b0nna Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hmm, fikk ikke jack se world series baseball? Var ikke det opptaket ganske nytt? Type etter the sky turned purple. 7907895[/snapback] Jo jeg husket egentlig det, men utela å si noe om det siden det ville ødelegge teorien min . Var det satt noen dato på opptaket, noen som husker? JAck ble jo proppa med en del opptak, og jeg regnet med at mye av det var for å forvirre ham. 7915036[/snapback] Sjekka det nå. Han sa bare det hadde skjedde i løpet av de 69 dagene de hadde vært på øya. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Sjekka det nå. Han sa bare det hadde skjedde i løpet av de 69 dagene de hadde vært på øya. 7915263[/snapback] Flotters. Da kan vi ikke utelukke at teorien stemmer da, at de er avskilt fra land ved at kommunikasjonssystemene er nede. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Men.. Er alt det der med Alvar Hanso, The Hanso Foundation osv viktig for handlinga i Lost. Jeg har liksom ikke helt klart å få med meg alt. Og hva med alle de små videoklippene som ligger ute på nettet? "The Lost Experience" og slik? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Han trodde ikke at Bush hadde blitt valgt til president. Noen som er gangske logisk og nærmest umulig å se for seg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Da har jeg sett den nye episoden, likte den, fikk svar på endel ting, dessuten var bakgrunnshistorien til hu blonde ganske bra. Grunnen til at jeg likte episoden var vel at det er lenge siden jeg har sett Lost antar jeg, ellers hadde jeg vært litt mer kritisk. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Dharma betyr i buddhismen læren om Buddha(kan bety noe annet i andre religioner though). Dermed tror jeg "the others" er en gjeng gale buddhister som tror jorden vil gå under snart fordi resten av buddhistene ikke lenger er ordentlige buddhister(noen tror at jorden vil gå under hvis det ikke er buddhister i verden) . "the others" har fanget flypassasjerene for å omvende dem. "the others" har dratt til den øya sånn at de kan praktisere sin religion siden de ikke vil bli påvirket. Uhm, ja. Logikk. Edit: Ser etter et kjapt søk at Dharma kan bety andre ting også. http://no.wikipedia.org/wiki/Dharma Rimelig interresant. 7914795[/snapback] Buddhismen er jo verdens fredeligste religion da ... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Lost taper seg noe utrolig nå -_- Forbanna dritt episode, ble utrolig skuffa! Spess etter hvor forbanna bra 24 og Prison Break har vært Endret 11. februar 2007 av Wyldelife Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Likte forrige episode. Nuff said Lenke til kommentar
quakie Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Syns det var en rimelig fin episode, jeg. Tilbakeblikkene var interessante nok, og Sawyer og Kate kom seg av øya, så det skjedde jo litt. Må innrømme jeg fikk litt frysninger, deilig at det kom en ny episode. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Dharma betyr i buddhismen læren om Buddha(kan bety noe annet i andre religioner though). Dermed tror jeg "the others" er en gjeng gale buddhister som tror jorden vil gå under snart fordi resten av buddhistene ikke lenger er ordentlige buddhister(noen tror at jorden vil gå under hvis det ikke er buddhister i verden) . "the others" har fanget flypassasjerene for å omvende dem. "the others" har dratt til den øya sånn at de kan praktisere sin religion siden de ikke vil bli påvirket. Uhm, ja. Logikk. Edit: Ser etter et kjapt søk at Dharma kan bety andre ting også. http://no.wikipedia.org/wiki/Dharma Rimelig interresant. 7914795[/snapback] Buddhismen er jo verdens fredeligste religion da ... 7917565[/snapback] Det er 379 millioner Buddhister i verden, noen er garantert gale. Btw: Det er en TV-Serie Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 episode 7 som er den siste no sant? som kom ut for 5 dager siden? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 episode 7 som er den siste no sant? som kom ut for 5 dager siden? 7934861[/snapback] ja. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Psycho episoden med Desmond som jeg ikke helt skjønte meningen bak egentlig. Nårtid er det liksom lost skal "eksplodere"? Begynner å bli skuffet jeg. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Gjensyn med sangen fra starten av sesong 2 :!: Charlie dauer? Endret 15. februar 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Dette var Lost jeg ble glad i for snart 3år siden, dette var en rolig med bra episode. Jeg likte denne episoden, å den viste ting på en helt ny og bra måte. Selv om deler av episoden var helt rar synes jeg, selv for Lost. Et slags flashback ala The Other 48 Days bare helt anderledes. Minte meg om The Butterfly Effect - bare med bedre skuespillere. Men dette er den beste episoden på lang tid, beste siden One/Maternity Leave of Them selv om episoden ikke topper dem siden One of Them/ML var jo helt anderledes episoder. Beste episoden i denne sesongen nesten vil jeg si. På grunn av at episoden ble sendt på Valentine's Day(I USA da) så må jeg innrømme at det var en bra dato for en sånn episode fordi det ble mye fokusering på kjærlighet, og da forholdet mellom Penny og Desmond. Flashbacket(..er..flashforward..? flashforwardback!) kunne kanskje blitt mindre synes jeg, så kunne vi kanskje også fått litt mer av noen av de andre på den øya siden det mildt sagt har vært nesten null fokusering bortsett fra en episode på Jin eller Sun. Jeg er gangske sikker på at flashbacket var hans fortid, bortsett fra de delene da han freaka ut, som desverre var for store deler må jeg si. Litt rart at Desmond var den eneste som faktisk endte opp ved The Swan, og ikke langt uti junglen som de andre. Eller som nærmest isbjørnemat som Eko. Starten med at Claire drukna og sånt var jo weird siden Desmond klarte liksom å få et syn akkurat der og da. Og den bra planen til Charlie og Hurley, let`s get him drunk! Hurley med den fingerbevegelsen etter Desmond hadde angrepet Charlie passa bra. Det som var det beste som kom fra episoden var at Charlie skal dø, men når!? I morgen(på serien da), neste sesong, neste århundre? Hadde vært herlig hvis endelig når noen dør at en av karakterne som har vært med fra starten dør blant "favorittene". Typisk så klarer sikkert Charlie å overvinne døden, selv om jeg håper han dør. Klart en bra episode, men håper ikke på en lignende episode til siden det ville vært teit. Vil heller ha et vanlig Desmond-flashback når/hvis vi får det igjen. Kanskje et som forklarer hvorfor han ble sparka fra hæren. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Interessant episode. Litt hodevrengende. Da han var tilbake i fortiden, så visste han hva som skulle skje fordi det hadde skjedd før, ikke sant? Men vet han altså hva som skal skje i framtiden også? Han har jo ikke sett det før. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Gjensyn med sangen fra starten av sesong 2 :!: Charlie dauer? 7946721[/snapback] Er det den "Make your own kind of music" sangen du mener? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Denne episoden var virkelig bra, snadder for de som er inne i Lost. Den har likheter med en av episodene om Hurley i sesong 2, den med institusjonen, der man ikke vet hva som er virkelighet og hva som er fiksjon i deres eget hode. Også veldig store likheter med Matrix 2, med den synske gamle dama som forteller om sjebnen til Desmon/ Neo. Det har vært teorier om hva som virkelig skjedde da Des vridde om nøkkelen, men etter denne episoden må den virkelig ha sprengt, og folk og ting ble spredt utenfor i jungelen. Alt angående lys og lyd må vi vel vente på. Angående Desmonds flashback: 1. Han ble sendt tilbake i tid Flashbacket var filemt som om han bla sendt tilbake i tid. Han våkner i leiligheta, husker en del ting fra det som alt har skjedd, samt møter ei dame som forteller at det er skjebnen hans dete som har skjedd ham før. Hvis denne versjonen stemmer, er Lost virkelig på vei til å bli vel utrolig, og kan ikke forklares naturlig slik produsentene har sagt før en gang. Forklarer dog alt, både flashbacks og flash fram i tid. 2. Alt var bare tull i hodet hans mens Des var i koma Forklarer at det bare var tull det som har skjedd ham, alt med dama og skjebnen, samt at det holder Lost litt på jorda. Forklarer ikke frampekene han har fått, men det kan jo kanskje øya ha gitt ham i sprengingen? 3. Dette er et reelt fashback Des fikk mange deja vu-er om øya og det som skulle skje, samt at han møtte ei dame som sa dette var framtida hans og sjebnen. Veldig fantastisk, og holder Lost neppe på jorda. Hvis det virkelig har skjedd, må vi plassere Des i samme båt som John og Eko, med all mystikken de er forbundet med. Rundt denne trioen har det vært en del sjebne-prat; med at de har ikke egne valg, men styres av sjebnen og øyas vilje. Flashene til framtida er reelle, og kan ikke motbevises. Flashene til fortida er ikke nødvendigvis reelle, men er de det, er det virkelig mystiske forbindelser til den virkelige verden også, men denne gang veldig håndfaste. Dama sa virkelig at Desmond skulle dra til øya og redde verden ved å vri om nøkkelen. Enten er hun synsk, eller er hele greia hjernetull fra Desmond. Hva tror dere folkens? Endret 15. februar 2007 av zonko Lenke til kommentar
fakey Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Gjensyn med sangen fra starten av sesong 2 :!: Charlie dauer? 7946721[/snapback] Er det den "Make your own kind of music" sangen du mener? 7947462[/snapback] Ja :!: Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Likte denne episoden, men syns Lost har begynt å strekke litt langt nå. Jeg lurer på når de skal slutte å gi oss nye spørsmål, og begynne å besvare noen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå