Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Koste meg med episoden jeg, synes ikke alle episoder trenger å være fullspekket med action for å være givende. Mange bra kommentarer å le av var det også.

kan nnok ikke komme utenom at tallene er forhekset, ikke hver dag man får en meteor gjennom taket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er også en av dem som koser meg med de aller fleste episodene. Synes det var deilig med en litt roligere episode nå, der vi får se litt av det som skjer på hovedøya også. Unngår alle slags spoilere, så slipper jeg å ha noen som helst forventninger. Funker bra for meg :wee:

Lenke til kommentar

Bra episode, koste meg. Mye Hurley og Sawyer og da blir det morsomt.

Hadde denne episoden kommet i sesong en så hadde alle gått "Hva faen! En bil? Hvor kom den fra, hva er det merket der, hvem jobbet han for" osv. Så den kom litt i feil sesong, burde kommet når man ikke var klar over Dharma og co.

Men men, det er bra for en filler episode å være. Men skulle ønske de kunne klart det som Heroes klarer; Å ikke være avhengig av filler episoder. Gnisten blir litt borte, mer autopilot å se Lost nå.

Lenke til kommentar

Ser det er mange som etterlyser svar og synes sesong 1 var så mye bedre. Det rare er at vi ikke fikk noe som helst av svar i episode 1. Hva forventer dere egentlig? En episode som besvarer alt mitt i sesongen. Bruk litt fantasi folkens. Ikke vent å få alt servert på sølvbrett.

Endret av Aqidon
Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt de som klager her. Hvorfor skl dere på død og liv ha svarene på alt? Det er jo det som gjør lost til det det er. Folk har blitt alt for opptatt av å finne svarene på alt. Kan dere ikke heller prøve å nyte det som er. dere burde vel ha sett så mange episoder av lost nå at dere vet hva slags serie det er..

Det eneste som skuffa meg litt var at jeg ikke kunne se et eneste easteregg. Pleier alltid å være en liten ting å glede seg over.

Men heldigvis er det mange som likte episoden også.

Hehe... Mangge gullkorn. Fikk skikkelig opp humøret.

"Ehh... I like chicken!?" Konge.

Det å se dem kose seg i bilen. Lenge jeg har smilt så mye av lost.

Og når han lærte ham engelsk :D

Og hva skjer med at Sayer begynner å bli "myk"?

Lenke til kommentar
Det å se dem kose seg i bilen. Lenge jeg har smilt så mye av lost.

8058150[/snapback]

Helt enig. Kunne ikke la være å smile når jeg så de kjørte rundt på .. sletta/jordet/plassen. Og musikken passet bra inn! Jeg ventet egentlig på at de skulle kjøre tilbake til stranda. Hadde vært morsomt å se reaksjonene til de andre da.

Lenke til kommentar
Bra episode.. Ikke særlig spennende, men morsom. Må le når jeg ser navnet på episoden etter å ha sett den. "Tricia Tanaka Is Dead". :D

8056112[/snapback]

Det er forresten navnet på den asiatiske TV-reporteren i Family Guy. ^^ (Dvs., du skreiv det jo ikkje riktig, men eg har ikkje noko betre forslag sjølv)

Ei bra episode synest eg. På tide med ei skikkeleg kosleg episode.

Lenke til kommentar

Må si eg stor koste meg med denne episoden. Flashbackene denne gangen var veldig bra, spesielt når den kometen traff resturanten. Det var noen meget fine kommentarer fra Hurley der. Bil turen var også minneverdig og alt i alt ein bra episode av lost. Dro godt på smilebåndet.

Lenke til kommentar

Dette var helt klart en fillerepisode, men utrolig nok så likte jeg den veldig godt. :) Ok, den hadde kanskje ikke så mye spenning, men jeg følte at good-feelingen, humor og morsomme kommentarer fra Sawyer veiet opp for det, og gjorde denne episoden til en bra opplevelse for min del.

Jeg håper ikke denne typen episoder blir en vane framover, og neste uke ønsker jeg meg en skikkelig rå episode med disse herlige "oh my god"-øyeblikkene som Lost nå og da kommer opp med. Denne episoden sto på stedet hvil, og viste en mer morsom og koselig side av livet på øya. Og det var helt greit. I de kommende episodene ønsker jeg framgang i historien, at de drar ut for å redde Jack, at vi får se mer fra the others sitt hjemsted osv.

Men ja, som sagt, Sawyer og Hurley reddet denne episoden. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Det er forresten navnet på den asiatiske TV-reporteren i Family Guy. ^^  (Dvs., du skreiv det jo ikkje riktig, men eg har ikkje noko betre forslag sjølv)

8058503[/snapback]

Heter ikke hun Tricia Takanawa? :) Tror ikke de heter det samme, men navnene ligner veldig, så kanskje de som skrev denne episoden har sett på Family Guy?

Lenke til kommentar

Selv om det var mest fyll og lite framdrift, så likte jeg den. En skikkelig feel-good-episode, med interessant bakgrunnsinfo om Hurley.

Slike episoder er en del av Lost.

Det er nesten litt kjedelig å åpne denne posten etter nye Lost-episoder nå for tiden, fordi så mange klager og klager. Er det så fælt, så kan dere faktisk slutte å se på.

Hva med kartet de fant i bilen? Går det an å bruke det til å finne noe?

Lenke til kommentar
Det eneste som skuffa meg litt var at jeg ikke kunne se et eneste easteregg. Pleier alltid å være en liten ting å glede seg over.

8058150[/snapback]

Er det noen som har sett om sjokoladen som Hurley spiste da han var liten er en Apollo? Det ville i så fall ha vært ganske fett.

Lenke til kommentar
Dette var helt klart en fillerepisode, men utrolig nok så likte jeg den veldig godt. :) Ok, den hadde kanskje ikke så mye spenning, men jeg følte at good-feelingen, humor og morsomme kommentarer fra Sawyer veiet opp for det, og gjorde denne episoden til en bra opplevelse for min del.

Jeg håper ikke denne typen episoder blir en vane framover, og neste uke ønsker jeg meg en skikkelig rå episode med disse herlige "oh my god"-øyeblikkene som Lost nå og da kommer opp med. Denne episoden sto på stedet hvil, og viste en mer morsom og koselig side av livet på øya. Og det var helt greit. I de kommende episodene ønsker jeg framgang i historien, at de drar ut for å redde Jack, at vi får se mer fra the others sitt hjemsted osv.

Men ja, som sagt, Sawyer og Hurley reddet denne episoden. :)

8058727[/snapback]

Jeg likte også episoden, den var slett ikke værst. Men man fikk jo ingen svar, dette var kun god underholdning med mye humor of feelgood. Sånne episoder er i mine øyne ikke noe å "syte" av, men for mange blir litt for dumt. Må vel tilbake til de herlige episodene med Golfturneringer for å finne noe liknende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...