Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skulle ønske han tenkte;

"Pule Juliet før jeg dør"...

:(

7260888[/snapback]

haha :p

Btw, tror Ben og Juliet har en spesiell fortid sammen. Det virker i hvertfall sånn, og at hun skal hevne seg mot han. Det virket jo ikke akkurat som at Tom ville at Ben skulle dø, noe som Juliet ville.

Lenke til kommentar

Fikk det for meg at Ben er pappan (eller ihvertfall i nær familie) til Alex. Kanskje bare meg ?

Kunne dødd for å være så glatt og hårlaus under armene som Kate, etter uvisst antall dager uten shaving. Går ut ifra at slikt er luksus dem kan se langt etter inni buret.

Edit : Leif

Endret av innovertiss
Lenke til kommentar
Det er vel nettopp dette som er fordelen med å følge med på TVNorge, det var også en av begrunnelsene deres for og sende serien så sent etter USA. Det kommer ikke til å bli noen pauser midt i sesongen.

7262493[/snapback]

Denne sesongen, ja. I fjor hadde de en lang pause fra november/desember til mars.

Lenke til kommentar

Har begynt å se fra sesong 1 igjen, mens det er pause i sesobg 3. For å friske opp litt :)

Og i episode 4 (walkabout), når lock sitter på kontoret, og får den merkelige telefonsamtalen, så regner han på en kalkulator. Denne kalkulatoren lager EKSAKT samme lyd som "monsteret" :) Funny stuff :)

Morro å se lock i de gamle episodene. Utrolig morro når han drar frem kofferten sin full av jakt-kniver :)

Anbefaler alle som har Sesong 1 og 2 til å se dem igjen. Kan faktisk få et par aha-opplevelser av å se dem.

Endret av travis_g
Lenke til kommentar
Virket hvertfall helt klart som at Ben og Alex har ett eller annet forhold. Rosseau var vel gravid når de kom til øya, så da må i såfall Ben ha vært med eller truffet Rosseau tidligere dersom han er faren.

7261945[/snapback]

Nå var det Rosseau som fanget Ben første gangen da, og det var nå tydelig at hun ikke ante hvem han var. Om det da ikke bare var skuespill.

Lenke til kommentar
For alt vi vet, kan vel egentlig Rosseau være en av "The Others" Husker vi fant et nytt navn på dem, men husker ikke HVA akkurat nå :hmm:

7265817[/snapback]

B-gjengen? :wee:

Tror nok at Ben er en slags farsfigur for Alex. Hun var jo kun en baby når hun ble tatt, og er derfor oppvokst i Otherville.

Lenke til kommentar

B-Gjengen var det ja :)

Nevnarion: Nei, det stemmer kanskje det. Hun var jo UTROLIG negativ når de fant Ben i nettet. Hun ville vel kanskje ikke kjempet så mye for at de ikke skulle tro på ham da.

Var litt for rask der :/

Endret av travis_g
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...