Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er ny her og har ikke så peil på dette enda. Jeg skjønte ikke helt det med USA tråden, hva innebærer det? :)

8237587[/snapback]

Det innebærer at vi følger episodene etterhvert som de blir sendt i USA og ikke når de blir sendt på TV Norge :)

8237601[/snapback]

 

 

 

Åja, ja det samme gjør jeg :) venter spent hva som skjer i episoden som kommer ut på torsdag :) er vel ingen som har sett Expose enda? :)

post-124373-1174860368_thumb.gif

Lenke til kommentar
Hvorfor dytta svindlern locke ut av vinduet? Fikk han med seg noe fra hu dama før han rømte landet?

8240384[/snapback]

 

Kan legge til at svindleren var Locks egen far, hvis du ikke visste det. Det sies aldri, men at han dyttet Locke er bevis godt nok for at han drepte damas sønn. Blir bare tipping, men kan vel ikke utelukke at en slik utspekulert fyr klarte å raske med seg noe.

Lenke til kommentar
Hvorfor dytta svindlern locke ut av vinduet? Fikk han med seg noe fra hu dama før han rømte landet?

8240384[/snapback]

 

Kan legge til at svindleren var Locks egen far, hvis du ikke visste det. Det sies aldri, men at han dyttet Locke er bevis godt nok for at han drepte damas sønn. Blir bare tipping, men kan vel ikke utelukke at en slik utspekulert fyr klarte å raske med seg noe.

8240687[/snapback]

 

Ahh, gir mening hvis han drepte sønnen ja. Pengene ville han jo først fått tilgang til etter giftemålet.

Lenke til kommentar

Lostpedia kan nok det: "Anthony Cooper is one of the aliases of John Locke's biological father".

 

To andre holdepunkter også:

- det var Locks mor som brakte dem sammen for at han skulle få en transplantasjon. Tror ikke hun ville brakt inn en totalt fremmed for dette, selv

om fyren var god til å lure og manipulere

 

- du kan ikke transplantere organer mellom hvem som helst etter det jeg veit.

Siden de gikk på John, så måtte det være en grunn til at de gikk direkte til ham, antagelig at de hadde samme blodtype eller noe.

Endret av zonko
Lenke til kommentar

Vet at jeg kanskje er litt vanskelig her nå, men. Har fortsatt ikke funnet noe virkelige bevis på at han er faren.

 

Tror ikke det hadde vært så vanskelig å få mora med på noe sånnt. Ho var tross alt stoffmissbruker, og har også selv innrømmet at hun ble med på å lure ham for å få penger.

Lenke til kommentar
Vet at jeg kanskje er litt vanskelig her nå, men. Har fortsatt ikke funnet noe virkelige bevis på at han er faren.

 

Tror ikke det hadde vært så vanskelig å få mora med på noe sånnt. Ho var tross alt stoffmissbruker, og har også selv innrømmet at hun ble med på å lure ham for å få penger.

8245478[/snapback]

 

Det er lov å være vanskelig, for vi har ikke noe helt klart bevis for farskapet.

 

Fant litt om organdonasjon her: "Pårørende og nære venner av en pasient som trenger en ny nyre, kan i slike tilfeller gi bort en av sine to friske nyrer." Hentet fra Stiftelsen Organdonasjon.

Det virker egentlig det ikke er så viktig hvem han får nyren ifra etter dette sitatet å dømme, men de må sikkert ha samme blodtype vil jeg tro. Siden Johns sleipe far neppe hadde noen nære venner, måtte han utnytte slekta. Hvis han var en tilfeldig svindler, kunne han kanskje fått fra moren til John også, eller andre villt fremmede?

 

Det blir ikke noen sikre bevis her ser jeg, men jeg kommer ikke nærmere.

Lenke til kommentar

Det sto jo på et fordømt papir vi så i et Locke-flashback(Deus Ex Machina?), Cooper er faren til Locke. Må vi se samleiet mellom faren og moren for at dere skal tro det? :p

 

Btw: Litt gøy at skuespillerne som spiller moren og faren til Locke er cirka 8 år eldre enn han som spiller Locke...

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...