834HF42F242 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Eeeh.. nei! Veninna mi har svart hår og bruker noen ganger svart neglelakk og hu er ikke emo eller gother! Tards begge to! 8167381[/snapback] Hva definerer en gother? Jo, sort hår, likbleik hud og sort neglelakk. Det er det som er en emo/gother what ever... Lenke til kommentar
espinos Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hun var en jævla emo! de e virkelig ikke hot! snakk om tard! 8166300[/snapback] "Emo is a somewhat ambiguous, controversial slang term most frequently used to describe a fashion or subculture which is usually defined to have roots in punk fashion and subculture, as well as some attributes of gothic fashion and subculture." Hvis du tror at svart hår + sminke gjør hvem som helst til en "emo", tar du grundig feil. Den eneste tarden her er deg. 8166546[/snapback] Svarte negler, svarte klær og svarte armbånd rundt armena, Itillegg var hun i den alderen når tenåringer er som mest opprørsk så emo er en grei konkluksjon. 8166766[/snapback] Eeeh.. nei! Veninna mi har svart hår og bruker noen ganger svart neglelakk og hu er ikke emo eller gother! Tards begge to! 8167381[/snapback] Diskusjonen er tapt. La det være Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Det som definerer en emo eller gother er jo faen meg hva personen sier sjøl! Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 trodde dette var en lost tråd, ikke en tråd om hva som definerer emos/gothere.... snakk heller om Lost i denne tråden Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 hehe sant nok må si meg enig med dotten og mange andre her inne... dette er den beste lost episoden så langt Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Ja for pokker! Jeg blir så glad hvis jack blir en other! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Ånei, ikke ødelegg dagen min da 8167243[/snapback] Ingen ting ville gledet meg mer, kjære deg. Ontopic: En kamerat kom med den teorien at Jack har tatt over plassen som lege etter Juliet og nå lever blandt "The Others" som om han alltid har gjort det. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Skal ikke se bort i fra at Jack blir sint når han ser at Kate & gjengen har kommet for å hente dem, og nekter å bli med tilbake. Hvorfor skulle han det egentlig, han ser jo ut til å ha det utmerket hos the others. Kaste ball med Tom er jo ren idyll. Personlig så syns jeg dette var ett av de første virkelig tydelige tegnene på at the others egentlig ikke er så slemme allikevel. Produsentene har jo sagt at vi i løpet av sesong 3 vil få et helt annet syn på the others, og skjønne at de ikke er de hjerteløse, ondskapsfulle folkene vi ble vist i sesong 2. Så langt i sesong 3 syns jeg nesten mitt syn på the others har blitt forverret, når de holder folk fanget osv. osv. De skulle jo drepe Sawyer. Men kanskje vil vi bli vist en annen virkelighet nå. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Kongeepisode! Spennende det med Locke, tror vi kan vente oss noen sjokkerende avsløringer der. Tydelig at Mikhail visste noe om Locke som Locke selv nødig ville skulle komme fram. Tenkte først på at det var lammelsen hans, men etter litt mer gjennomtenking så tror jeg heller det er noe annet. Noe ikke vi heller vet enda. Som f.eks. at Locke er en av the others eller noe. Virka nesten slik, måten Mikhail sa det på, at han kjente han godt. Locke var jo også veldig rask med å kaste han Er forresten meget nysgjerrig på den lista de babler om nå. Mer snakk om den i denne episoden. Lista til han de omtaler som en stor mann og som tydeligvis er øverste sjefen. Han som heter Jacob. (Lista omtales hvertfall som Jacob's list). Goodwin prata om den i forrige sesong, og den har også vært nevnt noen ganger i denne sesongen. Vi vet nå at Kate ikke er på lista, og vi vet at Jack ikke er på lista. Men har vi fått bekreftet noen som ER på lista? Kunne vel nesten virke som Locke står der, men... 8165401[/snapback] Her kommer denne "master-lista" igjen, Jacobs list. Det som skulle skille dem som var på den i forhold til andre folk, var at disse personene ville komme tilbake til øya, og at de ville skjønne hvorfor man kom tilbake. Jeg tenker at dette må være noen av de som har en spesiell tilhørighet til øya, Som John og Rose siden de ble helbredet, Hurley med tallene, Eko med broren (sikkert noen flere og). Jeg tror ikke det var fordi han skulle si John satt i rullestol, at John dyttet Mikhail gjennom gjerdet. Vi vet noe om Johns fortid, men neppe alt. Han gikk jo fra å være en ulykkelig fyr pga faren i flashbackene sesong 1 til en kriminell i sesong 2, så her er det mer som ligger under. John er nok en av de mest sammensatte personene på øya, og er derfor ikke helt lett å forstå. Tror han kanskje ble hissig av at Mikhail visste noe om han, og derfor ikke stolte på ham, at han dyttet. Noen som forresten vet om det er mulig å konstruere et slikt gjerde? Jacks far begynner å bli en fellesnevner for mange nå, Jack, Claire, Sawyer og Ana-Lucia. Var ikke forberedt på det jeg, så jeg skvatt litt. Og Claire er hot ja, uansett Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Bra episode dette, Lost begynner å komme på sporet igjen. Synd de tok han the others fyren, likte den noe mystiske mannen som visste "alt". Locke skjuler nok noe ja, tviler egentlig på at det er at han var lam, men kanskje kanskje. Artig å se Jack på slutten der, så spørs det jo om det var "ekte", eller bare bullshit. Gleder meg til neste episode hvertfall.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Ja for pokker! Jeg blir så glad hvis jack blir en other! 8167823[/snapback] Angående gother-diskusjonen: Claire=gother Jack=other C teh connection? Så skulle jeg skrive noe fornuftig til Nevnarion sitt innlegg for å holde en smule seriøsitet over denne tråden, men det ble ikke noe av det Lenke til kommentar
zonko Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Angående gother-diskusjonen: Claire=gother Jack=other C teh connection? Du løste alle mysterier med et trylleslag! Gratulerer! Nå kan du komme å si at du vissste det hele tida og, så er det komplett! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Er vell teknisk mulig å sende ut lydsignaler i en spesiell retning som ødelegger indre organer. Men hadde blitt mer overbevist med en teslacoil som jeg trodde det var til å begynne med. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 TV Norge sa at den lost episoden som gikk sist nå skulle avsløre 3 av lost`s største hemeligheter, jeg fikk desverre ikke med meg den episoden, noen som kan si meg hva som ble avslørt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 TV Norge sa at den lost episoden som gikk sist nå skulle avsløre 3 av lost`s største hemeligheter, jeg fikk desverre ikke med meg den episoden, noen som kan si meg hva som ble avslørt?8169427[/snapback] Det tror jeg faktisk ingen vet enda faktisk. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 TV Norge sa at den lost episoden som gikk sist nå skulle avsløre 3 av lost`s største hemeligheter, jeg fikk desverre ikke med meg den episoden, noen som kan si meg hva som ble avslørt?8169427[/snapback] Det tror jeg faktisk ingen vet enda faktisk. 8169547[/snapback] :!: Så sant som det er sagt. Var jammen ikke mye som ble avslørt i den episoden gitt. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) TV Norge sa at den lost episoden som gikk sist nå skulle avsløre 3 av lost`s største hemeligheter, jeg fikk desverre ikke med meg den episoden, noen som kan si meg hva som ble avslørt?8169427[/snapback] Det tror jeg faktisk ingen vet enda faktisk. 8169547[/snapback] :!: Så sant som det er sagt. Var jammen ikke mye som ble avslørt i den episoden gitt. 8169560[/snapback] -Jacks tatovering (det aller største Lost-mysteriet ) -The Others bor ikke på øya The Hydra er på (fikk vi vite dette i episode 9 egentlig?) -The Others har enda en båt -Ben har makt (han "benådet" Juliette) -Barna og andre fra halepartiet lever (denne er interessant) Men til en spoiler: Lostpedia teamwork breaks the puzzle code Link:http://lostpediablog.blogspot.com/2007/02/...uzzle-code.html Endret 16. mars 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Håper snart vi får vite noe mer om Paul og Nikki (det er vel det de heter? ) kan nok være mye spennende bak. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvis paul og nikki er de 2 nye som vises innimellom så vil jeg ikke se et fnugg til av dem! For meg er det helt klart nok i massevis å spinne rundt i Lost, om vi ikke skal få enda mere vås som kan hale ut sesongene. Nei fortsett heller slik de 2-3 siste episodene har gjort. På DEN måten fortsetter Lost å holde underholdningskvaliteten oppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå