Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er forresten navnet på den asiatiske TV-reporteren i Family Guy. ^^  (Dvs., du skreiv det jo ikkje riktig, men eg har ikkje noko betre forslag sjølv)

8058503[/snapback]

Heter ikke hun Tricia Takanawa? :) Tror ikke de heter det samme, men navnene ligner veldig, så kanskje de som skrev denne episoden har sett på Family Guy?

8059483[/snapback]

 

Jo, det er det ho heiter, eg var berre sikker på det var det eg hørte også her i Lost. :)

Lenke til kommentar
Hun i ukens Lost het Tricia Tanaka. Side tittelen på episoden er "Tricia Tanaka is Dead"

8065416[/snapback]

Hu i Family Guy heter vel Trisha Takanawa... :tease:

8066384[/snapback]

 

Ja det er godt mulig. :p Men sånn i tilfelle noen var i tvil om hun i lost, og siden det er lost vi diskuterer i denne tråden, så følte jeg veldig sterkt for å opplyse om det. :tease:

Lenke til kommentar
Men skulle ønske de kunne klart det som Heroes klarer; Å ikke være avhengig av filler episoder. Gnisten blir litt borte, mer autopilot å se Lost nå.

8057319[/snapback]

 

Heroes er vel i sesong 1 fremdeles, og Lost klarte seg fint den første sesongen, så det er mulig Heroes ryker på en smell de også.

 

Jeg skjønner ikke de som klager over denne episoden. Jeg DRITER i om den ikke drev historien fremover; det var underholdning fra start til slutt. Morsomste episoden i hele serien, Hurley var herlig, det samme var Sawyer. Artige scener der Jin lærte seg engelsk, samtidig som den bygde opp til en rescue Jack-episode, og Danielle er tilbake. Herlig, etter min mening.

Lenke til kommentar

Er ganske einig med det Fisker seier. Til tross for at episoda ikkje gjorde underverk for historia sin del, var det ei underhaldande episode. Som nemnt var det ein del humor i denne episoda, noko som var eit fint avbrekk frå tidlegare episodar som har fokusert meir på spenning og drama.

 

Sesong 3 har vore ein stor opptur så langt for min del. Sesong 2 fall ikkje heilt i smak hos meg, men no har eg for alvor funne tilbake til den gode gamle Lost følelsen eg hadde med den første sesongen. No bare kosar eg meg med kvar episode. :)

Lenke til kommentar
Sesong 3 har vore ein stor opptur så langt for min del. Sesong 2 fall ikkje heilt i smak hos meg, men no har eg for alvor funne tilbake til den gode gamle Lost følelsen eg hadde med den første sesongen. No bare kosar eg meg med kvar episode. :)

8076465[/snapback]

Helt enig :)

 

Har sett ferdig hele sesong 1 nå, tok meg bare 4 måneder :p Skikkelig rørende da Sawyer forteller Jack at han snakket med faren hans :) Sesong 1 var genial, håper de svarer på spørsmål nuh, og avslutter...

8078356[/snapback]

Humm, så er du i tråden for sesong 3? Blir ikke det litt mange spoilere? :hmm:

Lenke til kommentar

Har sett alt som er kommet ut av lost, men jeg har bare sett sesong 1 om igjen ;) Og da mener jeg at Lost skal komme ut av "feel-good" stemningen og heller gå "right down to bizzniz" :p

 

 

 

Neste episode lover forresten ikke godt, Sawyer skal vinne tilbake sine ting i en "ping-pong game", og Kate, Sayid og Locke finner en farm.... Høres døvt ut!

 

 

Spoiler lagt inn i blinde av moderator JohndoeMAKT, husk en slik tag i fremtiden!

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Har sett alt som er kommet ut av lost, men jeg har bare sett sesong 1 om igjen ;) Og da mener jeg at Lost skal komme ut av "feel-good" stemningen og heller gå "right down to bizzniz" :p

 

*spoiler*

Aha, da skjønner jeg. Ikke like gøy med spoileren da, når jeg holder meg unna alt som heter det. :hrm:

Lenke til kommentar
Har sett ferdig hele sesong 1 nå, tok meg bare 4 måneder :p Skikkelig rørende da Sawyer forteller Jack at han snakket med faren hans :) Sesong 1 var genial, håper de svarer på spørsmål nuh, og avslutter...

8078356[/snapback]

Kanskje du har hørt at de holder på med sesong 3 nå?

 

Og nei, vi får få svar, og flere spørsmål.

Lenke til kommentar
Har sett ferdig hele sesong 1 nå, tok meg bare 4 måneder :p Skikkelig rørende da Sawyer forteller Jack at han snakket med faren hans :) Sesong 1 var genial, håper de svarer på spørsmål nuh, og avslutter...

8078356[/snapback]

Kanskje du har hørt at de holder på med sesong 3 nå?

 

Og nei, vi får få svar, og flere spørsmål.

8081099[/snapback]

Les innlegget mitt litt lengre oppe du ;)

 

 

Til alle andre; Var ikke så store spoilere da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...