the_fire Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Vil tro Jack sprang dit av seg selv. Hunden kan jo ha sprunget fra flyet i panikk. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 hvilke episode er den siste som er blitt vist? Lenke til kommentar
FarStrider Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 hvilke episode er den siste som er blitt vist? 7344325[/snapback] Det er vel episode 6 Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 er vi midt oppi en pause for tiden? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 er vi midt oppi en pause for tiden? 7344873[/snapback] Ja.. En som varer til februar 07 Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Eg testa sletteknappen, og den virker framleis. Nokre innlegg som ikkje var relatert til topic er fjerna. Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Sitter og ser på Lost 01-18 The Numbers. Der Hurley prøver å finne ut hva tallene betyr. Han går til Psykriatisk der han før var innlagt, og snakker med mannen han hørte nr. fra. (Lennard) Når Hurley nevner tallene, er det akkurat som Lennard blir "normal" igjen før han snakker om "forbannelsen". Han sporer nr tilbake til en mans som jobbet på en lyttepost i atlanterhavet sammen med Lennard. Første gang han hørte tallene var for 16år siden. Det vil si samme året som forskerlaget strandet på øya. Sikkert flere som har fått det med seg, men skulle bare nevnet det. Fikk en liten aha opplevelse Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ja... lurer litt på det der.. om jeg skal dra LOST DVD-ene mine fra hylla, og se de fra s01e01 igjen.. finner sikkert mange tøffe forbindelser som man ikke tok der og da, men som "makes sense" nå.. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Sitter og tenker litt på disse "Lost experience" filmene som ligger rundt på youtube o.l. Hva er de egentlig? Er de laget av Lost produsentene? Er det vesentlig for handlingen i serien? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Sitter og tenker litt på disse "Lost experience" filmene som ligger rundt på youtube o.l. Hva er de egentlig? Er de laget av Lost produsentene? Er det vesentlig for handlingen i serien? 7360032[/snapback] Ikke vesentlig, bare et referat av sesongen der man ser ting litt mer i sammenheng. Er laget av Lost produsentene, men inneholder ikke noe nytt materiale. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Han sporer nr tilbake til en mans som jobbet på en lyttepost i atlanterhavet sammen med Lennard. Første gang han hørte tallene var for 16år siden. Det vil si samme året som forskerlaget strandet på øya. Sikkert flere som har fått det med seg, men skulle bare nevnet det. Fikk en liten aha opplevelse 7357875[/snapback] Har ikke hatt tid til å se sesong 1 igjen, så dette var nytt for meg. Forskerne plukket opp dette signalet gjorde de ikke, og dro til øya? Sto det et anlegg som distribuerte signalene på øya, eller bygde Roussau det? Roussau lot de fortsette å gå igjen gjorde hun ikke? Kunne The others ha noe med signalsendinga å gjøre, eller er det fra noen andre, evt. eldre? Noen som kan hjelpe en stakkar å huske? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Sitter og tenker litt på disse "Lost experience" filmene som ligger rundt på youtube o.l. Hva er de egentlig? Er de laget av Lost produsentene? Er det vesentlig for handlingen i serien? 7360032[/snapback] Ikke vesentlig, bare et referat av sesongen der man ser ting litt mer i sammenheng. Er laget av Lost produsentene, men inneholder ikke noe nytt materiale. 7360572[/snapback] Vel, jo, I Norge-videoen (eneste Experience-klippet jeg har sett) ser man jo Alvar Hanso, og lærer litt om han. Så det er nytt materiale der. Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Tallrekken ble sendt fra øya, og gjorde at forskerne dro mot øya. Når Roussau fant sendere, endret hun meldingen til det som Said og de hørte. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Kanskje det er kordinater? Sikkert blitt brakt opp før, men kanskje. Men så må de ordnes i riktig rekkefølge...noe som er stress når du har totalt 6 forskjellige sifre Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Kanskje det er kordinater? Sikkert blitt brakt opp før, men kanskje. Men så må de ordnes i riktig rekkefølge...noe som er stress når du har totalt 6 forskjellige sifre 7388746[/snapback] http://lostpedia.com[/url'> ']Latitude 4.815, Longitude 162.342 are the GPS coordinates that lead to a point in the Pacific Ocean on the trail from Australia to L.A. (see Mapquest: [1]) Lenke til kommentar
ventle Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Hvor gjennomtenkt er ikke det Keep in mind at de var 1000 km (eller så) ute av kurs da de kræsjet, så øya ligger vel ikke akkurat på en rett linje mellom sydney og LA... Noen som husker da Arzt ble sprengt til grytekjøtt spredd utover ett betydelig område? Da lo jeg så jeg holdt på å ramle ut av ramma. Mer slike øyeblikk ! Endret 1. desember 2006 av ventle Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kanskje filmen Irréversible er noe for en sadovoyeur som deg mens du venter Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ja, ganske kos å se på gamle episoder mens man venter. Finner som regel noen detaljer man har glemt.. Driver å ser litt forskjellige S1 og S2-episoder for tiden.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Noen som husker da Arzt ble sprengt til grytekjøtt spredd utover ett betydelig område? Da lo jeg så jeg holdt på å ramle ut av ramma. Mer slike øyeblikk ! 7398085[/snapback] "Dude, you've got some Artz on you." Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Nettopp, ett av hurleys beste replikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå