Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Har sett ferdig hele sesong 1 nå, tok meg bare 4 måneder :p Skikkelig rørende da Sawyer forteller Jack at han snakket med faren hans :) Sesong 1 var genial, håper de svarer på spørsmål nuh, og avslutter...

8078356[/snapback]

Brukte 2 dager på samme bragden :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har sett ferdig hele sesong 1 nå, tok meg bare 4 måneder :p Skikkelig rørende da Sawyer forteller Jack at han snakket med faren hans :) Sesong 1 var genial, håper de svarer på spørsmål nuh, og avslutter...

8078356[/snapback]

8088892[/snapback]

Hah! Jeg brukte 17-18 timer!

Lenke til kommentar

8078356[/snapback]

8088892[/snapback]

Hah! Jeg brukte 17-18 timer!

8095610[/snapback]

Det er desverre umulig.

Sesong 1 er på 24 episder. Hver episode er på ca. 45 minutter (episode 24 er på 90 minutter).

45 x 23 + 90 = 1125

1125 / 60 minutter = 18,75 ~ 19 timer.

Du kunne sikkert spart inn en halvtime ved å starten i hver episode, men likevel er du over 18 timer. I tillegg har du sikkert også vært på dass og spist/ronket noen ganger iløpet av dagen.

Så; Hah! @ U.

Lenke til kommentar
Det er desverre umulig.

Sesong 1 er på 24 episder. Hver episode er på ca. 45 minutter (episode 24 er på 90 minutter).

45 x 23 + 90 = 1125

Du kunne sikkert spart inn en halvtime ved å starten i hver episode, men likevel er du over 18 timer. I tillegg har du sikkert også vært på dass og spist/ronket noen ganger iløpet av dagen.

Så; Hah! @ U.

8096101[/snapback]

Hvor mye sparer du på å spole gjennom intro og hoppe over teksten på slutten da?

Lenke til kommentar
Det er desverre umulig.

45 x 23 + 90 = 1125

Så; Hah! @ U.

8096101[/snapback]

Hvor mye sparer du på å spole gjennom intro og hoppe over teksten på slutten da?

8096129[/snapback]

Hvor mye sparer enn egentlig med å spole over intro, hoppe over sluttekst, og kjøre på med dobbel hastighet i serien-som-har-handlings-forløp-senere-enn-glamour? :)

Endret av js79
Lenke til kommentar
Det er desverre umulig.

45 x 23 + 90 = 1125

Så; Hah! @ U.

8096101[/snapback]

8096129[/snapback]

Introen varer bare noen få sekunder, og teksten på slutten medgår ikke i de 45 minuttene jeg har regnet med. Dessuten varer bare rulleteksten noe lengre enn introen.

Lenke til kommentar
Det er desverre umulig.

45 x 23 + 90 = 1125

Så; Hah! @ U.

8096101[/snapback]

Nei dessverre. Bakpå coveret står det 17t og 49m.

Dessuten er episodene 42 minutter uten rulletekst.

Så; Hah! @ U.

Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar
Kan også nevnes at samme sangen var i den første episoden Desmond var med i nemlig "Man of Science, Man of Faith(Sesong 2 sin første episode) :)

8103004[/snapback]

ja jeg viste at den hadde vært spilt før. Tusen takk for kjapt svat :thumbup:

Lenke til kommentar

Og at den også har vært spillt mye på mp3. I technoversjon seff. men still.

Er flere av sangene jeg har lagt merke til på radioen og kobla til lost.

Merkelig det der. Tror de kommer til å overta hele verden snart de der Lost-folka :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...