Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Har egentlig ikke skjønt hvorfor det er fyfy å snakke om piratering her.

Det er jo tross alt gratis anyway.

7684450[/snapback]

Når du laster ned en Lost-episode slipper du jo reklamen. Og dette er inntektskilden til TV-kanalene.

7685306[/snapback]

jojo... Men jeg laster ikke ned anyways

Joda, men ikke gjør det.. *shh*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Smart å gi seg mens leken er god.

Edit: Ser at nesten 14% har hoppet av serien også ja, det er ganske mange det. Tror faktisk mye skyldes alle disse geniale pausene som for så vidt alle serier har. Pauser på et halvt år og sånt. Også er det selvfølgelig det som dagbladet skreiv at et svar blir erstattet med to nye spørsmål..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Akkurat det reagerte jeg også på. Og sesong 3 har jo ikke en gang begynt i Norge.

Men er ikke noe nytt at Dagbladet farer med Lost-spoilere. Lenge før sesong 2 begynte i Norge, hadde de i papirutgaven et digert oppslag med stort bilde av Locke og Desmond nedi luka.  :ermm:

7725041[/snapback]

Liek.. the hydra logo :ermm:

men men.. sånn er det i vårt land. Har en avis sett det tror de automatisk alle andre har sett det også :/

Lenke til kommentar
The network president Steve McPherson and the producers Carlton Cuse and Damon Lindelof have revealed that the network may air the series next year "24"-style with 22 new episodes broadcast non-stop, from January through May 2008.

Carlton Cuse has said the producers are in discussions with the network about picking the end point for the show.

[...]

Damon Lindelof revealed that the network pushes the writers "to finally answer some ****ing questions".

http://televisionista.blogspot.com/2007/01...r-non-stop.html OBS! Inneholder spoilers.

Lenke til kommentar
Nytt samfunn åpenbarer seg

"The Others" har bygget en hel forstadsidyll på "Lost"-øya.

I et helt alminnelig forstadskjem er en kvinne opptatt med å rydde og bake muffins før hun får besøk av medlemmene i en bokklubb. Midt i teselskapet hører alle et voldsomt leven mens rommet begynner å riste. Når de løper ut, får de se et fly som er i ferd med å revne midt i luften. Frems blant tilskuerne som ser Oceans Flight 815 står Henry Gale.

Tatt til fange

Sli starter tredje sesong av "Lost" på TVNorge i kveld, der seerne får vite at The Others (de andre) har vært på den hemmelighetsfulle øya hele tiden. Mens de opprinnelige karakterene i "Lost" har bygget stråhytter på stranden og forsøkt å overleve på villsvin og frukt, har de originale øyboerne utvikletet helt lite samfunn i sin enklave. Kveldens episode starter der forrige sesong sluttet, med at Jack, Sawyer og Kate er tatt til fange av "The Others" og våkner opp i deres bysamfunn.

Nye fjes

Juliet, kvinnen som fikk sitt bokklubbmøte avbrutt, er blant de nye karakterene i denne sesongen. Samtidig får noen av de overlevende fra flykrasjet, som tidligere bare har vært i bakgrunnen, en mer fremtredende plass i den populære dramaserien denne sesongen.

Ingen har vel spoilet så mye på så lite tekst som Adresseavisen presterer her. I tillegg lanserer de kanskje noen av de tynneste teoriene om bakgrunnshistorien til The Others, og vi som ligger noen episoder foran vet jo hvor på jordet det Adressa presterer å si her er.

Jeg er glad jeg følger med på den amerikanske sendingen - de som har holdt ut og ventet på TVNorge får jo all spenningen ødelagt av den totale mangelen på respekt fra norske medier for de som faktisk liker å få noen aha-opplevelser når de ser serien.

Lenke til kommentar
Lost fortsetter i USA den 7. februar. :) Da vil det bli ny episode hver uke resten av sesongen.

Og ja, det er lengste pausen de har hatt midt i sesongen. Kan selvsagt ikke sammenlignes med pausene mellom sesongene. ;)

7727289[/snapback]

Hurra. Har gledet meg til den fortsetter. Og håper slutten av denne serien står litt i stil med hvordan den har bygget seg opp med alle merkverdigheten. Skal ganske mye forklaring til om alt det rare som har skjedd på øya.

Lenke til kommentar

Har ikke så mye med tråden å gjøre kanskje, men var det noen her som så første episode av sesong 3 på TvNorge i kveld? Fy søren altså, én ting at de på død og liv skal ha en reklamepause halvveis i episoden, men nå presterte de jammen å sende avgårde en Dansefeber-reklame over 1/4 av skjermen mens episoden holdt på. Der sitter Jack og Sarah og prater alvorlig, og plutselig spretter det fram en Dansefeber-logo i sprakende farger som danser rundt på skjermen. Ikke nok med det, men det var lyd på den også, så det ødela jo hele scenen. At det er mulig. Enda en av de virkelig gode grunnene til å ikke se Lost på tvnorge. :nei:

Lenke til kommentar

Er vel reklame hvert kvarter elns i USA, men de har hvertfall ikke sånn som popper opp. Jeg så det ikke i går, men TVNorge er og blir tragisk på sånt.. Det er så digg at midt i filmene som starter 21.30, så kommer det 20-25min med nyheter, sport og vær.. WTF lissom?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...