Nevnarion Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Håper snart vi får vite noe mer om Paul og Nikki (det er vel det de heter? ) kan nok være mye spennende bak. 8170722[/snapback] Angående Paulo & Nikki så kan jeg glede noen og skuffe andre ved å fortelle at Episoden som kommer om to uker vil være sentrert rundt Paulo & Nikki. Vi skal visstnok få se deres historie på øya fram til nå, få se hvordan de opplevde styrten. Så ja, her er det duket for gjensyn med "like-etter-flystyrten"-scener. Endret 16. mars 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 hvem er paul og nikki, orker ikke lese masse nå, bare gi kort referat Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Er så teit at de skal dra inn nye skuespillere som liksom skal ha vært blant de overlevende hele tiden.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Er så teit at de skal dra inn nye skuespillere som liksom skal ha vært blant de overlevende hele tiden.. 8172881[/snapback] Så vidt jeg vet og etter det jeg har fått med meg har de vært der hele tiden, men de har ikke vært så sentrale. Naturlig nok får de mer oppmerksomhet etter som en del har forsvunnet blitt drept osv. Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Synes egentlig det er en grei måte å introdusere nye karakterer på, hvis det ikke skjer for ofte og overgangen blir for brå. Er heller mer bekymret over hvor interessante Paul og Nikki er. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Angående nye personer, Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor så kommer det visst enda en: Marsha Thomason Joins "LOST""She does not appear in a flashback, she is not an Other, and she is not one of the survivors of Flight 815."Får vi se mer av verden utenfor i nåtid, kanskje?Eller kommer det nye folk til øya? Eller er det flere folk på øya (som ikke er others)? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Det er utrolig teit med Paul og Nikki, kjedelige karakterer. Og hvor er Rose?! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 SKal nå gi dem en sjangse. Hva produsenten sier; While even Lindelof acknowledges that Nikki and Paulo are "universally despised" by fans, that's going to change, he vows: "We had a plan when we introduced them, and we didn't get to fully execute that plan. But when the plan is executed, Nikki and Paulo will be iconic characters on the show." Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 SKal nå gi dem en sjangse. Hva produsenten sier; While even Lindelof acknowledges that Nikki and Paulo are "universally despised" by fans, that's going to change, he vows: "We had a plan when we introduced them, and we didn't get to fully execute that plan. But when the plan is executed, Nikki and Paulo will be iconic characters on the show." 8174099[/snapback] Enig med deg der Dotten, vi må i allefall få sett episoden før vi kan dømme dem. Jeg synes slike ting er spennende i små doser i hvertfall. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Selvfølgelig ikke dømme før jeg har sett. Men allikevel har jeg følelsen av å sitte igjen med skjegget i postkassa etter mer enn en episode av lost fra tidligere. Det er ikke det at Lost blir en dårlig serie. Men de kunne nok klart seg glimrende foruten! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Det kan aknskje virke som at Locke har en eller annen plan tenkt ut. Kanskje han fikk en slags beskjed/ordre når han tastet 77 på maskinen, og at han kanskje nå vet mer enn det ser ut for.. Om neste episode blir en Locke-sentrert episode blir jeg veldig happy. Da får vi nok se mer ifra den fine landsbyen til Others.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Locke skal sprenge et eller annet. Tror det må være u-båten. Tenkte først på "landsbyen", men det virket bare merkelig. Men han har jo tidligere ikke ønsket å forlate øyen og jeg tror han ønsker å fjerne alle muligheter til å komme til og fra øyen. Jeg klarer ikke helt å se hva annet han skulle bruke eksplosivene til. Kanskje han ønsker å sprenge undervannsstasjonen som sender ut ping? For det var jo bevisst av han å sprenge kommunikasjonssenteret. Locke virker helt klart som en person som gjerne vil isolere øyen fullstendig. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hvem neste episode dreier seg om og navn på episoden: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor "The Man from Tallahassee", Locke Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hvem neste episode dreier seg om og navn på episoden: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor "The Man from Tallahassee", Locke 8180944[/snapback] Ahh... Gleder meg! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hvem neste episode dreier seg om og navn på episoden: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor "The Man from Tallahassee", Locke 8180944[/snapback] Hvem? Hva i alle dager? HVA neste episode, ikke hvem. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hvem neste episode dreier seg om og navn på episoden: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor "The Man from Tallahassee", Locke 8180944[/snapback] Hvem? Hva i alle dager? HVA neste episode, ikke hvem. 8182246[/snapback] Det står jo hvem episoden dreier seg om da... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hvem neste episode dreier seg om og navn på episoden: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor "The Man from Tallahassee", Locke 8180944[/snapback] Hvem? Hva i alle dager? HVA neste episode, ikke hvem. 8182246[/snapback] Det står jo hvem episoden dreier seg om da... 8182259[/snapback] Haha. skal si jeg er ettermiddagstrøtt Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hvem neste episode dreier seg om og navn på episoden: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor "The Man from Tallahassee", Locke 8180944[/snapback] Hvem? Hva i alle dager? HVA neste episode, ikke hvem. 8182246[/snapback] "Hvem", som i hvilken person den dreier seg om.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 For å dra dere litt vekk om diskusjon om det som foregår på tv neste onsdag, dette lo jeg godt av. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ahaehhaehaeh! har sett den før! den eier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå