834HF42F242 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Den var fortsatt aktiv ja, men med manglende regi(?) Edit: Sidebytte! Desmonds hatch var jo fortsatt aktiv. Han var jo på en måte darma. Det samme ble Locke. 8136369[/snapback] Endret 12. mars 2007 av neitakk Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Men siden det kom forsyninger er tydeligvis Dharma fortsatt aktiv. Lurer på om vi kommer til å se mer av de. Det virker enda som om Dharma er good guys og the others er bad guys. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg tror at dharma er borte.. og at de som er igjen fortsatt tror det eksisterer, slik som Inman! Lenke til kommentar
quakie Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 På en måte hadde det vært litt rart. The Others virker jo relativt smarte og oppegående ellers. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg tror at dharma er borte.. og at de som er igjen fortsatt tror det eksisterer, slik som Inman! 8137151[/snapback] Hvem sente forsyninger da? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Lost har begynt å ta seg opp igjen. Likte faktisk begge de to siste episodene som har komt ut. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Spennende episode! Lurer på hva som vil skje videre nå når denne gården er spregt. Var dette kanskje den eneste kommunikasjonen "De andre" hadde med omverdenen? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Spennende episode! Lurer på hva som vil skje videre nå når denne gården er spregt. Var dette kanskje den eneste kommunikasjonen "De andre" hadde med omverdenen? 8138378[/snapback] Kan godt hende det ja. Noen som forresten har tenkt på at det kan ha vært her de holdt Walt fanget i sesong 2 når han tok kontakt med faren over datamaskinen? PC'en som Locke satt på nå, viste jo tydelig muligheter til å kunne kommunisere med omverdenen, og da sikkert også andre stasjoner på øya. Kanskje lot de Walt sitte der og spille litt sjakk, og tenkte ikke over at han faktisk var så smart at han greide å slå computeren? (Hvis det i det hele tatt var Walt som snakket da, eller var det the others hele tiden for å kunne lure Michael til seg?) Lenke til kommentar
zonko Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Spennende episode! Lurer på hva som vil skje videre nå når denne gården er spregt. Var dette kanskje den eneste kommunikasjonen "De andre" hadde med omverdenen? 8138378[/snapback] Godt mulig, men det er noe å tenke på at Dharma tydeligvis var veldig oppsatte på at the others ikke skulle få tak i denne stasjonen. Å sprenge sin egen kommunikasjonssentral for å hindre noen andre i å få den er en kjent, mne drastisk taktikk. Dette tyder på at det har vært sterke stridigheter mellom Dharma og the others før i tida (og er fortsatt for alt vi vet). Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Kanskje på tide å få oppdatert førsteposten nå Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg tror at dharma er borte.. og at de som er igjen fortsatt tror det eksisterer, slik som Inman! 8137151[/snapback] Hvem sente forsyninger da? 8137435[/snapback] Kan godt være automatisert. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg er så spent på hvordan de skal klare å løse alt som har skjedd på øya jeg. Jeg synes de 2 siste episodene har vært bra. Spesielt den med han russeren med ett øye. Litt "gammal" Lost stil på den episoden. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg tror at dharma er borte.. og at de som er igjen fortsatt tror det eksisterer, slik som Inman! 8137151[/snapback] Hvem sente forsyninger da? 8137435[/snapback] Kan godt være automatisert. 8139363[/snapback] Hvordan skal det vere automatisert? Flyet må lastes å flyes til den posisjonen. Har vanskelig for å tro at det skjer helt automatisk. Tipper Dharma fremdeles eksister, men ikke har folk på øya lenger. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg tror at dharma er borte.. og at de som er igjen fortsatt tror det eksisterer, slik som Inman! 8137151[/snapback] Hvem sente forsyninger da? 8137435[/snapback] Kan godt være automatisert. 8139363[/snapback] Hvordan skal det vere automatisert? Flyet må lastes å flyes til den posisjonen. Har vanskelig for å tro at det skjer helt automatisk. Tipper Dharma fremdeles eksister, men ikke har folk på øya lenger. 8141216[/snapback] Lite sannsynlig at det er automatisert ja, men hvor lite sansynlig er det ikke at en røyksky flyr rundt i skauen og dreper folk. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Hvordan skal det vere automatisert? Flyet må lastes å flyes til den posisjonen. Har vanskelig for å tro at det skjer helt automatisk. Tipper Dharma fremdeles eksister, men ikke har folk på øya lenger. 8141216[/snapback] Har du sett "The Cube"? Alle konstruerte og bygget sin bit. Ingen visste hva helheten var, eller hva de var med på. Omtrent som samfunnet er bygget opp. Ingen kan alt, og derfor lever blant annet verdensøkonomien sitt eget liv fordi det ikke sitter ett menneske og har oversikten over alt, men flere mennesker med hver sin liten del. Så i den forstand kan pakkesendingen være automatisert, fordi ingen faktisk vet hva de egentlig gjør. Dem gjør bare oppgavene dem er satt til, og resultatet blir stadige forsyninger uten at noen sitter med oversikt nok til å stoppe det. Endret 12. mars 2007 av neitakk Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg er litt seint ute denne gangen, og dere har vel sagt alt jeg tenkte på, men jeg kan legge til Ratings: Lost sinks to series lowABC's Lost scored a 5.6 rating in 18-49s, with 12.8 million viewers overall, according to Nielsen Research. That's down 2 million viewers from last week, when the show returned from a three-month hiatus. Altså stadig færre seere. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Kanskje lot de Walt sitte der og spille litt sjakk, og tenkte ikke over at han faktisk var så smart at han greide å slå computeren? 8138585[/snapback] Hvis Walt hadde slått computeren hadde ikke hele bygget blitt blåst i lufta da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hvis Walt hadde slått computeren hadde ikke hele bygget blitt blåst i lufta da?8141641[/snapback] Erm...altså..hvorfor skulle den gjøre det? Vi ser jo ikke hvilket miljø den pc'en som ble brukt å kontakte Michael med sto henne så hvorfor skulle den da blåse hele bygginga i luften? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Kanskje lot de Walt sitte der og spille litt sjakk, og tenkte ikke over at han faktisk var så smart at han greide å slå computeren? 8138585[/snapback] Hvis Walt hadde slått computeren hadde ikke hele bygget blitt blåst i lufta da? 8141641[/snapback] Nei. Locke slo jo computeren han også. Men grunnen til at hele greia gikk i lufta var veldig fordi han trykka 77 (som var kommandoen for siste utvei). Det var vel andre kommandoer der for kommunikasjon osv. også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå