Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere er nok på bærtur, Eko ble ikke drept av en isbjørn, men av den mørke skyen.

Uff, har dere så dårlig hukommelse?? Han heter mr. Eko, ikke 'negern' som ikke er spesielt pent å si.

Hvis dere ser på bildet bak Desmond ser du en 'monster' som står overfor en stikkmann i sort, som muligens representerer Eko.

7955716[/snapback]

Hva jeg finner ekstra kult med dette er at det er Claires kjæreste som har malt bildet.

http://losteastereggs.blogspot.com/2007/02...is-claires.html[/url] ']This is the other painting in Widmore's office on the wall with the NAMASTE painting, along with one of Claire's boyfriend Thomas's paintings in his apartment.

If you look at the numbers (1 2 5), the pseudo happy face thing, and that thing in the bottom left corner that kind of looks like a thumb... they're not just similar. It is the exact same painting.

tomandwidmore.jpg

Lenke til kommentar
Hmm, merksnodig episode. Ble veldig forvirra til tider. Slutten var fantastisk twistende, og ga en liten aha-opplevelse.

Var mye flashback og lite øy-action i denne episoden, men det var egentlig helt greit. En annerledes episode. :)

Er liksom to "versjoner" av Lost nå, som bytter på annenhver episode. Ene delen er på storøya med Locke, Charlie, Desmond og gjengen, hvor alt er bare helt rart, folk ser i framtiden, blir drept av røykskyer i skogen o.l.

Og så har vi den andre delen som foregår på lilleøya med Jack, Kate og Sawyer, hvor ting ser mer og mer ut til å gå mot en enkel forklaring om at alt er planlagt av Dharma og at det handlet om å få operert på Ben.

Har jo vært veldig mye prat om tidligere, om LOST kommer til å utvikle seg i en realistisk og oppklarende retning, eller om det går i den andre retningen mot overnaturlige ting. Akkurat nå føler jeg det drar i begge retninger, og det er veldig forvirrende.

Men absolutt, jeg elsker fortsatt LOST, og kan gjerne holde på lenger. Trenger ikke oppklare alt med en gang. Er ikke av dem som krever at alle tråder nøstes opp på flekken, men de kunne godt gitt oss noen konkrete svar snart da.

Men det har de vel også gjort, til en viss grad. Saken er bare den at det hele tiden kommer nye spørsmål. :p

7953982[/snapback]

Er veldig enig i det du sier der, Lost er for all del fortsatt en god serie og jeg synes ikke det haster så ekstremt med å få alle svarene. Hvis spenningsnivået holder seg som det er nå kan det gjerne holde på enda noen sesonger.

Åndgående forklaringer på hva som skjer/har skjedd tror jeg selv at jeg er mer fan av at alt skal ha en naturlig forklaring, men de "overnaturlige" teoriene er også spennende.

Lenke til kommentar
Noen som blir med å tipper på hvor mange episoder det går før han sttryker med? Jeg tipper 3..

7959983[/snapback]

Okei, veddemål. Jeg går for så mye som fem. Tror det blir en del episoder med hovedfokus på Jack, Sawyer og Kate nå, så tar det en stund før vi kommer tilbake til Charlie.

Lenke til kommentar

Herlig episode!! :w00t:

Men jeg synes snart vi må få noen svar snart. Ihvertfall et svar som ikke åpner for 10 nye spørsmål!

LOL, er det noen som har set finall destination hær?? Det der med at sjebnen inhenter Charlie er jo helt likt som i de filmene :p

Har Claire vært hos frisøren :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Ha han har vel ikke så stor sjanse for å overleve , han kan jo bare få et slag eller noe lignende (ser for seg mest horribel måte for charlie å dø på:devil: )

Eller kansje han dør av overdose?

Lenke til kommentar
Noen som blir med å tipper på hvor mange episoder det går før han sttryker med? Jeg tipper 3..

7959983[/snapback]

Okei, veddemål. Jeg går for så mye som fem. Tror det blir en del episoder med hovedfokus på Jack, Sawyer og Kate nå, så tar det en stund før vi kommer tilbake til Charlie.

7960077[/snapback]

For å plassere meg midt i mellom dere, tipper jeg fire.

Lenke til kommentar

The_Fire:

Hehe... Morro sak. Men det er litt rart, som det også står på siden. Des Var på kontoret i slutten av 1990-tallet, starten av 2000 mens scenen fra leiligheten til maleren var i 2004. Så det er et eller aant som ikke stemmer med tiden her.

Noen som har klart å finne ut noe med bokstavene i bildet?

EDIT: Jeg fant det ut selv: http://en.wikipedia.org/wiki/Namaste

Endret av travis_g
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...