Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Kate er ikke på listen, det kan være noe der.

 

Men hvem er det som har sett personer som egentlig ikke er der?

 

Jack så faren.

Shannon så Walt (Sayid også?).

Eko så Yemi.

Locke så faren.

Kate og Sawyer så hesten (kan forklares med gården til Mikhail).

 

Er det flere?

8217241[/snapback]

 

Hurley så han kameraten fra institusjonen, hvis det da ikke bare var

hans egne halusinasjoner. Rart om disse halusinasjonene plutselig skulle dukke opp

igjen en dag, og kan etter min mening godt ha vært skyen.

 

Sawyer ble jaget av et villsvin, som jeg automatisk forbant med flashbacket, der Sawyer dreper feil person. Villsvinet ble på en måte inkarnasjonen av den drepte,

og jeg tror de virket som Sawyer tenkte det samme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden jeg skylder Fisker en tjeneste...

 

[x] Episode 13: The Man From Tallahassee. Dato: 21/03-2007

[x] Episode 14: Exposé. Dato: 28/03-2007

[x] Episode 15: Left Behind. Dato: 4/04-2007

[x] Episode 16: One of Us. Dato: 11/04-2007

[x] Episode 17: Catch-22. Dato: 18/04-2007

[x] Episode 18: D.O.C. Dato:25/04-2007

[x] Episode 19: Tittel ukjent. Dato:02/05-2007

[x] Episode 20: Tittel ukjent. Dato:09/05-2007

[x] Episode 21: Tittel ukjent. Dato: 16/05-2007

[x] Episode 22: Tittel ukjent. Dato: 23/05-2007

Lenke til kommentar

Ganske bra episode dette ja, fikk jo faktisk svar på en del ting nå.. Men det som irriterer meg i episode etter episode er at ingen greier å stille spørsmålet om hvem the others egentlig er. Greit nok, det er en tv-serie og det er åpenbare grunner til at det ikke skjer, men det blir litt dumt på en måte..

Lenke til kommentar

Spørsmålet har jo blitt stilt flere ganger. "Who are you people?", fikk jo Ben servert rett opp i trynet av Michael på slutten av sesong 2. Da fikk han bare svaret at "we are the good guys". Kate og Jack har vel også, om jeg ikke husker feil, spurt etter det, men det virker som spørsmålet bare blir feid vekk hver gang.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Siste episode var veldig bra :)

 

Det største spørsmålet står fortsatt ubesvart: Hva er greia med det som skjedde helt på tampen av andre sesong? Desmonds tidligere kjæreste, Penelope, fikk en beskjed fra portugiserne over telefon om at de hadde "funnet det".

Gleder meg samtidig til å få svar på hva som egentlig er "meningen" i Lost, i denne suppa av de overlevende fra flykrasjet, Dharma, The Others, røyken, isbjørnen(e), "ulykkes-tallene" osv.

Lenke til kommentar
Noe jeg kom på no: den hesten ser vi jo i flashbacket med bilen også og den katta ser vi jo i et flashback også. Hvorfor er de plutselig her på øya?

8226281[/snapback]

 

Mener du hesten Kate møtte på øya? Tror vi ikke utelukker muligheten for at den kom fra Mikhails stall. Husker ikke helt, ser vi en slik svart hest i et Kate-flashback eller sier bare Kate at den ligner en hun har hatt?

 

Har diskutert den katta noen sider foran her, og tror vi kom til at det var forskjellige katter. Allikevel fungerer katta på øya som en figur på den Sayid møtte hjemme

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...