PT Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Secret Tape with the Lost Writers Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Secret Tape with the Lost Writers 8105118[/snapback] He he, sikkert ikke så langt fra sannheten Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Finfin episode dette. Nå var jo greien med det eksploderende huset veldig lite overraskende, men uansett. Og vi fikk jo faktisk vite hvem "piraten" var. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg synes denne episoden var herlig. Linken mellom flashbacket og det som skjedde på øyen var glimrende, og bordtenniskampen på stranden var dritgod. Naveen Andrews spilte sinnsykt bra i denne episoden. Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Endelig en god episode igjen, etter to drittgreier. Jeg liker Sayid, fordi i motsetning til mange av de andre tullingene på øya, stiller han faktisk spørsmål på om hva skjer. En spennende episode. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 God episoden dog bordtenniskampen syns jeg var ganske unødvendig og kjedelig. Sier seg selv at sawyer ikke kom til å få tilbake tingene sine som han hadde forlatt Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Briliant episode! Digget denne. Yay! Lurer på om det var noe mer som skjedde da The Flame ble blåst i lufta. Kanskje ble det sendt et distress signal Hadde gledet meg til denne episoden. Og ble ikke skuffet Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Kjempefin episode, som løftet serien opp dit den burde være igjen Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Flott episode. Endeleg fekk vi vite litt meir om "piraten". At dei har ein viss ide om kvar basen til "the others" ligg er og bra. Då går det sikkert ikkje meir enn 10-15 episoder før dei kjem fram. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Bra episode dette, fikk frysninger når Sayid så den katta igjen på slutten, minte meg litt om sesong 1 og all mystikken. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Då går det sikkert ikkje meir enn 10-15 episoder før dei kjem fram. 8110011[/snapback] Haha :!: Moroklumpen! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Bra episode dette, fikk frysninger når Sayid så den katta igjen på slutten, minte meg litt om sesong 1 og all mystikken. 8110181[/snapback] Prøver du å hinte til at sesong 1 følelsen ga litt liv fra seg igjen. I såfall er du ikke den eneste Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Secret Tape with the Lost Writers 8105118[/snapback] Dette er det jeg har fryktet hele tiden, godt å få det bekreftet Ellers må jeg si at endelig kom man et bitte lite skritt fremover igjen i denne episoden, men alikevel dette er en av mest EKSTREME drøøøøøøøyyyyyyyyyyy seriene som er laget i manns historie tror jeg. Ser for meg at det blir minst 3 sessonger til, jeg mener de kommer sikkert til å bruke resten av sessongen for og komme til basen. Så blir det jo en sessong hvor de redder Jack. Og en til på og komme tilbake til de andre. Og en siste sessong hvor de i siste episode er på det gode fastland og livet går tilbake til det normale Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Å takk gud for det kommer snart noen som kanskje kan ha en annelse på når den kommer ut på dvd? litt tideli kanskje? bare lurer på en ting, åffer det så viktig med spoileren? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Secret Tape with the Lost Writers 8105118[/snapback] Dette er det jeg har fryktet hele tiden, godt å få det bekreftet Ellers må jeg si at endelig kom man et bitte lite skritt fremover igjen i denne episoden, men alikevel dette er en av mest EKSTREME drøøøøøøøyyyyyyyyyyy seriene som er laget i manns historie tror jeg. Ser for meg at det blir minst 3 sessonger til, jeg mener de kommer sikkert til å bruke resten av sessongen for og komme til basen. Så blir det jo en sessong hvor de redder Jack. Og en til på og komme tilbake til de andre. Og en siste sessong hvor de i siste episode er på det gode fastland og livet går tilbake til det normale 8110350[/snapback] Si meg, så du siste episode? Jeg fikk i allefall med meg at Sayid hadde et kart og snakket om å komme hjem. Noe som sist ble gjort da Bernard ville hjem. Jeg tror Lost går mot en slutt. Jeg klarer ikke se for meg at de skal ha den nedturen i utviklingen. Vi har hatt en eller to fillere denne sesongen. Men begge har blitt etterfulgt av gode, spennende og givende episoder. Etter denne episoden passet det ikke med innlegget ditt Goodall. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Bra episode dette, fikk frysninger når Sayid så den katta igjen på slutten, minte meg litt om sesong 1 og all mystikken. 8110181[/snapback] Prøver du å hinte til at sesong 1 følelsen ga litt liv fra seg igjen. I såfall er du ikke den eneste 8110253[/snapback] Fikk nå hvertfall frysninger av den katta da, så kanskje litt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Flott episode. Sayid er og forblir min favoritt. Fortsetter de dette så blir det kick-ass resten av sesongen. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Sayid er nok yndlingskarakteren min og tror jeg, det skjer alltid mye når han er i aksjon. Samtidig tenker han litt som oss seere også, han avslører løgnere og er opptatt av å få svar på spørsmål, slik at han driver serien framover. Dette synes jeg også var en knallepisode, og et bra svar til alle som synes ting går sakte. Fikk jo bekreftet at John er en skikkelig datanerd, han kan ikke holde seg unna ei maskin når han ser en, og på bekostning av ting som er mer viktige der og da Mikhail sa at hostiles, det må vel være the others, var på øya før Dharma kom dit. Om dette også var løgn vet vi jo ikke, men håper de kan tyne noe ut av ham nå som de har han til fange. Gikk dårlig med Ben, men vi får vel se om Sayid kan få mer spillerom nå. Go Sayid! edit: fant ut at samtidig skrives med m. Endret 8. mars 2007 av zonko Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Noen som vet hva "piraten" og hun slemme negerdama sa til hverandre før han drepte henne? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Noen som vet hva "piraten" og hun slemme negerdama sa til hverandre før han drepte henne? 8110790[/snapback] Woman: Mikhail! You know what to do. Mikhail: We still have another way. Woman: We cannot risk. Woman: You know what to do. Mikhail: We still have another way. Woman: We cannot risk. You know the conditions. Mikhail: We have another way. Woman: They know us. We will ot let them [unintelligible]. You know what to do. It is an order. Mikhail: But we still have another way! (pause) I'm sorry! (shoots) Fra lostpedia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå