Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Hvordan kan du si at sesong 1 var bedre og sjappere enn sesong 3 når vi bare har sett 1/4 av sesongen?

Må jeg virkelig presisere så langt? Tenkte det ville si seg selv :)

Og som nevnt, jeg håper og tror det vil ta seg opp (får gjenta det i tilfelle du ikke fikk det med deg).

Rask de første 6 episodene: Fly krasjer. Folk sloss/krangler. Vi ser lettkledde damer. Skummel lyd i skogen. Isbjørn blir skutt. De hører radiosignalet. Lock ser "monster". Hund kommer tilbake. Jack ser faren sin. Politimann dør. De finner hulene.

Sånn raskt.

Og det var langt mer enn det vi har sett så langt i denne sesongen.

Og jeg vet ikke om jeg vil kalle det overmenskelig styrke å løfte et annet menneske.

7271174[/snapback]

Nei det er vel normalt å løfte menn (selv hobbitCharlie) opp med en hånd. Prøvd det noen gang?

For ikke å snakke om å dra med seg en gravid kjerring og Charlie i jungelen. At Ethan hadde styrke som var overmenneskelig, i hvert fall for en med hans kroppsbygging kom nå ganske klart frem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønnte hva du mente zonko. Klarte bare ikke dy meg :tease:

Nei, Tom er vel ikke han du forestiller deg setter i vei med en forykende fart akkurat. Han er nok bare en av de som sitter og spiser fiskekjeks, og forteller andre hva de skal gjøre :D

Men det er sikkert noe i det du nevner. De har bodd i jungelen ganske lenge, og har nok tilpasset seg miljøet. Du ser jo hvordan Lock klarer å forholde seg til jungelen i forrhold til de andre fra flight-815. Det har utrolig mye å si hvordan man tilpasser seg.

Men det var en ganske stor forandring når vi plutselig så at de lagde muffins og hadde bokklubb. Men jeg tror vi ble veldig overasket fordi vi hele tiden har trodd at de er Superfarlige mennesker. Også viser det seg at de er helv "vanlige mennesker". Men det er jo dette som er så utrolig bra med LOST. At det hele tiden dukker opp nye ting som overasker. :love:

Også bare en liten ting til dotten. (hehe.. artig nick btw :!: )

Jeg sier ikke at jeg klarer det selv, eller at det er normalt å være så sterk. Men det finnes mennesker som er det. Selv om de kanskje ikke ser så veldig sterke ut. Men det er for mye anatomi, og det gidder vi ikke ta her.

Men det var vel derfor Ben valgte å sende Ethan. Fordi han viste at han hadde styrken. (You don't send a lady to do a mans job)

Det er vel bare det at vi 2 har fått et litt forskjellig syn på det. Og vi kunne sikker holdt på sånn i evigheter. Men det blir fort kjedelig for de andre som leser tråden. Men det var morro så lenge det varte :thumbup:

Lenke til kommentar

Tror dere Walt og Michael er ferdig for godt? Litt info fra skaperne om deres skjebne, ikke så store spoilere så ikke så farlig å lese. Men det vil gi pekepinn på om vi noen gang får se noe mer til de.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Cuse and Lindelof revealed: We have a very clear plan for this season, and I don't think we'll get back to Michael and Walt's story this season. Harold Perrineau's story is not finished. He is not on the show currently, but I think everybody is very curious to know what happened to Michael and Walt, and we hope to get back to that story. That character is still out there in the Lost universe.
Lenke til kommentar

Dotten:

Jeg tror vi får se mer av dem. Er ikke så sikker på at Michael og Walt noen gang kommer til å bli regular cast igjen, men at vi får se dem håper og tror jeg. Blir for dumt hvis de bare skal forsvinne sånn og at vi aldri mer får vite hvordan det gikk med dem.

Problemet med Walt var vel at skuespilleren vokser for fort. I serien har det jo bare gått et par måneder siden sesong 1, mens i virkeligheten har det gått to år, og Malcolm David Kelley (Walt) er i den alderen hvor man vokser og utvikler seg veldig fort.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Dotten:

Jeg tror vi får se mer av dem. Er ikke så sikker på at Michael og Walt noen gang kommer til å bli regular cast igjen, men at vi får se dem håper og tror jeg. Blir for dumt hvis de bare skal forsvinne sånn og at vi aldri mer får vite hvordan det gikk med dem.

Problemet med Walt var vel at skuespilleren vokser for fort. I serien har det jo bare gått et par måneder siden sesong 1, mens i virkeligheten har det gått to år, og Malcolm David Kelley (Walt) er i den alderen hvor man vokser og utvikler seg veldig fort.

7276933[/snapback]

Nå tror da jeg produserne har vært smarte nok til å filme det de trenger med walt før han blir for gammel.

Men man vet jo aldri, hadde uansett vært topp med noen hint om hvoedan det går med michael og walt om ikke så lenge syntes jeg da.

Endret av .patrick
Lenke til kommentar

Litt småfakta plukket opp av seere om den siste episoden;

Jack was never on the list. Both Goodwin and Ethan were given a list of people who they were to take. In this episode we find out that Jack was never on the list. Danny had stated that Jack was never on Jacob's list.

Ben isn’t the leader of the Others. A person named Jacob might be. He is the one that made up "the list." (It may also be possible that Jacob is a second spy sent after Ethan, or Ethan's real name).

In "The Whole Truth" Sun asks Kate if she'd ever taken a pregnancy test and she said she had. In this episode we get to see when and why.

Kevin mentions a fugitive situation in southern Tampa, could this be Sawyer's fabled Tampa Job mentioned in episode 1x16?

Det flotte med denne serien er alle detaljene man kan spore opp i ettertid. :)

Lenke til kommentar

Litt småtteri:

Vi snakket tidligere om at det kan være skyggen som imiterer ting. Eks: Isbjørner. Det ble skutt en isbjørn i episode 2, så de må være ekte.

I episode 301 forteller Kelvin til Desmon at han visste han ble forfulgt. Hvorfor tok han da av seg beskyttelsesdrakten og hvorfor gikk han mot seilbåten?

I epsidoe 101 møter vi "monsteret" første gang. Lydene og oppførselen tyder på at det er en person som blir drept av monsteret inne i jungelen. For hva gjorde den eller der, siden ingen på stranda ble angrepet?

Lenke til kommentar
Litt småtteri:

Vi snakket tidligere om at det kan være skyggen som imiterer ting. Eks: Isbjørner. Det ble skutt en isbjørn i episode 2, så de må være ekte.

I episode 301 forteller Kelvin til Desmon at han visste han ble forfulgt. Hvorfor tok han da av seg beskyttelsesdrakten og hvorfor gikk han mot seilbåten?

I epsidoe 101 møter vi "monsteret" første gang. Lydene og oppførselen tyder på at det er en person som blir drept av monsteret inne i jungelen. For hva gjorde den eller der, siden ingen på stranda ble angrepet?

7280547[/snapback]

Ble ikke piloten til flyet drept av skyggen da? Trode det var slik at de antok at det var en isbjørn men at det egentlig var skyggen.

Lenke til kommentar

Han oppdaget nok ikke at han ble forfulgt før etter at han tok av seg drakten og var godt på vei

7280547[/snapback]

Den scenen tror jeg er gjort av effektmessige årsaker for å skape spenning. På den tiden trot jeg ikke engang skaperne visste helt hva monsteret var.

Lenke til kommentar

Dette har jeg å si om lost, PAUSE fra 08.11.06 og helt til 07.02.07.(greit nok) MEN tror du jaggu de ikke skal ha tre uker pause før det kommer en ny episode til etter det!

Hva f****** er det for noe, hvorfor da ikke bare vente 3 uker til? Da de først har hatt en LAAAAANG pause har vel ikke 3 uker fra eller til noe å si?

Liksom YEEEESSS der begynte lost igjen og så bare........hmmm.........hvor ble av serien?? jo om 3 uker da er de i gang igjen ja. Gudene vet om de da begynner med vær uke eller om det blir sånn 1 episode i måneden. Det var jo sånn det omtrent ble på slutten av s.2 var jo bare helt håpløst.

Lenke til kommentar
Dette har jeg å si om lost, PAUSE fra 08.11.06 og helt til 07.02.07.(greit nok) MEN tror du jaggu de ikke skal ha tre uker pause før det kommer en ny episode til etter det!

7285100[/snapback]

Kilde?

7285214[/snapback]

Det er ikke sant ifølge promoen. 18 uker, 18 episoder. :)

Lenke til kommentar

Kilde fra TV.com

-301 - A Tale of Two Cities : 10/4/2006

-302 - The Glass Ballerina : 10/11/2006

-303 - Further Instructions : 10/18/2006

-304 - Every Man for Himself : 10/25/2006

-305 - The Cost of Living : 11/1/2006

-306 - I Do : 11/8/2006

-307 - Not In Portland : 2/7/2007

-308 - Title Unknown : 2/14/2007

-309 - Tricia Tanaka is Dead : 2/28/2007

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...