Nevnarion Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Synes det var en ok episode. Når får Jack reise hjem egentlig? Får han virkelig reise hjem eller "hjem" til det Ben kaller det? 8026270[/snapback] Når Ben sa "I'll take you home", så mente han nok "home" på øya. Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Tviler på de bare kan være greie med barna. Har folket glemt hvordan Kate og Sawyer fant kjæresten til hun jenta i forrige episode..? Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Går episodene i USA på onsdager akuratt som i Norge? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jepp... Indeed they does. Lenke til kommentar
Scorpy Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Men det blir vel torsdag om man regner etter norsk tid Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Ja den går vell nå snart sånn ca. Vi får uansett ikke sett den før i morgen og da er det i alle fall torsdag... Lenke til kommentar
Scorpy Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Ja den går vell nå snart sånn ca. Vi får uansett ikke sett den før i morgen og da er det i alle fall torsdag... 8034891[/snapback] Jaha? Mulig vinterferien er i ferd med å gjøre meg mer eller midre senil, men jeg er rimelig sikker på at det er tirsdag i dag, og nødvendigvis onsdag i morgen Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Ja mulig den har gjort det med meg også... Er nok tirsdag i dag ja... Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hvordan kan dere se episodene som går i USA da? har dere f.eks Canal digital eller annen leveradør av parabol? Lenke til kommentar
frontflip Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hvordan kan dere se episodene som går i USA da? har dere f.eks Canal digital eller annen leveradør av parabol? 8039002[/snapback] Hvor har du levd de siste åra a? Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hvordan kan dere se episodene som går i USA da? har dere f.eks Canal digital eller annen leveradør av parabol? 8039002[/snapback] Hvor har du levd de siste åra a? 8039020[/snapback] Det var et særiøst spørsmål. Omformulert så lurer jeg på hvilken kanal som sender Lost i USA? Og hvilken leverandør som formidler den i Norge. Ja, jeg er kanskje dum. Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Lost går på Fox i USA. Denne er det så godt som umulig å få i Norge (kanskje via TVNoo eller noe lignende?). TVNorge sender denne i Norge, og er vel for øyeblikket 4-5 uker på etterskudd. De som ser de amerikanske episodene laster de ned fra internet. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Det var et særiøst spørsmål. Omformulert så lurer jeg på hvilken kanal som sender Lost i USA? Og hvilken leverandør som formidler den i Norge. Ja, jeg er kanskje dum. 8039081[/snapback] ABC viser serien i USA, og leverandøren i Norge deler kontor med kaptein sabeltann i piratbukta! Nei du er ikke dum, du er bare samvittighetsfull! Lenke til kommentar
O.J Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Lost går på Fox i USA.Denne er det så godt som umulig å få i Norge (kanskje via TVNoo eller noe lignende?). TVNorge sender denne i Norge, og er vel for øyeblikket 4-5 uker på etterskudd. De som ser de amerikanske episodene laster de ned fra internet. 8039151[/snapback] Lost går på ABC Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Var vell det jeg tenkte på. Men nedlasting skal vell ikke diskuteres her, så da er det lukket som diskusjonstema. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Var vell det jeg tenkte på. Men nedlasting skal vell ikke diskuteres her, så da er det lukket som diskusjonstema. 8039203[/snapback] Nedlastning blir ikke diskutert, vi diskuterer kun det som skjer i Lost i USA. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Var vell det jeg tenkte på. Men nedlasting skal vell ikke diskuteres her, så da er det lukket som diskusjonstema. 8039203[/snapback] Nedlastning blir ikke diskutert, vi diskuterer kun det som skjer i Lost i USA. 8039947[/snapback] Ja, det var jo nettopp det jeg skrev. Synest Lost begynner og bli litt langdratt jeg nå. Litt sånn såpeserie følelse over det hele. Men, spennende er det! Lenke til kommentar
sull Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ååå herregud, var det ikke det man tenkte om denne siste episoden. Akkurat sett den og SELVFØLGELIG gikk fokusen over på en av de andre på øya, slik at den spenningen vi hadde fra forrige episode gikk i dass! baah Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Dette var en helt unødvendig episode. Nuff said. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ser ikke ut som Lost kommer til å gjenskape spenning fra første sesong, ei heller besvare en del av spørsmålene vi stilte oss da (hva var det som lagde lydene i skogen, hvor kom isbjørnen fra, hva var det som prøvde å trekke Locke ned i et hull?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå