

Lenke til kommentar
Har personlig aldri hatt noen sans for spoilere, synes det ødelegger for episoden jeg skal se. Så en spoiler for episoden med Hurley og bilen, og hadde ikke sammen opplevelsen da jeg så episoden etterpå. Heldigvis var det ikke en viktig episode.

 

Av den grunn er jeg enig med neitakk i at spoliere ikke hører hjemme her. Å vise hvem neste episode handler om, synes jeg ikke er rare spoileren, det gjør ingenting. Kan kanskje likevel sette det i spoliertag. All info som går utover dette, a la "jeg vet hva som skjer fra spoliere" eller etter hva folk har røpet på diverse nettisider, kan folk boltre seg fritt med i spoliertråden. Teorier som folk bare har tenkt seg fram til, uten å ha info om kommende episoder, er det vel bare å poste. I grunn er det vel bare å tippe seg fram til hva som skjer, men det er jaggu ikke enkelt med alle krumspringene denne serien tar

8257266[/snapback]

 

Har du sett hva tittelen på denne tråden er?

Det står jo klart og tydelig "Spoiler warning!". Liker du ikke innholdet i tråden, bør du ikke lese den.

Lenke til kommentar
Har du sett hva tittelen på denne tråden er?

Det står jo klart og tydelig "Spoiler warning!".  Liker du ikke innholdet i tråden, bør du ikke lese den.

8258527[/snapback]

 

Spoilerwarningen i emnetittelen gjelder for episoder som er sendt i USA, altså en advarsel til de som for eksempel følger serien på Tvnorge. Spoilere for episoder som ikke er sendt enda, skal i spoilertags, og det er vel den type spoilere vi snakker om nå.

Lenke til kommentar
Jeg synes det. Promoer gir litt info om hva som kommer til å skje. Kan fort ødelegge litt.

8260207[/snapback]

På en annen side hadde du sett den hvis du hadde sett Lost !I! USA, tror ikke det er mange som skrur av før promoen kommer.

 

Og som det allerede er nevnt, promoene har blitt sendt i USA

Lenke til kommentar

Synes episoden var veldig bra i dag også! Nå begynner det virkelig å ligne på noe igjen :)

 

Ang promoer har de ofte blitt linket til tidligere i denne tråden!

Synes ikke de har noe med spoiler å gjøre. Som oftest gir de oss et hint om noe som viser seg å være noe helt annet :)

Lenke til kommentar

Denne episoden var ganske anderledes enn andre Lost-episoder synes jeg, nesten som en liten påskekrim. Nikki er skikkelig fin, men jammen meg litt av ei bi**h også. Skvatt skikkelig da hun slo opp øynene

 

Noen som fikk noe ut av det de snakket om mens de lette etter kofferten i vrakrestene? Paolo snakket om et monster, Nikki slår det til side, før Paolo svarer "But you saw the.....". Noen som fikk med seg det siste ordet? Har de og møtt monsteret?

 

Har hele tida hatt en mistanke om at det toalettbesøket til Paolo ikke var tilfeldig, men hadde ikke trodd det var for gjemte diamanter. Også helt utrolig at de både fant en hatch og så the others uten å fortelle det videre, men de var vel for opptatte av å lete etter diamantene og tenke å seg selv.

Ben og Juliet kom til tv-rommet gjennom en tunell, rart ikke den ble oppdaget da Locke, Sayid og gjengen var der. Tyder på at det er et underjordisk nettverk av ganger over hele øya da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...