Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De vurderer å vente til januar for premieren av neste sesong;

 

Lost is for sure coming back, and get this: my ABC sources tell me it will probably come back 24-style, beginning in January and going straight through with 22 episodes. At least, that's the most likely scenario ABC is considering.
Lenke til kommentar
Det hadde vært flott. I hvert fall langt bedre enn å sende seks episoder på høsten for så å vente til langt utpå nyåret før de tar opp igjen sendingene.

8198886[/snapback]

Enig, det er langt bedre å vente på at morroa skal begynne enn å vente på at den skal fortsette.

Lenke til kommentar

Nja, vi må nå uansett vente på at morroa skal forsette i godt og vel 7 måneder om vi må vente til Januar etter det som helt sikkert blir en gigantisk cliffhanger nå....

 

Seks episoder på høsten etterfult av 16 som kommer fortløpende på vinter/vår er ikke noe dumt for min del.

 

Men det er fordeler og ulemper ved begge løsningene.

Lenke til kommentar

Har begynnt å lese en del teorier om lost og har funnet ut at en' teori går igjen mange steder. Nemlig denne: http://www.4815162342.com/forum/viewtopic.php?t=3377

 

Har skummet igjennom den, og synns den virker meget bra. Eneste jeg virkelig sliter med, er at den står på engelsk. Er det noen som gidder å skrive et sammen drag, eller oversette denne teorien slik at folk lettere kan få den med seg?

Lenke til kommentar
Piratsnakk er fjerna. Som det står i retningslinjene og emnetittelen er det ikkje lov med dette på forumet. Det same gjeld for PM.

8209151[/snapback]

 

Du får begynne å telle poster der program eller nedlasting blir nevnt på diskusjon.no , sinte strenge politistat moderator ttt.

 

Jeg er Hippie du er Eksos

 

Skal det være regler så bør dere pinadø bruke reglene for det de står for også.

 

Ikke halveis håndheve , som dere TYDELIGVIS gjør her inne

 

Mangler vel bare at jeg får meg en saftig "ferie" fra forumet nå

 

Så over til:

 

Sommerfulger i magen er altid godt når man venter på Lost :thumbup:

Endret av _Sha9ick_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...