Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, god teori. Ville jo forklart en del av de merkelige hendelsene. Også fint at de får blanda inn litt Maiden!

Og forresten, så heter det "also" ikke "allsow" :p Hehe

7993586[/snapback]

Takker, skal rette på det:)

JJ Abrahams er såpass spesiell at om han kunne brukt Maiden som inspirasjon, det tviler jeg ikke på et sekund :)

Edit:

Hvor i alle dager har jeg fått ideen å skrive allsow fra?

Endret av Snabben
Lenke til kommentar
Edit:

Hvor i alle dager har jeg fått ideen å skrive allsow fra?

7993799[/snapback]

Du er vel LOST :whistle:

7994091[/snapback]

Ah stemmer det.. det er egentlig ikke en skrivefeil men en hemmelig kode!

- . . -'-,.-

Dalende seertall på TV serien har vel gjort at de må avsløre endel for å få fortgang på sakene:)

Lenke til kommentar
Ah stemmer det.. det er egentlig ikke en skrivefeil men en hemmelig kode!

- . . -'-,.-

Dalende seertall på TV serien har vel gjort at de må avsløre endel for å få fortgang på sakene:)

7994213[/snapback]

Tror nok det kan være noe av grunnen ja. Det skal bli artig med noen svar, men tror likevel produsentene har rimelig god kontroll på hva som skal skje og når det skal skje i den nærmeste fremtid, kanskje resten av serien.

Lenke til kommentar
Da var ny episode sett ja!

Grei episode, selv om man ikke fikk så veldig mye svar. Neste episode blir bra, hvis de da ikke finner ut at de skal fokusere på de på stranda. Gleder meg til å se hva 'home' er for noe.

7997670[/snapback]

Fikk inntrykk av at dagens episode skulle gi svar på mange spørsmål jeg, skuffet.

Lenke til kommentar

Synes de lyver mye når de reklamerer for Lost. I slutten av sesong 2 ble vi jo lovt den største finalen i en TV-serie noensinne. Det var langt fra det, spør du meg...

Sånt er egentlig veldig irriterende, selv om det sikkert funker. Folk slår jo på og forventer å se noe stort.

Lenke til kommentar
Besvarer de 3 største spørsmålene meg i ræva!

Besvarte ikke en dritt. kjedelig episode og.

7999022[/snapback]

Jeg er også enig, jeg er i tvil om noe ble besvart i det hele tatt, i såfall var det ikke de største mysteriene. Det nærmeste var vel historien bak tatoveringene til Jack.

Lenke til kommentar

Mange som er negative her. Likte selv episoden. Fikk kanskje ikke noen viktige svar, men nå vet man hva tatoveringene til Jack betyr.

Selvsagt ikke bare derfor jeg likte episoden. Var jo en romantisk episode også.

Angående dette korset Juliet fikk på ryggen:

http://www.thetailsection.com/lost_news/lo..._scientolog.php[/url'> ']The symbol that Juliet was branded with was very similar to the cross of Scientology, turned upside down. Inverted crosses came about with St. Peter's crucifixion. He did not feel worthy of being crucified under the same cross as his messiah. It has since come to symbolize 'unworthiness' and as a mark of deep respect for your superiors

Dessuten var Bai Ling (Achara) ganske sexy :love:

52475bailing14207hqcbnegs7.th.jpg

Klikkbart

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Huff for en episode!

Lost fikk tydeligvis opp forventnigene mine etter sist ukes episode, den var bra. Men denne var igjen en nedtur.

Episoden sett individuelt så var den jo relativt god. Men jeg synes Lost nærmest har et slags "ansvar" om å trappe opp litt nå. Få litt kjappere tempo i episodene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...