Patrick de Maar Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg syns ut fra midten og til slutt var episoden bra. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Fantastisk episode, selvom jeg syns cliffhangeren ikke ble all verden (liker best når man får glimt av no helt nytt i slutten). Uansett synd det 10 uker til neste episode, for denne sesong har nivået sesong 1 hadde. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Fantastisk episode, selvom jeg syns cliffhangeren ikke ble all verden (liker best når man får glimt av no helt nytt i slutten). Uansett synd det 10 uker til neste episode, for denne sesong har nivået sesong 1 hadde. 7251631[/snapback] Er det noe jeg ikke har fått med meg?!? Endret 9. november 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Lost har en lengre pause etter denne episoden, ja.. Deretter skal de vel sende resten i et strekk.. ? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hvorfor skal de det da? Da må jeg finne en annen serie å se på samtidig som jeg ser Smallville, her i gården er det must å ha to serier å følge med på om gangen. ^^ Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Synes det var en ganske bra episode jeg.. Artig at Jack tar kommandoen. Men han vet jo da ikke at de er på en annen øy, så det hjelper ikke stort for Kate å stikke av med mindre hu finner en båt elns.. Var kanskje ikke den største cliffhangeren, men jeg gleder meg til neste episode jeg hvertfall! Synd det er så lenge til. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Det er så mange logiske brister om fremgangsmåten til "The Others". Flere som føler det? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Eg skjønner egentlig ikkje at de ikkje møtte dem velkommeni løpet av de første episodene eg. Måtte til med kidnapping slik at fleire blei drept etc. utover. Endret 9. november 2006 av Mala Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Fy faen for en episode idag altså!! Er så sinnsykt bra... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Slapp episode, dårligste til nå i sesong 3. Siste halvdel av episoden var ok, men cliffhangern var bare dum. *gjeesp* Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Vel, cliffhangeren gjør at Kate må tenke kreativt. Og ja, det var en dårlig cliffhanger. Men synes ikke dette (episoden) var helt Lost-aktig. Manglet liksom mysteriene. Når er det neste episode av Lost kommer? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Tam cliffhanger, men jeg liker hva Jack tenker. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Tam cliffhanger, men jeg liker hva Jack tenker. 7252853[/snapback] Hva tenker Jack? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Planen hans for å få Kate vekk. Det er jo nødt til å gå til helvete, men det vet jo ikke Jack. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Bra slutt, alt annet var elendig, skuffende etter de forrige episoders opptur. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Når er det neste episode av Lost kommer? 7252844[/snapback] 7. februar. =(( Lurer på hva Kate gjør. Hun vet at de er på en annen øy, at det er Others overalt. Hun har ingen steder å gå. Dette blir gøy. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hvorfor skal de det da? Da må jeg finne en annen serie å se på samtidig som jeg ser Smallville, her i gården er det must å ha to serier å følge med på om gangen. ^^ 7251690[/snapback] Jeg må vel finne meg en ny serie jeg også, kanskje starte på Sopranos fra sesong 1 eller The OC, får se. Men skal først se episode 6 i kveld, gleder meg vilt Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 7. februar. =((7253052[/snapback] Uh, er jo kjempelenge til. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jaja. Før hadde eg synts det var heilt ekstremt teit og krise med 10vekers pause. Men lost er ikkje lenger det samme. Cliff hangeren kunne og vert betre, det er eg overbevist om. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Dette er ekstremt lenge å vente. Blir jo som å vente på en ny sesong... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå