b-real Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hmm..jeg vet ikke helt hva jeg skal si om den nye lost-episoden egentlig. Det..eh...manglet noe? Greit nok, det var action...forviklinger...men..eh...manglet på en måte litt av essensen av lost egentlig. Får håpe at det tar seg opp framover Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg kom til å tenke på noe. Dere vet hun dattera til French-chick, hun som drev å hjalp dem å flykte. Er det hun samme som spiller hun geekejente i "malcolm in the middle" ? :!: Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Har vi promo for neste episode? Disse er nesten bedre enn selve episodene Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Enig med b-real, det var et eller annet som manglet. Selv om det var spennende, så ble det bare et langt sprang rundtomkring. Tilbakeblikket var høvelig interessant, vet jo litt mer om Julie nå. Lenke til kommentar
ApeiBur Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg kom til å tenke på noe. Dere vet hun dattera til French-chick, hun som drev å hjalp dem å flykte. Er det hun samme som spiller hun geekejente i "malcolm in the middle" ? :!: 7896431[/snapback] jepp Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Tja, var ikke så gale dette Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det jeg lurer på er hva de egentlig driver å forsker på. Håper vi får vite det snart, for det lille vi fikk vite var temmelig interessant. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Synes episoden var veldig bra jeg. Fikk jo faktisk vite en del ting. Vi fikk vite at Ben og Russeau har hatt en connecton, siden de er foreldrene til Alex. Russeau har mest sannsynlig vært en del av den gruppa. Vi fikk vel også ganske klart vite at de er forskere hele gjengen. Og at de er der av fri vilje eller hva jeg skal si, de kan stikke fra øya, men gjør det ikke. Jeg tror det de forsker på har noe med barn og gjøre. Juliett gjorde jo noe greier med søstra si (skjønte ikke helt det der), som hadde med graviditet og gjøre, og det kan jo også forklare hvorfor the others ville ha ungen til Claire og greier. Det de driver med har de kanskje prøvd ut på dyr, derav alle dyrene og greier.. Egentlig så aner jeg ikke, er jo mye som spiller inn her, sikkert noen som har noen gode teorier på lur.. Synes hvertfall episoden var bra. Lenke til kommentar
sindreskalsykle Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Ja... enig med RL1. Var spennende og fikk vite en del nytt. men de var der vel ikke helt frivillig? hun hjalp jo ben pga at ho fikk lov til å dra fra øya. Virket ikke som om en forskergjengen skydde så mange midler heller, reff bussen. jaja episoder som denne gjør det verdt å se de litt dølle =) /me happy Endret 8. februar 2007 av sindreskalsykle Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg synes denne episoden var veldig bra faktisk. Den hadde litt av hvert, action, drama og flashbacks. Og noe jeg bet meg merke i var at musikken var mye mer intens i denne episoden enn tidligere, den laget mer spenning. Fant da også ut at musikken har utrolig mye å si i LOST. Og, jeg skvatt godt da han (vet ikke hva han heter) ble kjørt ned av bussen! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Og, jeg skvatt godt da han (vet ikke hva han heter) ble kjørt ned av bussen! 7900226[/snapback] Hvem gjorde da ikke det, den kom jo i 200 km/h :!: Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg lurer på hvem som kjørte bussen egentlig, det virket jo som om det var planlagt. Eller det var vel planlagt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg lurer på hvem som kjørte bussen egentlig, det virket jo som om det var planlagt. Eller det var vel planlagt. 7900392[/snapback] Jeg tror det er planlagt, men tviler på at vi får se noen "beviser" for at det er planlagt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Uff, jeg hadde håpet på at "the Others" var aliens, men nå viser det seg at de bare er en skruppelløs amerikansk organisasjon. Skuffet!! Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Bra episode sett for segselv. Men jeg synes at måten de lot oss henge i spenning i siste episode før jul, ikke matchet hvordan det løste seg. Det ble for enkelt. Også synes jeg manuset mangler endel. Hvorfor tvang ikke bare Jack folka til å gi våpna til Sawyer og Kate, og dytte de andre i bura, og så ta over kontrollen der og SÅ fikse Ben. Ikke noe poeng å spille martyr på måten Jack gjør å bare la seg putte tilbake i cella si da. Det virker bare helt usannsynlig at rollefiguren "Jack" skulle ta den utveien. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Synes dette var en bra epiosode. Vi fikk vite at de enkelte "the others"-personene ikke har vært på øya hele livet, men at nye hentes fra utenomverdenen av og til. Fikk tydelige tegn på at de ikke skydde noen midler, makan til headhunting har jeg ikke sett. Ble det sagt noe navn på selskapet som fikk Juliet til øya? Helt syk den behandlinga Carl fikk og da, lurer på hva det skulle være godt for egentlig? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det navnet som ble benyttet i intervjuet er nok bare et dekknavn. På øya blir de omtalt som The Dharma Initiative (noe som også meget mulig er et dekknavn). Det virker som en slags psykisk test, noe a là The Clockwork Orange. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Godt å endelig ha LOST tilbake, men jeg ble ikke skikkelig imponert. Det var litt action, men absolutt ikke nok til å være LOST standard. Godt å høre at det ikke bare jeg som ble skremt da han fyren ble meid ned av bussen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Godt å endelig ha LOST tilbake, men jeg ble ikke skikkelig imponert. Det var litt action, men absolutt ikke nok til å være LOST standard. Godt å høre at det ikke bare jeg som ble skremt da han fyren ble meid ned av bussen 7901701[/snapback] Det med bussen lå i jo kortene da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå