Fisker Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Virker litt som om det er testing av arters atferd og intelligens under ymse situasjoner. Med tanke på de som lever isolert, de som følger med på dem, bjørnen som må løse en gåte, etc. 7008518[/snapback] Ja, det virker logisk. Det jeg tror er at det var Dharma som var interessert i det, men de vi kjenner nå (The Others) er kun, som Juliet sa, etterlatte av Dharma. Muligens at The Others har vært forsøkskaniner hos Dharma. Da "The Others" (jeg kaller dem det fortsatt) så flyet brekke i to, hvorfor var de så målbeviste på å lage lister over overlevende? Jeg hadde aldri trodd at noen kunne komme levende fra det om jeg så en flyulykke som det der, og dermed ikke satt på sprang for å hente sjekke ut de overlevende, men heller sjekket om det i det heletatt var noen som kunne overlevd. 7011395[/snapback] Noen som klarer å finne en fornuftig forklaring på dette? 7013578[/snapback] Det var noe jeg stusset litt over også. De virket overasket over at flyet krasjet, men likevel visste de hva de skulle gjøre. I tillegg har de samlet inn info om livet til Jack, og sikkert resten av gjengen også. Det er tydelig at de overlevende fra 815 ikke er tilfeldig valgt, men er det The Others som har valgt de? Det er klare likhetstrekk mellom sesongstarten av den tredje sesongen og den andre. Mens luken ble avdekket, ble det nå leiren til The Others avdekket. Den andre sesongfinalen fokuserte kun på Jack og den gjengen som ville ned i luken, mens de ventet til andre episode med å avsløre hvordan det gikk med de på flåten. Derfor vil jeg tro at i neste episode får vi vite mer om de som var i luken da det var en liten ulykke i avslutningen av sesong 2. Selvfølgelig, denne episoden var ikke i nærheten av de andre sesongstartene, men jeg er fornøyd med kvaliteten uansett. Var en del info, som bekreftet det som vi man gjerne har trodd på forhånd. Edit: ABC-promo CDN-promo Sun blir skutt? Noe sier meg at vi aldri får sett den ungen hennes. Endret 8. oktober 2006 av Fisker Lenke til kommentar
stout Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det var noe jeg stusset litt over også. De virket overasket over at flyet krasjet, men likevel visste de hva de skulle gjøre. I tillegg har de samlet inn info om livet til Jack, og sikkert resten av gjengen også. Det er tydelig at de overlevende fra 815 ikke er tilfeldig valgt, men er det The Others som har valgt de? Vel, de har jo vært på øya en stund virker det som. Og de hadde fersk(?) info til Jack (ex-kona er lykkelig). Kan jo være at de har en eller annen måte å kommunisere med omverdenen på, kanskje de er tilknyttet en enorm database e.l. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Har nå opplevd en god del rørende scener i denne serien. Langt mer enn i eksempelvis Alias. J.J skrev vistnok første episode i denne sesongen (han var knapt involvert i 2. sesong grunnet Mission Impossible III). Den var ikke allverden, midt på treet. 7026714[/snapback] han blir nok neppe så mye med i denne sesongen .. han er jo opptatt med star trek nå Lenke til kommentar
espinos Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det er så mye som blir forvirrende nå synest jeg! umulig å vite hva egentlig "the others" er ute etter! slem eller snill:s Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Noe jeg syns serien har manglet fra starten. noen skikkelige rørende scener. der man får en liten tåre i øyekroken. Abrahams har klart det med de andre seriene sine. 7026285[/snapback] Nja...var ikke helt de rørende scenene jeg tenkte på da, har som dotten sier vært flere rørende svener imo. Og...etter å ha sett promoen så..vel..det virker som promoen til første ep. i sesong 3 meget bra, men når jeg så episoden så var det noe helt annet inntrykk. Promoer lyger så utrolig mye imo så man får bare vente å se Lenke til kommentar
Anira Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Synes det var topp at de endelig avslørte noe, men er enig i at fokuset var litt smalt. Skulle gjerne ha sett hva som skjedde med hatchen og resten av lost-gjengen, istedenfor så mye av Jack. (Men nå synes jeg forsåvidt at de fleste Jack-episodene er gørr kjedelige ) Gøy å få vite mer om The Others, var ikke helt sånn jeg forventa at det skulle være, hehe. Så lenge de ikke gjentar starten av sesong 2, og viser den samme episoden fra tre vinkler, så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Og...etter å ha sett promoen så..vel..det virker som promoen til første ep. i sesong 3 meget bra, men når jeg så episoden så var det noe helt annet inntrykk. Promoer lyger så utrolig mye imo så man får bare vente å se 7029933[/snapback] Sånn er det hver eneste gang, har lært meg å ikke få for høye forventninger ut fra bare en eller anna promo. Brente meg opptil flere ganger på det i de andre sesongene.. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Episoden var spennende den, men hadde håpet å få vite mer. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Endelig sett 1. episoden nå, ufattelig spennende Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Info om neste episode: * Air Date: October 11, 2006 (scheduled) * Flashback: Jin & Sun * Written by: Jeff Pinkner & Drew Goddard * Directed by: Paul Edwards This episode replaces "Further Instructions" which moves to Oct. 18. Episodeinfo: Sayid's plan to locate Jack places Sun and Jin's lives in grave danger. Meanwhile, Kate and Sawyer are forced to work in harsh conditions by their captors, and Henry makes a very tempting offer to Jack that may prove difficult to refuse. kilde Lenke til kommentar
quakie Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Lost-spill ender i Narvik Til b-reals innlegg: Når skal vi få vite hva som skjedde med John Locke og gjengen? . Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Lost-spill ender i Narvik Til b-reals innlegg: Når skal vi få vite hva som skjedde med John Locke og gjengen? . 7037832[/snapback] Episode 3 er Locke-centric. In this week’s episode, we get to see the other Losties back in the main camp Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Da har jeg sett den første episoden i sesong 3 En relativt bra episode! Gleder meg til å se neste. Er bare en ting som bekymrer meg i Lost, og det er at det kan komme flere sesonger, og jeg tror jeg vil miste interessen om de skal trekke det enda mer ut! Lenke til kommentar
Anira Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Er bare en ting som bekymrer meg i Lost, og det er at det kan komme flere sesonger, og jeg tror jeg vil miste interessen om de skal trekke det enda mer ut! 7039918[/snapback] Jepp, det har jo vært snakk om 7-8 sesonger. Lurer på hvordan de kan trekke det ut så lenge uten at folk detter helt av. Bare i sesong 2 mistet de nok seere. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 De hadde relativt få seere i sesongstarten, noe som kan føre til at serien avsluttes raskere. Nyhet på Lost-Norge. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Jeg sier det bare: Se episode 3.01 en gang til. Utrolig mange detaljer man legger merke til. Og ikke minst så ble episoden mye bedre... PS: Noen som har sett at Kelvin Joe Inman som vi ble kjent med i siste episode av sesong 2, også var til stede i Irak i episode 2.14? Endret 10. oktober 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 De hadde relativt få seere i sesongstarten, noe som kan føre til at serien avsluttes raskere. Nyhet på Lost-Norge. 7040201[/snapback] Det var nå like mange seere som så starten som så siste episode i forrige sesong. Det er lavere enn fjorårets sesongstart, men er uansett et bra tall for en slik serie og flere millioner flere enn eksempelvis 24. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 PS: Noen som har sett at Kelvin Joe Inman som vi ble kjent med i siste episode av sesong 2, også var til stede i Irak i episode 2.14? 7040321[/snapback] Ja, det ble lagt merke til (så det på listen over gjesteskuespillere med en gang den kom ut ) Jeg er meget enig angående detaljene i 3.01. Se bare på hva Juliet sier i introen; "Here I am thinking that free will exist on.." der hun blir avbrutt, og skulle selvsagt si øyen, der de driver å plager masse folk . Og det som Ben ("Henry Gale") sier til Juliet; "So I guesse I'm out of the book club". Som vi husker fra episoden The Whole Truth (?) i sesong 2, da Ben leser en bok, og tydligvis er interessert i litterær analyse. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Og dryppelyden i starten la jeg heller ikke merke til før jeg så den på nytt... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 PS: Noen som har sett at Kelvin Joe Inman som vi ble kjent med i siste episode av sesong 2, også var til stede i Irak i episode 2.14? 7040321[/snapback] Sett det. Med en gang vi fikk se Kelvin i sesongavslutningen så visste jeg at jeg hadde sett han før. Tok meg imidlertid noen minutter med tenking før jeg klarte å koble han. Er det jeg liker så godt med Lost, alle disse finurlige detaljene, at ting henger sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå