Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er vi midt oppi en pause for tiden?

7344873[/snapback]

Ja.. En som varer til februar 07

7344902[/snapback]

Er dette offisielt at den varer så lenge? :S

Jeg kan ikke komme på en serie som har drøyd det slik som lost. Er nesten så jeg blir litt frustrert avogtil. Men men, man overlever vel ventingen nå også, som i de andre sesongene.. :]

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
hva mener du om at det vises en hånd med mat til hesten på bilde?

personlig ble jeg skuffet da jeg så dette (hånden på bildet). ødela litt av sjarmen. skal ikke fårekomme at det kommer en hand inn på bilde i noen serier.

7538030[/snapback]

Bryr du deg virkelig?

Lenke til kommentar
Ingen som har det bildet hvor du ser en bil i bakgrunnen på øya da? :D

Så kan han bli virkelig skuffa mener jeg ;)

7538846[/snapback]

Om du tenker på det bildet fra åpningen av sesong 3 der vi ser en bil, så vet vi vel ikke enda om det er en feil. For alt kan det jo være at de har biler på øya, siden de først lever såpass sivilisert som de ser ut til å gjøre. :p

Lenke til kommentar
Vet vi hvem b-gjengen egentlig er? Ser på sesong 2 for tiden, og teaterlimet Kate fant i The Staff var merket med Dharma-initative sin logo. Litt rart å ha teaterlim på øya (med mindre man ikke har et teater :p ).

7539525[/snapback]

Eller med mindre man har fakeskjegg.. Les heller sesong 2 tråden du.

Lenke til kommentar
Vet vi hvem b-gjengen egentlig er? Ser på sesong 2 for tiden, og teaterlimet Kate fant i The Staff var merket med Dharma-initative sin logo. Litt rart å ha teaterlim på øya (med mindre man ikke har et teater :p ).

7539525[/snapback]

Eller med mindre man har fakeskjegg.. Les heller sesong 2 tråden du.

7541173[/snapback]

Hvorfor skulle man hatt et fakeskjedd i det hele tatt egentlig (så i sesong 2-tråden, men fant ikke noen diskusjoner om dette).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

I en av de neste episodene tipper jeg Loche tar seg en spasertur til en av de høyeste fjelltoppene han finner og ser nordover... just a wild guess.

I episode 1 av sesong 3, fem minutter ut i episoden sitter Jack og venter i bilen sin. Sangen som spilles av på radioen, er den samme som Hurley og Sayid plukker opp når de søker etter radiosignaler på stranda om kvelden i ses 2 ep 213. "Moonlight Serenade" av The Glenn Miller Orchestra. Glen Miller og hans orkester ble meldt savnet og antatt omkommet når flyet deres på mystisk vis forsvant over sjøen. Kanskje det er ment som en ren tilfeldighet for å forvirre oss enda mer? Hehe. Link til Wikpedia om Glenn Miller

Mulig dette er ting som er snappet opp fra før, men shit au.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
I en av de neste episodene tipper jeg Loche tar seg en spasertur til en av de høyeste fjelltoppene han finner og ser nordover... just a wild guess.

I episode 1 av sesong 3, fem minutter ut i episoden sitter Jack og venter i bilen sin. Sangen som spilles av på radioen, er den samme som Hurley og Sayid plukker opp når de søker etter radiosignaler på stranda om kvelden i ses 2 ep 213. "Moonlight Serenade" av The Glenn Miller Orchestra. Glen Miller og hans orkester ble meldt savnet og antatt omkommet når flyet deres på mystisk vis forsvant over sjøen. Kanskje det er ment som en ren tilfeldighet for å forvirre oss enda mer? Hehe. Link til Wikpedia om Glenn Miller

Mulig dette er ting som er snappet opp fra før, men shit au.

7578016[/snapback]

Er neppe en tilfeldighet. Kanskje et easter egg som de har lagt ut.

Om man vil drege dette engere, har de kanskje tenkt at man skal kunne regne ut omtrent hvor øya er, ut i fra lengden på radiobølgene, tiden de har brukt m.m.

Lenke til kommentar
Ingen som har det bildet hvor du ser en bil i bakgrunnen på øya da? :D

Så kan han bli virkelig skuffa mener jeg ;)

7538846[/snapback]

Om du tenker på det bildet fra åpningen av sesong 3 der vi ser en bil, så vet vi vel ikke enda om det er en feil. For alt kan det jo være at de har biler på øya, siden de først lever såpass sivilisert som de ser ut til å gjøre. :p

7539070[/snapback]

La merke til noe med det:

I S2ep7 tror jeg så ser vi en bil som kjører i en av scenene! Folk sier at det er en easter egg, men siden vi ser en lignende bil i starten av sesong 3 kan det være en forbindelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...