Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
var det ikke den lille/mellomstore båten som walt og michael forlot serien med som ble brukt når de tok "the raft"?

8003902[/snapback]

Det var noe sånt. Jeg er rimelig sikker på at den store båten i denne episoden er større enn båtene vi har sett så langt i Lost.

Lenke til kommentar

Desmond episoden var bra, det er jeg enig i. Denne siste episoden var bare jævlig forvirrende. Hva med noen litt mer spennende episoder? Blir lei Lost snart. :(

Forresten, i mange av karakterenes flashbacker ser man jo at de treffer andre personer som også har havnet på øya. I Desmonds flashback i forrige episode så man foreksempel at han snakka med Charlie. Jeg har ofte lurt på hvorfor de ikke husker at de har truffet disse personene tidligere...men antar at det hadde vært for merkelig.

Lenke til kommentar

Skikkelig rævva episode.. Sitter konstant å irriterer meg over at Jack ikke greier å stille spørsmålet om hvem the others faktisk er.. Er på tide at vi får vite det snart, ellers kommer de til å miste mange seere (enda flere)!

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Den previewen løy så J*VLI. 3 av de største mysteriene i Lost? Hva var det for noe da? Vi fikk da ikke svar på noe særlig i denne episoden her. Når de sier at vi skal få svar på noen av de største mysteriene så tenker jeg først og fremst på "hvor er de?", "hva skjer?", "Hva er den røyken som dreper folk?", "hvem er mannen med lapp på ene øyet?", "Hvor stor er denne hjemplassen til the others?" osv.

Episoden startet bra, med at Kate og Jack stilte spørsmål og fikk fram gode poenger. Digga når Jack konfronterte dem med at de hadde kidnappet Claire og hengt Charlie opp i et tre og de greiene der. Syns de kan svare for de handlingene snart. The others som liksom påstår de er bare snille og greie.

Men det er fortsatt irriterende at folk i serien der ikke klarer å stille alle de vesentlige spørsmålene.

Når Jack var låst inne i buret, og sto ansikt til ansikt med Cindy og de ungene f.eks. Hadde jeg vært i hans sted da, så hadde jeg pøst ut en haug med spørsmål. Hvem er de, hva gjør de der, hva skjedde med Cindy når hun ble tatt, osv.

Episoden var kanskje ikke den verste i seriens historie, men i og med at forrige var veldig bra og at forventningene hadde bygd seg rimelig bra opp, så ble dette en real nedtur. Dessverre.

Neste uke BØR de komme opp med noe BRA, noe storslått og fantastisk, og besvare noen spørsmål for en gangs skyld.

Jack blir nok forresten mer og mer en del av the others nå. Tror det er lenge til vi ser han tilbake på gamlestranda igjen.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Lost? går det fortsatt. Rart det ikke har blit kanslerert.

Da jeg nylig fant ut at J.J. kjørte Alias til det ble kanslerert er jeg sterkt redd for at det samme skjer her. Så lenge penger kommer inn, kommer det altid noe ut.

8004973[/snapback]

5 sesonger eller 6 kom det ut av Alias, det er mange, svært få serier går over 1-2 sesonger, faktisk så blir de aller fleste seriene rundt om kanselert/kastet vekk iløpet av sesong 1.

Lenke til kommentar
Nå må dere slutte å se previews, synes denne episoden var super. Ikke super-fantastisk.

Jeg føler at vi nærmer oss en forklaring på hvem the others er.

Og hvor i alle dager har jeg sett hun "sheriffen" før?

8005384[/snapback]

Satt å lurte på samme sak gjennom hele episoden. Noen som kan kaste litt lys over saken?

Lenke til kommentar
Nå må dere slutte å se previews, synes denne episoden var super. Ikke super-fantastisk.

Jeg føler at vi nærmer oss en forklaring på hvem the others er.

Og hvor i alle dager har jeg sett hun "sheriffen" før?

8005384[/snapback]

Helt enig! Syns episoden var bra jeg! Nyter hvert minutt, og det har jeg gjort med alle episodene av Lost. Har aldri tenkt engang at "uff, dette var kjedelig".. Men er jo enig med at de bør komme med noen svar snart. Litt fikk vi jo i forrige episode da, så håper det var starten på en bølge med svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...