Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe... Mulig det. Tenkte på det jeg også. Men har lest en del teorier på nettet, og en del av de omfatter tiden, og hva den har å si på. Øya. Og produsentene har også sagt: "Vi har aldri sagt noe om NÅR flyet krasjet."

 

Og så er Sesong 4 bekreftet, for de som ikke har fått med seg det. Har ikke sett det stå på forumet her.

Lenke til kommentar

Hvis det med røyken stemmer blir vel lock utsatt for samme test som Echo? Han ble jo drept pga han ikke ville gi en "confession" av det gale han hadde gjort. På samme måte vil Lock få valget mellom å gjøre noe godt eller vondt og få dom deretter. Bare en tanke

Lenke til kommentar

Fansy det greiene der ja. Håper bare vi ikke mister John. Det kan vel ikke skje.

 

Er faren til Lock den EGENTLIGE Sawyer? Jepp!

Kanskje Sawyer også kan få sin hevn? Hadde vært en fin slutt på den sirkelen.

 

Og han som låste opp døren er han som rekruterte Juliet.

Lenke til kommentar
Fansy det greiene der ja. Håper bare vi ikke mister John. Det kan vel ikke skje.

 

Er faren til Lock den EGENTLIGE Sawyer? Jepp!

Kanskje Sawyer også kan få sin hevn? Hadde vært en fin slutt på den sirkelen.

 

Og han som låste opp døren er han som rekruterte Juliet.

8214799[/snapback]

 

Den egentlige Sawyer! Han hadde jeg helt glemt! Ikke dum tanke, tror den stemmer.

Lenke til kommentar

Bra episode. Fikk jo en del ting oppklart.Ble overasket når John ble dyttet ut viduet. Men en ting er jeg litt skeptisk til. Jeg nekter og tro at det finnes en "magisk boks" som oppfyller ønsker på øya. Tror det er litt mer komplisert enn det. Uansett, så ønsket jo ikke Locke at faren skulle komme til øya, så det ble litt rart det der. Kanskje øya har en sans for rettferdighet, siden Locke fikk tilbake egentkapen til å gå, Ben ble sengeliggende og fikk kreft, og faren til Locke ble på mystisk vis fraktet til øya.

Lenke til kommentar

Måten den scenen ble framstilt på i episoden ved at Cooper faktisk ble redd får meg til å tro at det ikke er monstrert. Det er fullt mulig ja, men jeg tviler på at det er sant. Se på da "Smokey" var Yemi, broren til Eko. Han viste ikke akkurat noe tegn til reddsel, eller noe.

 

Uansett så var det en kjempebra episode. Bra at de hadde nesten alle flashbackene hans i kronologisk rekkefølge utenom det første da(som viste ting i livet hans etter han ble lam), selv om jeg må innrømme at det var litt kjedelig å måtte vente 3år på å få vite hvorfor Locke ble lam så var det verdt det..

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Bra episode. Fikk jo en del ting oppklart.Ble overasket når John ble dyttet ut viduet. Men en ting er jeg litt skeptisk til. Jeg nekter og tro at det finnes en "magisk boks" som oppfyller ønsker på øya. Tror det er litt mer komplisert enn det. Uansett, så ønsket jo ikke Locke at faren skulle komme til øya, så det ble litt rart det der. Kanskje øya har en sans for rettferdighet, siden Locke fikk tilbake egentkapen til å gå, Ben ble sengeliggende og fikk kreft, og faren til Locke ble på mystisk vis fraktet til øya.

8215332[/snapback]

Tror nok boksen er ment som et bilde på det dem egentlig gjør. En måte og ikke røpe det, men forstå hva det innebærer på et vis. Noen som er med meg?

Lenke til kommentar
Kan faren hans dukke opp i en magisk boks, kan John fake en sprengt ubåt :cool:

8213529[/snapback]

DE KOMMER JO TIL Å MERKE DET HVIS DET HADDE VÆRT FAKE FFS!

 

 

Tard.

8213920[/snapback]

 

Så sint da, ikke pent å kalle opp folk med forskjellige meninger heller. Klart de kan merke det for all del, det tror jeg på jeg og, men kanskje John gjode dette som del i en større plan. Jeg har sett eksplosjonen et par ganger til, og etter det jeg kan se, blir det ikke sprengt en stor ting av metall i den sprengingen. Skal ikke påstå å ha sett en ubåt sprenge før, men her så det kun ut som det var sprengstoffet som smalt. Vær gjerne uenig, for all del, jeg legger ikke livet mitt i denne påstanden, jeg åpnet for muligheten for at ubåten ikke er sprengt, og argumenterte for det.

 

Det er ingen, INGEN tilfeldigheter i lost.

8215361[/snapback]

Akkurat hva jeg og mener! Kan godt hende John liker å bade når det er mørkt, men da kunne han vel valgt et annet tidspunkt. Ingen tilfeldigheter... :roll:

 

PS: skal vi legge ned stridsøksa Acolyt3, så vi slipper flere dumme skittslenginger?

Lenke til kommentar

Det som intereserer meg er hvordan The Others vet så mye om alle de som har overlevd flystyrten? Hvordan faren til Lock plutselig dukket opp i fangenskap osv. Vet at de nevnte den magiske boksen som kunne oppfulle alleønskene, men dette begynner å bli latterlig. Magisk bosk som tryller frem ting du liksom. :p :!:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Det som intereserer meg er hvordan The Others vet så mye om alle de som har overlevd flystyrten? Hvordan faren til Lock plutselig dukket opp i fangenskap osv. Vet at de nevnte den magiske boksen som kunne oppfulle alleønskene, men dette begynner å bli latterlig. Magisk bosk som tryller frem ting du liksom. :p  :!:

8215761[/snapback]

Vel, et er ikke så urimelig om teorien om den svarte røyken stemmer.

 

Elsket John Lockes kommentarer i dagens episoden. Og alt det andre. Spesielt at Jack ble eid. Måtte trekke på smilebåndet da :wee:

Lenke til kommentar

Lurer virkelig på det samme jeg og. De må enten ha et kraftig research-senter, ellers er det noe mystisk rart bak det.

 

Noe jeg har lurt på er om skyen kun framstår som en spesiell skikkelse ovenfor den enkelte personen. Eks: Eko ser broren sin, mens John ser faren. Har vi noen gang opplev at noen andre av "våre" har sett den samme framtoningen av røyken som den peronen som den henvender seg til? Har fått følelsen av at denne røyken forholder seg til en enkeltes følelser, og framtoner deretter. John tenkte trolig på faren, det satte jo Ben ham på, og da så han den framtoningen. Alltids en mulighet ihvertfall

 

 

 

Noen skrivefeil luket bort

Endret av zonko
Lenke til kommentar
Det er ingen, INGEN tilfeldigheter i lost.

8215361[/snapback]

Hva tror du om at John var så bløt i den første scenen vi så ham etter at han hadde gått ned i u-båten da?

 

Har vi noen gang opplev at noen andre av "våre" har sett den samme framtoningen av røyken som den peronen som den henvender seg til?

8215901[/snapback]

Kate og James så hesten. Det har vel vært snakk om at det var skyen.

 

Edit: Men nå har vi jo sett stallen der Mikhail var, så det er usikkert.

Men det er jo noe med Kate og hester, har sett det i flashback med henne også.

Endret av trulshe
Lenke til kommentar

Bra episode. At faren er Sawyer ble jo spekulert om i sesong 2 og det må jo være det.

 

An interesting thing to note is that "Anthony Cooper, Adam Seward" is an anagram for "Sawyer, the con man, a poor dad."

 

En bra episode. Lost er virkelig på gang og det at alle episodene kommer uten pause nå vil nok gi serien en skikkelig vekker igjen. Gleder meg som bare det til neste episode nå.

Lenke til kommentar
Det er ingen, INGEN tilfeldigheter i lost.

8215361[/snapback]

Hva tror du om at John var så bløt i den første scenen vi så ham etter at han hadde gått ned i u-båten da?

 

Har vi noen gang opplev at noen andre av "våre" har sett den samme framtoningen av røyken som den peronen som den henvender seg til?

8215901[/snapback]

Kate og James så hesten. Det har vel vært snakk om at det var skyen.

 

Edit: Men nå har vi jo sett stallen der Mikhail var, så det er usikkert.

Men det er jo noe med Kate og hester, har sett det i flashback med henne også.

8216013[/snapback]

så isbjørnen og alt det var Walt sine ønsker, eventuelt tanker fra tegneserien?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...