Xpi Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Kan nesten ikke vente på slutten av sesong 3. Hvor mange sesonger er tenkt? Leste at det nærmet seg slutten. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Vi kan nok regne med at det hvertfall blir en sesong (eller to) til, men forfatterne har fått klarsignal av ABC om å forberede seg på å runde av serien snart. Men det som gjelder NÅ, er at det bare er en uke igjen til ny episode. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg lurer på om de rekker å avslutte hele LOST på det som er igjen av denne sesongen, i så fall må de få opp tempoet betraktelig. Det er jo så sinnsykt mange ting som skulle ha vært forklart og oppklart. Tallene og monsteret f . eks. Men de har jo 18 episoder å gjøre det på, det kan gå. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg lurer på om de rekker å avslutte hele LOST på det som er igjen av denne sesongen, i så fall må de få opp tempoet betraktelig. Det er jo så sinnsykt mange ting som skulle ha vært forklart og oppklart. Tallene og monsteret f . eks. Men de har jo 18 episoder å gjøre det på, det kan gå. 7853279[/snapback] Du må nok regne med at 10-15 av episodene i sesong 3 allerede er spilt inn. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg lurer på om de rekker å avslutte hele LOST på det som er igjen av denne sesongen, i så fall må de få opp tempoet betraktelig. Det er jo så sinnsykt mange ting som skulle ha vært forklart og oppklart. Tallene og monsteret f . eks. Men de har jo 18 episoder å gjøre det på, det kan gå. 7853279[/snapback] De drev i desember å filma inn episode9 til 10 engang i november. De har teken på filminga, de har aldri heller slitt med å få ordnet igang episodene fordi dem nærmest filmer flere episoder opptil 2-3månder før den sendes på amerikansk og canadisk TV(blir sendt nesten samtidig av ABC(som eier Lost) og CTV). Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hørte for lenge siden at det skulle komme 7 sesonger... Tipper det kommer en sesong til... Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg håper de svarer på en god del av spørsmålene fra sesong 1 og 2 i sesong 3. Så kommer det en hel del nye spørsmål seff, som besvares i sesong 4, før alt avsluttes helt sinnsykt fantastisk genialt i sesong 5! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hørte for lenge siden at det skulle komme 7 sesonger... Tipper det kommer en sesong til... 7880663[/snapback] Utrolig hvordan en fjær har blitt til mange høns. Noen har hørt av noen at de hadde hørt av noen som hadde lest noe om at produsentene muligens kan ha nevnt at det kanskje kunne bli noen sesonger til, og dette har da utviklet seg til et rykte om at Lost kommer til å sendes t.o.m. 2010 o.l. :!: Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Lurer på om jack får gå ut og gå på do snart. Han har jo vært inni der i seks episoder uten å gå på WC. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Er ikke lenge igjen til ny episode nå. Her er en recap ifra forrige episode. For oss med dårlig hukommelse.. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 er så lenge siden episode 6 at jeg har glemt hva som var cliffhangeren på slutten *tenke tenke* åja, operasjonen "vi glær oss" som man sa før ett visst prinsessebryllup her i trønderhovedstaden... Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ikke lenge igjen nå. Lurer på hva Kate velger å gjøre, men det får vi sikkert ikke svar på før om et par episoder. Det er jo liksom ikke så mye ho får gjort da :/ Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) De stikker jo av tipper jeg. Men det jeg syns blir tøft er juliet sine flashbacks! Endret 7. februar 2007 av Acolyt3 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Nedteller til lost: http://www.home.no/lostcountdown/ Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Den var det no feil med... "I do countdown" Lenke til kommentar
genstian Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det blir iallefall en sessong 4. Skal visstnok være bekreftet av produsentene. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 De stikker jo av tipper jeg. Men det jeg syns blir tøft er juliet sine flashbacks! 7891726[/snapback] Ja! Det er noe av det jeg gleder meg mest til med denne episoden. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Den var det no feil med... "I do countdown" 7891932[/snapback] Men tiden er i allefall rett? Lenke til kommentar
patham Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 da var vi igang igjen ja. Huff må lære meg å samle epiosder. Orker ikke vente en uke å se neste så en uke igjen Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det går helt fint når du har en sånn liste med show å følge med på: Lost, My Name Is Earl, Battlestar Galactica, Rome, The Dresden Files, Heroes, Prison Break, Jericho, Stargate Atlantis, Stargate SG-1. Nye episoder nesten hver dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå