Tha sims Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hydra ligger vel nær beachen til gjengen våres? Husker dere ikke at det gikk en strømledning fra litt utenfor beachen til havet (som Hurly fant). Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hmmm, vakke så spennende men vi fikk jo vite litt mer. Helt vanlig LOST episode, 3/6. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Synes ikke episoden var like spennende som starten på sesong 2 (Desmond ), men synes den holdt høy kvalitet. Blir veldig spennende å se hvilken retning de tar serien i denne sesongen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ser ut som enten så likte man episoden, eller så likte man den absolutt ikke. En ting. Kan det være at the others også faktisk er fra en flystyrt eller båthavari elns? De styrta også på denne øya for kanskje mange år siden, så fant de etterhvert ut at øya var en forlatt forskningsgreie med byer og baser og alt mulig. Men det er litt vanskelig å forklare hvordan de har fått tak i info om eksen til Jack, og om hele livet til Jack og sånt. Og ikke minst må de i så fall ha et enormt matlager, ellers må de få mat utenfra. OG hvordan kunne de da sende Michael og Walt bort? Nei.. Drit i det.. Men jeg har lissom problemer med å skjønne HVEM faktisk the others kan være.. Er jo alltid noe som motsier en eller anna teori.. =/ Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Huttetu... var jeg den eneste som syntes sesongstarten ikke var noe annet enn pure and utter bullcrap? Det her må være noe av det mest talentløse og ufengende jeg noengang har sett i Lost siden den episoden med fokus på Charlie i midten av sesong 2. Jeg regelrett gjespa meg mellom alt sammen og lurte på når den omsider skulle bli ferdig. Her mangla absolutt alt spør du meg og det får meg til å undre på hvor langt dem har tenkt å strekke dette med "the others". Mystikken har blitt helt borte, så ser det ut som om det kun er en gjeng med skrullinger hele gjengen. Sesong 1 er noe av det som har fenga meg aller mest av serier noensinne, begynte å miste interessen mot slutten av sesong 2 og starten på sesong 3 sier meg at jeg ikke kommer til å engasjere meg så fryktelig mye videre heller. Gleda meg som en unge på julaften, men det er ikke noe moro å få halvspist sjokolade i en striesekk under treet. Huff... 7008282[/snapback] enig. booooooooooring Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 The others må iallefall ha kontakt med omverden, kansje gjennom dharma elens? Gleder meg til neste epiode, får håpe det er mindre flashbacks enn i den første. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Da "The Others" (jeg kaller dem det fortsatt) så flyet brekke i to, hvorfor var de så målbeviste på å lage lister over overlevende? Jeg hadde aldri trodd at noen kunne komme levende fra det om jeg så en flyulykke som det der, og dermed ikke satt på sprang for å hente sjekke ut de overlevende, men heller sjekket om det i det heletatt var noen som kunne overlevd. 7011395[/snapback] Noen som klarer å finne en fornuftig forklaring på dette? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Synes 1 Ep. var grei. Ganske spennende og underholdende. Det jeg ikke liker er at det er komplett umulig å trekke noen som helst slutninger over det som skjer... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Da "The Others" (jeg kaller dem det fortsatt) så flyet brekke i to, hvorfor var de så målbeviste på å lage lister over overlevende? Jeg hadde aldri trodd at noen kunne komme levende fra det om jeg så en flyulykke som det der, og dermed ikke satt på sprang for å hente sjekke ut de overlevende, men heller sjekket om det i det heletatt var noen som kunne overlevd. 7011395[/snapback] Noen som klarer å finne en fornuftig forklaring på dette? 7013578[/snapback] Kanskje det har skjedd før? Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) De har jo hatt andre strandede å hanskes med tidligere vil jeg tro. Seilbåten en gang i tiden, og forskningsteamet til Rosseau Edit : Må innrømme nå at det er mye jeg har halvveis glemt fra sesongslutt, må kjøpe meg den boksen nå snart =) Hvorfor virker det som om "The others" er totalt uberørt av den elektromagnetiske utladningen (eller hva det var som skjedde) ? Endret 6. oktober 2006 av snoemann Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Allikevel, hvor realistisk er det å forvente at noen skal overleve et flykrasj av den typen... Det er noe rart her... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvorfor virker det som om "The others" er totalt uberørt av den elektromagnetiske utladningen (eller hva det var som skjedde) ? 7013703[/snapback] Vi vet jo ikke helt hva slags effekter det fikk for noen som helst, annet enn lyset, lyden og litt nedfall. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvorfor virker det som om "The others" er totalt uberørt av den elektromagnetiske utladningen (eller hva det var som skjedde) ? 7013703[/snapback] Vi vet jo ikke helt hva slags effekter det fikk for noen som helst, annet enn lyset, lyden og litt nedfall. 7013792[/snapback] Sant det, The Others har sikkert bare kommet til en forlatt "forskningsøy" og gjort seg kjent med øya, uten å ha full forståelse for ting muligens. Men det virker feil det også, siden de på så mange andre områder er litt _for_ opplyste, som f.eks. livene til "våre venner". Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Allikevel, hvor realistisk er det å forvente at noen skal overleve et flykrasj av den typen... Det er noe rart her... 7013733[/snapback] Sant, enig i den, ligger nok muligens noe mer bak her ja Lenke til kommentar
sull Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Allikevel, hvor realistisk er det å forvente at noen skal overleve et flykrasj av den typen... Det er noe rart her... 7013733[/snapback] "The others" visste sikkert at det var noe med denne øyen som "healet" folk. Bare se på Locke, han var jo lam før han landet på denne øyen, og hu gamle "african-american"-damen som på en eller annen måte ble healet på...bare litt tanker som flyr... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det er en forklaring ja... Men etter en slik krasj er det jo lite som danner livsgrunnlag for en kropp. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) ligger jo litt i kortene at øya er spesiell. folk overlever flystyrter på dem, lamme kan gå og sår leges ganske fort (Locke). et sånt flykrasj som dem var med i ville ingen overlevd, ikke sjangs. er vel da noe "magisk" med øya. Endret 6. oktober 2006 av O.J Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hun nye damen til Jack var søøøt! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Da "The Others" (jeg kaller dem det fortsatt) så flyet brekke i to, hvorfor var de så målbeviste på å lage lister over overlevende? Jeg hadde aldri trodd at noen kunne komme levende fra det om jeg så en flyulykke som det der, og dermed ikke satt på sprang for å hente sjekke ut de overlevende, men heller sjekket om det i det heletatt var noen som kunne overlevd. 7011395[/snapback] Noen som klarer å finne en fornuftig forklaring på dette? 7013578[/snapback] Erfaring? Kanskje de vet noe som vi andre ikke vet? Kanskje det var å forvente? Vi vet jo intet om de her "others". De kan være fra fremtiden for alt vi vet. Kanskje de viste at de ville overleve. Uansett, så tror jeg de forventet at noen ville overleve. Og erfaring har vel lært dem å være forsiktig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg ble serriøst skuffet over den nye lost-episoden. Det var noe som manglet igjennom hele episoden...kan ikke helt sette fingeren på det, men jeg var ikke fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå