Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er glad for at jeg ikke er så kravstor som mange her tydeligvis er. Selv om episoden ikke bidro så mye til plottet totalt sett, med unntak av helt på slutten, så var det en av "feelgood"-episodene av den typen som ble brukt iblant i S1. Ja takk til morsomme og koselige episoder innimellom, så lenge det også kommer episoder som driver plottet videre mellom feelgood-episodene.

Flashbackene var ikke helt de beste, men samtidig så er det sjeldent noe særlig nytt å komme med i flashbackene til S1-gjengen uansett. Synes de var helt greie, og de ble i hvert fall veid opp for av scener som da Hurley prøvde å komme med en kjapp kommentar til Sawyer.

Lenke til kommentar
Jeg driter i hva dere syns! Dette syns jeg var en av de bedre i denne sesongen. Mye bedre en den forrige ^^

8055757[/snapback]

Hehe, synest selv også denne episoden var bra jeg. Var mye koslig i den :D

Men for dere som blir forbanna pga. LOST blir dårligere og dårligere tror jeg neste episode blir et håp

Se her!

Lenke til kommentar
Jeg driter i hva dere syns! Dette syns jeg var en av de bedre i denne sesongen. Mye bedre en den forrige ^^

8055757[/snapback]

Hehe, synest selv også denne episoden var bra jeg. Var mye koslig i den :D

Men for dere som blir forbanna pga. LOST blir dårligere og dårligere tror jeg neste episode blir et håp

Se her!

8055885[/snapback]

Here we go again.. :roll: Nå ser alle promoen(e) og blir kjempeopprømte for neste gang kommer det jo en skikkelig killer-episode! Så sitter vi her da om en uke, og det er ikka annet enn klaging og whining. NEI jeg har ikke sett denne promoen, og kommer ikke til å gjøre det for det bare ødelegger, og jeg blir skuffa, men det er stort sett sånn det foregår hver gang.

Synes det var en litt morsom episode egentlig, Hurley blei jo helt besatt av denna bilen.. Blei faktisk litt glad når jeg så Sawyer kose seg sånn også, han er genial.. Men historien kom jo ikke noe særlig videre da, men jeg greier meg egentlig for denne gang, men trenger ikke så veldig mange episoder som denne av gangen.. :roll:

Lenke til kommentar

Eneste grunnen til at jeg fortsatt følger med er at jeg veit det må komme noen svar en eller annen gang. Faktisk har jeg vært ganske tolerant mot serien lenge, men dette var første episoden jeg faktisk gjorde noe annet enn å kun følge 100% med.

*Mimrer tilbake til de gode Lost-episodene*

Lenke til kommentar

Mange som tror Lost kun handler om mystikk og sånt. Det er desverre ikke sånn (men det er en rekke andre serier som handler om mystikk). Lost er en dramaserie. Hvilket betyr at det ikke bare inneholder mystikk, gåter og svar på gåter og action (som mange her tror).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...