Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bra episode dette, fikk frysninger når Sayid så den katta igjen på slutten, minte meg litt om sesong 1 og all mystikken. :love:

8110181[/snapback]

Prøver du å hinte til at sesong 1 følelsen ga litt liv fra seg igjen. I såfall er du ikke den eneste :dribble:

Lenke til kommentar

Dette er det jeg har fryktet hele tiden, godt å få det bekreftet :rofl:

Ellers må jeg si at endelig kom man et bitte lite skritt fremover igjen i denne episoden, men alikevel dette er en av mest EKSTREME drøøøøøøøyyyyyyyyyyy seriene som er laget i manns historie tror jeg.

Ser for meg at det blir minst 3 sessonger til, jeg mener de kommer sikkert til å bruke resten av sessongen for og komme til basen.

Så blir det jo en sessong hvor de redder Jack. Og en til på og komme tilbake til de andre. Og en siste sessong hvor de i siste episode er på det gode fastland og livet går tilbake til det normale

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Dette er det jeg har fryktet hele tiden, godt å få det bekreftet :rofl:

Ellers må jeg si at endelig kom man et bitte lite skritt fremover igjen i denne episoden, men alikevel dette er en av mest EKSTREME drøøøøøøøyyyyyyyyyyy seriene som er laget i manns historie tror jeg.

Ser for meg at det blir minst 3 sessonger til, jeg mener de kommer sikkert til å bruke resten av sessongen for og komme til basen.

Så blir det jo en sessong hvor de redder Jack. Og en til på og komme tilbake til de andre. Og en siste sessong hvor de i siste episode er på det gode fastland og livet går tilbake til det normale

8110350[/snapback]

Si meg, så du siste episode? Jeg fikk i allefall med meg at Sayid hadde et kart og snakket om å komme hjem. Noe som sist ble gjort da Bernard ville hjem.

Jeg tror Lost går mot en slutt. Jeg klarer ikke se for meg at de skal ha den nedturen i utviklingen. Vi har hatt en eller to fillere denne sesongen. Men begge har blitt etterfulgt av gode, spennende og givende episoder.

Etter denne episoden passet det ikke med innlegget ditt Goodall.

Lenke til kommentar
Bra episode dette, fikk frysninger når Sayid så den katta igjen på slutten, minte meg litt om sesong 1 og all mystikken. :love:

8110181[/snapback]

Prøver du å hinte til at sesong 1 følelsen ga litt liv fra seg igjen. I såfall er du ikke den eneste :dribble:

8110253[/snapback]

Fikk nå hvertfall frysninger av den katta da, så kanskje litt. :p

Lenke til kommentar

Sayid er nok yndlingskarakteren min og tror jeg, det skjer alltid mye når han er i aksjon. Samtidig tenker han litt som oss seere også, han avslører løgnere og er opptatt av å få svar på spørsmål, slik at han driver serien framover.

Dette synes jeg også var en knallepisode, og et bra svar til alle som synes ting går sakte. Fikk jo bekreftet at John er en skikkelig datanerd, han kan ikke holde seg unna ei maskin når han ser en, og på bekostning av ting som er mer viktige der og da :whistle:

Mikhail sa at hostiles, det må vel være the others, var på øya før Dharma kom dit. Om dette også var løgn vet vi jo ikke, men håper de kan tyne noe ut av ham nå som de har han til fange. Gikk dårlig med Ben, men vi får vel se om Sayid kan få mer spillerom nå. Go Sayid!

edit: fant ut at samtidig skrives med m.

Endret av zonko
Lenke til kommentar
Noen som vet hva "piraten" og hun slemme negerdama sa til hverandre før han drepte henne?

8110790[/snapback]

Woman: Mikhail! You know what to do. Mikhail: We still have another way. Woman: We cannot risk. Woman: You know what to do. Mikhail: We still have another way. Woman: We cannot risk. You know the conditions. Mikhail: We have another way. Woman: They know us. We will ot let them [unintelligible]. You know what to do. It is an order. Mikhail: But we still have another way! (pause) I'm sorry! (shoots)

Fra lostpedia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...