Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
You are not making any sense..

8213011[/snapback]

 

Du skjønte ikke hva jeg mente? står riktig svart på hvit rett under

 

SNAKKER OM?!

PM= fra klokka 12.00 til 24.00

AM= fra klokka 00.00 til 12.00

8213025[/snapback]

 

Jeg snakker som deg jeg ! 4:10 AM, som du sier er det fra 00.00 natt - 12.00 på dagen

 

Når klokka var 4:10 AM inne i huset, å jeg sier det var mørkt ute mente jeg å poengtere at det var natt. Locke snek rundt i mørket .

 

SNAKKER OM?!

PM= fra klokka 12.00 til 24.00

AM= fra klokka 00.00 til 12.00

8213025[/snapback]

and?

8213034[/snapback]

 

 

SNAKKER OM?!

PM= fra klokka 12.00 til 24.00

AM= fra klokka 00.00 til 12.00

8213025[/snapback]

and?

8213034[/snapback]

_Sha9ick_skrev:

Noen som så at klokka inni huset stod på 4:10 AM , å ute var det mørkt.

8213043[/snapback]

 

En som skjønte det hvertfall. flere ?

Lenke til kommentar

Da har jeg akkurat overvært noe av det sykeste jeg har sett i en TV-serie. Wow!

Må si sesong tre er så komplett at den må få karakteren historisk.

 

Ben sa Tom skulle skaffe han "mannen fra Tallahassie", mente han da at han skulle få Johns far dit? Kunne virkelig den magiske boksen gjøre det, utfra å bare si et slikt kodenavn? Kan virkelig ikke fatte hvordan det skulle gå til, enda mindre at han kunne dukket opp i en boks for den del. Uansett sitter vi der med Johns far (tror ikke det er tull, siden han på to sekund kunne gått inn å få det evkreftet eller bekreftet). Faren er forøvrig en utrolig en ondskapsfull person, så jeg håper de mater han til den svarte skya.

 

Hvordan kan the others vite så mye om utenomverdenen, men ikke at den har helbredende evner (for noen)? Spennende at John kan bli med på å utforske øyas hemmeligheter.

 

Er nok enig i at ubåten ikke er sprengt, tror John flyttet på den. Vi så ting fly i lufta, men ikke direkte at det var ubåten. Ingenting skjer uten grunn her, så det er grunnlag godt nok at John var våt. Jeg tror faktisk ikke John er så egoistisk at han ville gjort det, selv om han har gjort mange uforståelige og rare ting hittil.

Lenke til kommentar

En smarting på Lost-norge.net, nevnte noe smart. At Cooper i rommet egentlig er røykmonsteret. Vi har sett hvordan det har forvandlet seg til Yemi, til faren til Jack, og nå er det blitt til faren til Locke. The Others har tydeligvis "fanget" et slikt monster.

Lenke til kommentar
En smarting på Lost-norge.net, nevnte noe smart. At Cooper i rommet egentlig er røykmonsteret. Vi har sett hvordan det har forvandlet seg til Yemi, til faren til Jack, og nå er det blitt til faren til Locke. The Others har tydeligvis "fanget" et slikt monster.

8213568[/snapback]

 

Der nevnte du noe smart :thumbup:

 

Må gå over serien fra sesong 1 - 3 neste pause. Bare for å samle hint å tråder på nytt

Lenke til kommentar

Du får hilse smartingen Fisker, for den teorien var slett ikke dum. De trenger nødvendigvis ikke å ha fanget røyken, men de kan kanskje direkte kontrollere den.

En slik røyk er vel like utrolig som boksen, men da sitter vi igjen med bare ett magisk triks, og det er da ikke så ille

Lenke til kommentar

Meget bra tenkt det der. Den sorte røyken er seff esken som blir til alt man ønsker å se.

Jack så faren sin, Ecko så broren sin. John ser faren sin.

Er det flere som jeg ikke kommer på i farta, eller er det bare de?

 

Hjemme hos faren til John (vist han er det), så vi igjen "wiskey-flask"

 

Men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor John skulle ønske å sprenge u-båten. Nå vet han jo at folk kan være på øya vist de ønsker det. Han kan jo velge å være der, selv om det finnes en u-båt. Så derfor lurer jeg på om han faktisk ikke har sprengt den, så nevnt litt lenger oppe her.

 

"Hvordan får dere elektrisiete?"

"Vi har to kjempe-hamstere som løper rundt i 2 digre hjul under bakken."

Utrolig bra kommentar.

Lenke til kommentar

Skjønner hva du tenker Acolyt, men kan hende han slipper unna med det. Eller at Forfatterne i allefall har tenkt tanken at de kan bruke det seinere. Er ikke sikkert "B-gjengen" begynner å se etter vrakrester for å bekrefte at den faktisk er sprengt. Vet ikke helt jeg. Det er så mye aant rart som skjer på øya, så hvorfor ikke.

 

Så må jeg bare en liten tur tilbake til klokka :p For det er faktisk et eller aant rart med den. Den hopper noen timer, fra første gang vi ser Ben titter på den, til ho kommer tilbake med sekken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...