Runar Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Godt å endelig ha LOST tilbake, men jeg ble ikke skikkelig imponert. Det var litt action, men absolutt ikke nok til å være LOST standard. Godt å høre at det ikke bare jeg som ble skremt da han fyren ble meid ned av bussen 7901701[/snapback] Det med bussen lå i jo kortene da... 7901712[/snapback] For dere som forutser hele episoden før den er sendt på TV, ja. Men ikke for oss vanlige folk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 For dere som forutser hele episoden før den er sendt på TV, ja. Men ikke for oss vanlige folk. 7901932[/snapback] Jeg forutser ikke akkurat hele episoder men når hu sa det greine til han rekrutteringsduden så skjønte jeg det hehe... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Synes ikke denne episoden var noe særlig. Ble jo i grunn bare enda flere spørsmål. Hvorfor trengte the Others en sånn ekspert på livmorer, og hva er greia generelt med the Others? Begynner og få følelsen av at forfatterne har tatt vann over hodet og tvilen på en bra avslutning begynner og komme. Mistenker at slutten kommer til å være like tåkete og mystisk som begynnelsen.. Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Synes ikke det ble noe fler spørsmål jeg. Tvert i mot. Synes heller vi fikk en del svar. Virket nesten som det nærmer seg en oppklaring i det fjerne. Men nå har jo Ben lovet både Jack og Juliet at de skal få komme hjem vist han overlever opperasjonen, så det blir spennende å se om han holder det. Men det er litt rart vist de velger å skrive Jack ut av serien, siden han hele tiden har hatt en såpass stor rolle. Det virker nesten som om Ben kan bestemme hvem som kan forlate øya, men vist det hadde vært tilfelle, så ville han vel heller dratt til fastlandet for å få tatt opperasjonen, men det gjordde han ikke, så hvordan kan han da love at de andre skal få slippe fri? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Den tanken slo meg også: hvorfor dro ikke Ben til fastlandet og tok operasjonen. Han hevder jo selv at han kan det. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Promo: http://youtube.com/watch?v=UMfRmMi9qIU Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Vil si det er den nest-beste episoden i sesong3. Synes Cost of Living var litt bedre. La merke til nok en skuespiller fra Deadwood her, hun søstra til Juliet også hun Colleen-dama som ble drept av Sun engang i starten av sesong3. Han Dharma-agenten som fikk Juliet til å jobbe for selskapet(som ikke ligger i Portland), var jo creepy. Sett karen i flere roller, men der var han bare så absolutt creepy. Også dager etter Juliet sier at eksen hennes må bli påkjørt av en buss så blir han drept etter å ha sagt det til han. Men savnet stort noe med Locke, Charlie, Claire, Desmond, Hurley eller Nikki å de andre. Her er resten av promomaterialet fra 3x8: CTV-promoen for episoden: http://www.youtube.com/watch?v=pZKl4IxoA74 Promobilder for episoden: http://gallery.lost-media.com/index.php?cat=58 En liten scene fra episoden: http://www.youtube.com/watch?v=b7c2kiAwvjA Lenke til kommentar
DaJev Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 faens piss episode. her venter jeg i måneder så kommer enda en såpeserie-på-øy episode. Verst av alt er at jeg stikker på lost-forum for å sjekke alle klage-trådene, men til min store forundring finner jeg bare "good episode" "one of season 3s best" irriterer meg noe sinnsykt, prison break is way ahead. Lost er blitt en såpeserie nå. Alt for mange emosjonelle scener, 0 happening. Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Arg... Begynner å bli så sinnsykt lei slike klageposter. Lost er "egentlig" en DRAMA-serie. Finn deg noe aant å se på. Dersom du ikke klarer å se alt som "skjer" i denne eppisoden, så synes jeg det er noe rart. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Og, jeg skvatt godt da han (vet ikke hva han heter) ble kjørt ned av bussen! 7900226[/snapback] Hvem gjorde da ikke det, den kom jo i 200 km/h :!: 7900375[/snapback] Fy flate JA, jeg holdt på å krepere akkurat da. Skvatt som F***. Interessant episode, men den manglet liksom noe, selv om det er vanskelig å si hva... (selv om det selvsagt ikke er det samme uten å se litt fra Locke & Co. ) Har blitt fullstending klar over at lost er en dramaserie nå, og at det ikke går like fort framover støtt. Og det er helt greit. Men er ikke sikker på om jeg liker retningen det går i. Er liksom ikke det samme som det var i sesong 1. All mystikken, spørsmålene...har ikke helt vært sånn jeg hadde trodd på forhånd. Og nå vil jeg vite hva den røykskyen som drepte Mr.Eko er for noe! Var forresten godt at de fikk knerta han fæle Danny. Makan til provoserende fyr. Lost-produsentene sa jo i forkant av sesong 3 at vi i løpet av denne sesongen ville få et litt annet syn på the others, se ting fra deres synspunkt, og dermed også få mer sympati med dem. Kan ikke si det har skjedd enda egentlig, snarere tvert imot. Men er nå gått bare 7 episoder da, så skjer vel mer etterhvert. Edit: Tom var forresten herlig i denne episoden. Han er litt søt da. Når han og Jack satt og venta mens Juliet prata med Ben; "I'm Tom by the way". Endret 9. februar 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Tom/Mr.Freindly er en søt fyr, neida. Han er kul. Men jeg begynner nesten å lure på om han er homo siden han før sa at Kate ikke var typen hans og det som skjedde i denne episoden. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Godt og endelig ha lost tilbake. Var ein god del action i denne episoden som gjore den meget bra. Vart nesten litt skremt når den bussen kom i lyn hastighet og meide ned han fyren. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Det var jo litt komedie i denne episoden da. Når han fyren ble påkjørt av bussen var det jo litt komisk. Og Sawyer hadde jo en ganske bra komentar. "I can't belive you fell for the old wookie prisoner trick". Han refererte da til den første Star Wars filmen, men de fleste skjønte vel det. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Og Sawyer hadde jo en ganske bra komentar. "I can't belive you fell for the old wookie prisoner trick". Han refererte da til den første Star Wars filmen, men de fleste skjønte vel det. 7905479[/snapback] Ja, morsom den. Artig siden Sawyer også har en del likhetstrekk med Han Solo, i måten å være på. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Den tanken slo meg også: hvorfor dro ikke Ben til fastlandet og tok operasjonen. Han hevder jo selv at han kan det. 7902940[/snapback] Tom (mr. niceguy) svarte "Well, after the sky turned purple.." før de ble avbrutt når Jack spørte han om det samma. Så etter den magnetutladninga skjedde må det ha gjort noe slik at de ikke klarer å komme seg av øya. Endret 9. februar 2007 av Negotiation Lenke til kommentar
genstian Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Det vil si at han ikke kan holde løftet sitt Lenke til kommentar
zonko Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Walt ble jo sent avgårde i båt med løfte om at de skulle slippe unna, så det er kanskje fysisk mulig. Spørsmålet er vel at de må ha en båt og kunne den seileretningen Ben pekte ut. Lurer på om sprengningen kunne ha ødelagt kommunikasjonen til land, og at det var det Tom mente. Eller? Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Skulle gjerne likt og visst hva Tom skulle si, men manusforfatterne dro "en Lost" og utsatte det enda litt til. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Noen som la merke til "Apollo Bar" reklamen på siden av bussen? Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hmm, fikk ikke jack se world series baseball? Var ikke det opptaket ganske nytt? Type etter the sky turned purple. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå