Mojo Pin Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Folkens: Tror dere "the others" er snille eller slemme? Altså sett med våre øyne. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg tror de er snille egentlig.. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Jeg er også ganske så sikker på at de er snille. Iallefall etter alt snakket dems om at "Vi kidnappet ikke han, fordi han er ikke en av de gode" og sånt snakk. Jaja, rotete forklart, men jeg er trøtt Endret 7. oktober 2006 av Negotiation Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg tror at vi utover i sesongen vil få et annet syn på the others. Vi vil få se mer av hva de gjør, hvordan de har det og vite mer om hva de tenker. Og det tror jeg vil gjøre at vi ikke lenger vil se på dem som direkte slemme. Tror vi vil få mye mer forståelse for hvorfor de gjør ting og tang. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hvordan kan forskningen være forlatt når det fremdeles blir sendt forsyninger til den..? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Folkens: Tror dere "the others" er snille eller slemme? Altså sett med våre øyne. 7017982[/snapback] Jeg har på følelsen at de prøver å utrette noe godt. men i våre øyne vil de nok alltid være "fienden". hadde de vært snille ville det jo vært "de snille" mot "de snille". ville blitt dårlig fjernsyn Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Prøvde å myrde Charlie, drepte i hvert fall en annen på stranden(knakk en haug med ben i kroppen på vedkommende), kidnappet Claire for å ta babyen. Noe sier meg at de ikke er snille nei. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Det virker som det er en ganske dyp mening med det de står bak ja. Dog, jeg lurer litt på hva hun nye dama som "avhørte"...hun får vel en connection med Jack vil jeg tro og at hun blir ganske så knyttet til han. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Prøvde å myrde Charlie, drepte i hvert fall en annen på stranden(knakk en haug med ben i kroppen på vedkommende), kidnappet Claire for å ta babyen. Noe sier meg at de ikke er snille nei. 7019206[/snapback] Tror de jobber for en større sak, kanskje unngå en katastrofe eller no lignende. er ganske sikker på at de i dems øyne prøver dem å utrette noe godt. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hva med han kompisen som stod i buret ved siden av Sawyer? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hva med han kompisen som stod i buret ved siden av Sawyer? 7019392[/snapback] Det lurer jeg på å. Hvem iallverden er det? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) kanskje en overlevende fra haleseksjonen eller fra den andre delen av flyet? dem overlevde jo flystyrten, så mulig han datt ut i vannet et annet sted og ble plukket opp av The Others. tenkte kanskje det kunne være en av de som ble sugd ut av flyet når haleseksjonen plutselig datt av. eller så har han kommet til øya på en fantasifull måte Endret 7. oktober 2006 av O.J Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Fyren i det andre buret tror jeg er en av the others og han var bare der for å drive test av sawyer rett og slett for å teste han om han var villig til å rømme. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Dere må jo huske at the others kidnappet noen barn i forrige sesong, han kan jo vært en av dem. Ett til "mysterium": hvorfor gråt dama helt i starten av episoden? Er hun lei av å være på denne øya? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kanskje det ikke var The Others. En liten observasjon, kunne ikke høre det første de sa på den megafon greia Jack Hørte på(Communication knappen), men jeg hørte faren til Jack sin stemme han sa "You've got to let it go, jack", som han sa i tilbakeblikket. Noen andre som la merke til dette? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kanskje det ikke var The Others. En liten observasjon, kunne ikke høre det første de sa på den megafon greia Jack Hørte på(Communication knappen), men jeg hørte faren til Jack sin stemme han sa "You've got to let it go, jack", som han sa i tilbakeblikket. Noen andre som la merke til dette? 7021552[/snapback] Jupp. Men som sagt, jack har hatt hallusinasjoner før da han så faren sin og da Mr.Lock måtte komme å redde han fordi han endte opp utenfor en klippe, og det sa vedkommende som drev "avhør" av Jack også, at det stoffet de hadde fått kunne være hallusinerende. Dog, jeg tror ikke helt på det menneske. Slik som hun framstår nå så er hun en dyktig fagperson i det hun gjør på øya, dog hun gjør det pga henry gale(eller hvordan en han skriver det) er sjefen hennes og hun må på en måte bare gjøre som han sier. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Prøvde å myrde Charlie, drepte i hvert fall en annen på stranden(knakk en haug med ben i kroppen på vedkommende), kidnappet Claire for å ta babyen. Noe sier meg at de ikke er snille nei. 7019206[/snapback] Tror de jobber for en større sak, kanskje unngå en katastrofe eller no lignende. er ganske sikker på at de i dems øyne prøver dem å utrette noe godt. 7019357[/snapback] No man is justified in doing evil on the ground of expediency. - Teddy Roosevelt Ergo de er ond. Lenke til kommentar
stout Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Blir litt frustrert. Hovedpersonene lar være å stille en del åpenbare spørsmål (ikke at de hadde fått svar..), og "the others" behandler dem som dyr/mindreverdige/forskningssubjekter. Merker forøvrig at ikke alt er fryd og gammen hos disse "forskerne", både på begynnelsen (bokklubben) og mot slutten, scenen der Henry sier "good work, Juliet". Uansett likte jeg begynnelsen av serien bedre, med et mystisk vesen i skogen, isbjørner og andre rare ting. I løpet av og etter første episode av sesong 3 overveide jeg sterkt å droppe serien. Vi får se... Ellers er det jo mulig det er 2 grupperinger på øya utenom de overlevende. Endret 8. oktober 2006 av fretex Lenke til kommentar
O.J Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg ble serriøst skuffet over den nye lost-episoden. Det var noe som manglet igjennom hele episoden...kan ikke helt sette fingeren på det, men jeg var ikke fornøyd. 7016634[/snapback] Noe jeg syns serien har manglet fra starten. noen skikkelige rørende scener. der man får en liten tåre i øyekroken. Abrahams har klart det med de andre seriene sine. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg ble serriøst skuffet over den nye lost-episoden. Det var noe som manglet igjennom hele episoden...kan ikke helt sette fingeren på det, men jeg var ikke fornøyd. 7016634[/snapback] Noe jeg syns serien har manglet fra starten. noen skikkelige rørende scener. der man får en liten tåre i øyekroken. Abrahams har klart det med de andre seriene sine. 7026285[/snapback] Har nå opplevd en god del rørende scener i denne serien. Langt mer enn i eksempelvis Alias. J.J skrev vistnok første episode i denne sesongen (han var knapt involvert i 2. sesong grunnet Mission Impossible III). Den var ikke allverden, midt på treet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå