Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på om de rekker å avslutte hele LOST på det som er igjen av denne sesongen, i så fall må de få opp tempoet betraktelig. Det er jo så sinnsykt mange ting som skulle ha vært forklart og oppklart. Tallene og monsteret f . eks. Men de har jo 18 episoder å gjøre det på, det kan gå.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om de rekker å avslutte hele LOST på det som er igjen av denne sesongen, i så fall må de få opp tempoet betraktelig. Det er jo så sinnsykt mange ting som skulle ha vært forklart og oppklart. Tallene og monsteret f . eks. Men de har jo 18 episoder å gjøre det på, det kan gå.

7853279[/snapback]

Du må nok regne med at 10-15 av episodene i sesong 3 allerede er spilt inn.

Lenke til kommentar

7853279[/snapback]

De drev i desember å filma inn episode9 til 10 engang i november. De har teken på filminga, de har aldri heller slitt med å få ordnet igang episodene fordi dem nærmest filmer flere episoder opptil 2-3månder før den sendes på amerikansk og canadisk TV(blir sendt nesten samtidig av ABC(som eier Lost) og CTV).

Lenke til kommentar
Hørte for lenge siden at det skulle komme 7 sesonger... :lol:

Tipper det kommer en sesong til...

7880663[/snapback]

Utrolig hvordan en fjær har blitt til mange høns. :roll:

Noen har hørt av noen at de hadde hørt av noen som hadde lest noe om at produsentene muligens kan ha nevnt at det kanskje kunne bli noen sesonger til, og dette har da utviklet seg til et rykte om at Lost kommer til å sendes t.o.m. 2010 o.l.

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...