Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er Apollo Bar?

7908447[/snapback]

Dharma-sjokolade hvis jeg husker rett ;)

7908492[/snapback]

Nåh... Rimi, neste! :p

http://www.apollocandy.com

Lost har alle de små detaljene som kunne gjort det til en legendarisk serie, men feiler litt når det kommer til det viktige, nemlig selve handlingen.

7908529[/snapback]

Jeg er fan, og nekter å gi opp! :D hehe.. Synes det er spennende fortsatt, jeg! Og jeg tror om det "feiler", eller ikke, gjennstår å se når siste episode er slutt! :)

Until then, I have faith! :cool:

Lenke til kommentar
Synes episoden var veldig bra jeg. Fikk jo faktisk vite en del ting. Vi fikk vite at Ben og Russeau har hatt en connecton, siden de er foreldrene til Alex. Russeau har mest sannsynlig vært en del av den gruppa.

7899676[/snapback]

Nå var det Russeau som fanget Ben i sesong 2 da, litt merkelig i så måte. Hun prøvde vel også å drepe han.

Hun mistet barnet sitt helt i starten, så Ben har nok bare påtatt seg rollen som far.

Ser at man bruker hjernevaskinsmetoden fra A clockwork orange som er ment å endre personens oppfatning/tro. Den mystiske Jacob ble jo nevnt på lerretet.

Ekskjæresten til Juliet het Edmund Burke. Smilte godt da, er filosofen som i sin tid sa "All that is necessary for evil to triumph is for good men to do nothing."

Lenke til kommentar

Roussau har jo også sagt at hun drepte mannen sin da han ble smittet av "sykdommen". Jeg tror at Ben bare er en adoptivfar, siden hun ble tatt inn av the others som veldig ung.

Skal snart oppdatere førsteposten med mer info, gjør det når jeg litt god tid.

Lenke til kommentar
Synes episoden var veldig bra jeg. Fikk jo faktisk vite en del ting. Vi fikk vite at Ben og Russeau har hatt en connecton, siden de er foreldrene til Alex. Russeau har mest sannsynlig vært en del av den gruppa.

7899676[/snapback]

Nå var det Russeau som fanget Ben i sesong 2 da, litt merkelig i så måte. Hun prøvde vel også å drepe han.

Hun mistet barnet sitt helt i starten, så Ben har nok bare påtatt seg rollen som far.

Ser at man bruker hjernevaskinsmetoden fra A clockwork orange som er ment å endre personens oppfatning/tro. Den mystiske Jacob ble jo nevnt på lerretet.

Ekskjæresten til Juliet het Edmund Burke. Smilte godt da, er filosofen som i sin tid sa "All that is necessary for evil to triumph is for good men to do nothing."

7911215[/snapback]

Men det på lerrettet kan være rettet mot jacob fra bibelen.

Lenke til kommentar

7899676[/snapback]

7911215[/snapback]

Ahh.. Ja stemmer det. :hmm: Men var ikke Sayid eller noen med henne da? Kan det hele ha vært planlagt, sånn at hun var med på det? Bare et skuespill.. Igjen mange andre ting som motsier dette igjen da. Er nok som du sier ja..

Lenke til kommentar

Dharma betyr i buddhismen læren om Buddha(kan bety noe annet i andre religioner though). Dermed tror jeg "the others" er en gjeng gale buddhister som tror jorden vil gå under snart fordi resten av buddhistene ikke lenger er ordentlige buddhister(noen tror at jorden vil gå under hvis det ikke er buddhister i verden) . "the others" har fanget flypassasjerene for å omvende dem. "the others" har dratt til den øya sånn at de kan praktisere sin religion siden de ikke vil bli påvirket.

Uhm, ja. Logikk.

Edit: Ser etter et kjapt søk at Dharma kan bety andre ting også.

http://no.wikipedia.org/wiki/Dharma

Rimelig interresant.

Endret av Ministry
Lenke til kommentar
Hmm, fikk ikke jack se world series baseball? Var ikke det opptaket ganske nytt? Type etter the sky turned purple.

7907895[/snapback]

Jo jeg husket egentlig det, men utela å si noe om det siden det ville ødelegge teorien min :p. Var det satt noen dato på opptaket, noen som husker? JAck ble jo proppa med en del opptak, og jeg regnet med at mye av det var for å forvirre ham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...