Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes episoden var veldig bra jeg. Fikk jo faktisk vite en del ting. Vi fikk vite at Ben og Russeau har hatt en connecton, siden de er foreldrene til Alex. Russeau har mest sannsynlig vært en del av den gruppa.

Vi fikk vel også ganske klart vite at de er forskere hele gjengen. Og at de er der av fri vilje eller hva jeg skal si, de kan stikke fra øya, men gjør det ikke.

Jeg tror det de forsker på har noe med barn og gjøre. Juliett gjorde jo noe greier med søstra si (skjønte ikke helt det der), som hadde med graviditet og gjøre, og det kan jo også forklare hvorfor the others ville ha ungen til Claire og greier. Det de driver med har de kanskje prøvd ut på dyr, derav alle dyrene og greier..

Egentlig så aner jeg ikke, er jo mye som spiller inn her, sikkert noen som har noen gode teorier på lur.. Synes hvertfall episoden var bra. :)

Lenke til kommentar

Ja... enig med RL1. Var spennende og fikk vite en del nytt. men de var der vel ikke helt frivillig? hun hjalp jo ben pga at ho fikk lov til å dra fra øya. Virket ikke som om en forskergjengen skydde så mange midler heller, reff bussen. jaja episoder som denne gjør det verdt å se de litt dølle =)

/me happy

Endret av sindreskalsykle
Lenke til kommentar

Jeg synes denne episoden var veldig bra faktisk. Den hadde litt av hvert, action, drama og flashbacks. Og noe jeg bet meg merke i var at musikken var mye mer intens i denne episoden enn tidligere, den laget mer spenning. Fant da også ut at musikken har utrolig mye å si i LOST.

Og, jeg skvatt godt da han (vet ikke hva han heter) ble kjørt ned av bussen!

Lenke til kommentar

Bra episode sett for segselv. Men jeg synes at måten de lot oss henge i spenning i siste episode før jul, ikke matchet hvordan det løste seg. Det ble for enkelt.

Også synes jeg manuset mangler endel. Hvorfor tvang ikke bare Jack folka til å gi våpna til Sawyer og Kate, og dytte de andre i bura, og så ta over kontrollen der og SÅ fikse Ben. Ikke noe poeng å spille martyr på måten Jack gjør å bare la seg putte tilbake i cella si da. Det virker bare helt usannsynlig at rollefiguren "Jack" skulle ta den utveien.

Lenke til kommentar

Synes dette var en bra epiosode. Vi fikk vite at de enkelte "the others"-personene ikke har vært på øya hele livet, men at nye hentes fra utenomverdenen av og til. Fikk tydelige tegn på at de ikke skydde noen midler, makan til headhunting har jeg ikke sett. Ble det sagt noe navn på selskapet som fikk Juliet til øya?

Helt syk den behandlinga Carl fikk og da, lurer på hva det skulle være godt for egentlig?

Lenke til kommentar
Godt å endelig ha LOST tilbake, men jeg ble ikke skikkelig imponert. Det var litt action, men absolutt ikke nok til å være LOST standard.

Godt å høre at det ikke bare jeg som ble skremt da han fyren ble meid ned av bussen :p

7901701[/snapback]

Det med bussen lå i jo kortene da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...