Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lyden fra røyken er fra kviteringsmaskinen på de gule drosjene i New York. Husker dere Rose sa at hun kjente igjen lyden fra et sted? Shannon spurte hvor hun er fra, Rose svarte Bronx. Skaperne gikk tok så en tur til New York/Bronx og fant ut at den lyden var perfekt.

Lenke til kommentar

Det er et oversiktsbilde i slutten av introen, og det er ingenting som tyder på at klyngen med hus ligger på en annen øy enn flyvrakene.

Men maktkampen mellom Ben og husker-ikke-hva-dama-heter viste seg allerede da. Særlig når hun spør bokklubb-kompisen sin om fri vilje ikke eksisterer lenger når han påpeker at Ben ikke hadde likt boken hun har valgt ut.

Ben som forøvrig ikke ble invitert i bokklubben lenger.

Lenke til kommentar
Bilen er såvidt nevnt før ja. Var ikke mye vi fikk se av den da, men det blir nok mer etterhvert. Er tydelig at de lever ganske så sivilisert på øya der ja. Skulle ikke forundre meg om det ikke er en øy i det hele tatt, men mer en slags halvøy. :p

7241635[/snapback]

Er vi sikker på at denne bilen er med da? Det er ikke bare en feil de har gjort (selv om det skal mye til for å gjøre slike feil).

Lenke til kommentar

Jeg er rimelig sikker på at det ikke er en feil de har gjort, da hadde de vel gått ut med det på en eller anenn måte, ved å si at "bilden har ikke noe med handlingen å gjøre" eller noe slikt.. :hmm: Bilen er nok definitivt med i serien og "Nevnarion" sier den vil vi ser mer av senere..

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som gruer meg til en eventuelt ny Charlie-episode? Husker at den i sesong 2 var Lost sin kjipeste, dessuten har gutten blitt en irriterende forelska tøffel som kun går rundt og syter. Jeg håper karen faller ned fra en klippe eller noe, så slipper Lost å spore av fra den flotte og spennende linja de er inne på nå.

Lenke til kommentar

Charlie-episodene pleier å ha et par artige tilbakeblikk, hvertfall den forrige hvor de dansa i bleier i den svære lekegrinda. Men selve episodene har vel ikke vært av de mest interessante, spesielt med tanke på den forrige, "Fire+Water", som mer eller mindre var en total filler-episode hvor ingenting drev handlingen noe særlig fremover. At det vil komme en ny Charlie-episode er nok ganske sikkert, men jeg håper da at den blir bedre enn forrige. Syns også Charlie er en noe variert karakter, som jeg noen ganger liker og andre ganger hater. Han er irriterende når han er Claire-overbeskyttende og liksom er så negativ til alle som prater med henne osv. Og når han klager over at alle har behandla han dårlig. Dog han har jo litt grunn til det også. Lurer på om de kommer til å utvikle han noe mer. For sånn som han er nå så er han i likhet med Claire bare en bi-rolle som jeg ikke kunne brydd meg større om om forsvant fra serien.

Lenke til kommentar
I morgen kommer ny episode!

7245818[/snapback]

Og vi gleder oss så ekstremt at det er så vidt vi klarer å vente :love:

7246115[/snapback]

Ja. Men det er litt skummelt at det er siste episode før nyttår/januar også. :ph34r:

Og får å gjenta meg selv, jeg skal se Lost sesong 2 på DVD mens jeg venter på nye episoder :D

Lenke til kommentar

Sesong 3 har vært heftig til nå ja, men det irriterer meg grønt over framgangs måten til the others. Skulle tro alle levde i steinalderen, nå vett vi jo ikke alle motivene men det virker rart at de skal "gå i krig" med folk fra et flykrasj. Sjansene for at Jack ahdde hjulpet Ben hadde vel egentlig vært 100% viss Ben hadde spørt Jack fint? Håper jeg får svar på dette etterhvert, for det er noe som irriterer meg mest. Hvorfor sloss og være slemme mot hverandre? :(

Grusomt trist at ecko døde, han var veldig veldig tøff og kul. Nå har vi Sawyer, Sayid og Locke igjen til å underholde oss med. Håper ikke de to "nye" får noen svære roller, i såfalls skal de være sinnsykt bra! Spesielt han mannen så kjedelig ut, dama får vel godkjent siden hun var ganske pen.

Blei i tillegg så frustrert nå hun som ble skutt av Sun dødde, og the others blir SÅ sinte, og leie, ånei de drepte en av oss, fy f¤#% så slemt, hvorfor? aaaa, vi er jo bare snille, doh. Var kanskje spesielt ektemannen som reagerte mest, men uansett, hva forventer de når de går til angrep på en stakkerslig gjeng fra et flykræsj?

Var 100% sikker på at det var en alien når de kikka på tv'en i bunkersen!!

Ellers kan jeg ikke fatte og begripe at Ben skal være snill, han må være den slemmeste, ekleste og grusomste charactern jeg har sett på lenge, fysj og æsj! Men kjenner vi lost rett, og hvordan tv serier bygger overraskelser opp, er det vel dama som er "slem".

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...