travis_g Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Trodde fplk hadde sett den for lenge siden jeg nå. Har ikke den vært postet her et par ganger før også? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 De vurderer å vente til januar for premieren av neste sesong; Lost is for sure coming back, and get this: my ABC sources tell me it will probably come back 24-style, beginning in January and going straight through with 22 episodes. At least, that's the most likely scenario ABC is considering. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Sikkert ikkje så dumt det. Då slepp vi all denne grusome ventinga midt i sesongen. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Det hadde vært flott. I hvert fall langt bedre enn å sende seks episoder på høsten for så å vente til langt utpå nyåret før de tar opp igjen sendingene. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Det hadde vært flott. I hvert fall langt bedre enn å sende seks episoder på høsten for så å vente til langt utpå nyåret før de tar opp igjen sendingene. 8198886[/snapback] Enig, det er langt bedre å vente på at morroa skal begynne enn å vente på at den skal fortsette. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Nja, vi må nå uansett vente på at morroa skal forsette i godt og vel 7 måneder om vi må vente til Januar etter det som helt sikkert blir en gigantisk cliffhanger nå.... Seks episoder på høsten etterfult av 16 som kommer fortløpende på vinter/vår er ikke noe dumt for min del. Men det er fordeler og ulemper ved begge løsningene. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Har begynnt å lese en del teorier om lost og har funnet ut at en' teori går igjen mange steder. Nemlig denne: http://www.4815162342.com/forum/viewtopic.php?t=3377 Har skummet igjennom den, og synns den virker meget bra. Eneste jeg virkelig sliter med, er at den står på engelsk. Er det noen som gidder å skrive et sammen drag, eller oversette denne teorien slik at folk lettere kan få den med seg? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Dette var en bra laget teori. Veldig troverdig faktisk.. Dette bildet var litt bra da.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Skrev en lignende, men mye mindre omfattende, teori i oktober i fjor, og den holder fortsatt litt mål. Men mye av den har sprukket også. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Gud og jesus i Gehenna! DET er hva jeg kaller en ordentlig Lost-episode! Aaaaaaaaaaah. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Skal se den om 44 min og 32 sek. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Piratsnakk er fjerna. Som det står i retningslinjene og emnetittelen er det ikkje lov med dette på forumet. Det same gjeld for PM. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Piratsnakk er fjerna. Som det står i retningslinjene og emnetittelen er det ikkje lov med dette på forumet. Det same gjeld for PM. 8209151[/snapback] Du får begynne å telle poster der program eller nedlasting blir nevnt på diskusjon.no , sinte strenge politistat moderator ttt. Jeg er Hippie du er Eksos Skal det være regler så bør dere pinadø bruke reglene for det de står for også. Ikke halveis håndheve , som dere TYDELIGVIS gjør her inne Mangler vel bare at jeg får meg en saftig "ferie" fra forumet nå Så over til: Sommerfulger i magen er altid godt når man venter på Lost Endret 22. mars 2007 av _Sha9ick_ Lenke til kommentar
Espein Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Sykt bra episode!! Nå begynner det å ligne noe Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg elsket denne episoden! Fyyyy faen 11/10 poeng! Her var det virkelig mye å ta opp, men jeg har ikke tid nå. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Lost is back on track, endeleg er det blitt kvalitet igjen! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Dagens episode var fantastisk ;D Nå sitter jeg og skjelver, vil ha neste epiosde med en gang :< Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Alle episoder skulle vært en Locke episode. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) God, gamle Lost har vendt tilbake. Endret 22. mars 2007 av Sidious Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Denne episoden har matet denne tråden med mange ikke 100% meningsfulle inlegg. Her er et til, skal kommentere episoden, men må få litt orden på ting og få summet meg først, dette var stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå