Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har jo på en måte "åpnet pandoras eske" nå, blir litt teit hvis de bare skal dekke øyene sine og ikke la oss se :p Blir forbanna hvis de driter i locke & co, og satser på å vise en episode om noen folk på øya vi driiiter i, for å så vise i de siste 2 minuttene hva som skjedde med locke & co, slutter vel med at lock sier; "Dad.........IS IT YOU?" Så får vi ikke vite en dritt :p

Lenke til kommentar
De har jo på en måte "åpnet pandoras eske" nå, blir litt teit hvis de bare skal dekke øyene sine og ikke la oss se :p Blir forbanna hvis de driter i locke & co, og satser på å vise en episode om noen folk på øya vi driiiter i, for å så vise i de siste 2 minuttene hva som skjedde med locke & co, slutter vel med at lock sier; "Dad.........IS IT YOU?" Så får vi ikke vite en dritt :p

8251673[/snapback]

 

Kjenner jeg Lost rett (og det vil jeg påstå at jeg gjør etter 2 1/2 sesong), så får vi ikke se Locke-fortsettelsen denne uka hvertfall. :p:(

Lenke til kommentar
Kjenner jeg Lost rett (og det vil jeg påstå at jeg gjør etter 2 1/2 sesong), så får vi ikke se Locke-fortsettelsen denne uka hvertfall. :p:(

8251781[/snapback]

 

Litt typisk Lost det der ja, men så lenge denne ukens episode kan holde de andre episoders nivå selv om den muligens ikke skal handle så mye om Locke skal jeg ikke klage etter bare en episode.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Locke er med i den kommende episoden, men det er ikke i nåtiden. At de lar den delen ligge i en stund synes jeg er bra, fordi at de må jo la andre karakterer komme fram i serien. Hva ellers er vitsen med en så stor cast?

 

Kan ikke bare fokusere på Jack, Ben, Juliet, Kate(som jeg forresten er drittlei), Locke og Sayid av hovedkarakterne. Strengt tatt har jeg savnet Sun og Jin den siste tiden, de siste gangene er jo de to nesten ikke vært noe mer enn statister så(bortsett fra Sawyer og Jin-scenen i DHARMA-van`en).

 

Nikki er jo nesten den eneste eyecandyen jeg liker der nå. Så håper vi får en brukbar historie fra den dama og Paulo. Men blir litt dumt synes jeg hvis de lager en episode sentrert rundt dem bare for å drepe/skrive dem ut...

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Locke er med i den kommende episoden, men det er ikke i nåtiden. At de lar den delen ligge i en stund synes jeg er bra, fordi at de må jo la andre karakterer komme fram i serien. Hva ellers er vitsen med en så stor cast?

 

Kan ikke bare fokusere på Jack, Ben, Juliet, Kate(som jeg forresten er drittlei), Locke og Sayid av hovedkarakterne. Strengt tatt har jeg savnet Sun og Jin den siste tiden, de siste gangene er jo de to nesten ikke vært noe mer enn statister så(bortsett fra Sawyer og Jin-scenen i DHARMA-van`en).

 

Nikki er jo nesten den eneste eyecandyen jeg liker der nå. Så håper vi får en brukbar historie fra den dama og Paulo. Men blir litt dumt synes jeg hvis de lager en episode sentrert rundt dem bare for å drepe/skrive dem ut...

8252687[/snapback]

 

"Exposé" is the fourteenth episode of the third season of Lost. It will air on March 28, 2007, making it the 61st episode of the series. The characters of Nikki and Paulo will be featured in the episode's flashbacks.
Lenke til kommentar
Tror ikke det er så ekslusivt som du tror. Finnes mange sider der de røper sånne ting.

 

For meg ser Locke eldre ut i flashbacks enn han gjør "nå".. Maybe it's the future!!

 

Neida, neste episode kan bli gøy..

8256665[/snapback]

 

Må jo ikke du komme å ødelegge her.. :p

Er nok bare et google søk så får man opp samtlige sider..

Lenke til kommentar
Ingen vet jo hva som _skjer_.

 

De bare sier at det blir paulo og nikki flashback.

8256584[/snapback]

Og det er vel ikke alle som ønsker å vite hva de kommende episodene skal handle om. Det kan man, om man absolutt vil vite det, enkelt finne ut av selv. Personlig holder jeg meg i denne tråden for å lese og diskutere episoder som er sendt, og da er det utrolig kjedelig å hele tiden få detaljer om kommende episoder.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar

Jeg skjønner argumentene til dere begge, men syns det er like greit å bare si det sånn at alt (og det betyr absolutt alt) som omhandler episoder som ikke er sendt i USA, om det så er tidenes største spoiler eller om det er hvem neste episode handler om, skal i spoilertags. De som ønsker å vite det, kan lese spoilertaggen, mens de som ikke ønsker å vite det kan slippe å få det i trynet. Da er alle fornøyd.

Det som er viktig er at man gjerne opplyser litt om hva en eventuell spoilertag inenholder, og ikke bare slenger rundt med små pandoras esker. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...