Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes dere er litt vel konservative. Flott med nye folk, særlig når ho dama (Nikki?) er HOT!  :love:

7231048[/snapback]

Det er da ingenting galt med å ta inn nye folk, men det er noe seriøst galt ved å ta inn de to karakterene på den måten de gjorde. "The Others" og "Eko" er eksempler på vellykede nye karakterer. Men å ta to plagiater av Boone og Shannon inn på den måten der er bare tåpelig.

Når det er sagt så ble første scene med de to kuttet fra episode 2 (eller var det 3?) av en eller annen grunn. Det var opprinnelig planlagt at de ble tatt på fersken i Jack sitt telt, en scene som ble spilt inn men kuttet. Ikke det at de blir mer interessant av den grunn.

Lenke til kommentar
Det er da ingenting galt med å ta inn nye folk, men det er noe seriøst galt ved å ta inn de to karakterene på den måten de gjorde. "The Others" og "Eko" er eksempler på vellykede nye karakterer. Men å ta to plagiater av Boone og Shannon inn på den måten der er bare tåpelig.

Når det er sagt så ble første scene med de to kuttet fra episode 2 (eller var det 3?) av en eller annen grunn. Det var opprinnelig planlagt at de ble tatt på fersken i Jack sitt telt, en scene som ble spilt inn men kuttet. Ikke det at de blir mer interessant av den grunn.

7231141[/snapback]

Riktig. Problemet ligger ikke i faktumet at det dukker opp hittil ukjente fjes, men måten de blir presentert på. Syns det var klønete lagt opp. Et bedre alternativ hadde vært hvis hovedposseen trengte noen med en spesiell evne som de ikke hadde hatt bruk for før og for så å oppsøke denne personen, som er del av den apatiske fraksjonen av de strandede.

Endret av cun
Lenke til kommentar

Boone og Shannon hadde da ingen andre evner enn å virke dum... men de fikk være med i serien.

Likte episode 5, den forklarte så utrolig mye (det er vel nevnt i denne tråden).

At Ecko døde var litt synd, men syns det var en grei måte å skrive han ut av serien på; man fikk vite det man ville om han. Måten Michael og Walt ble skrevet ut på var heller mer diffus, men mange av hendelsene som gikk rundt dem ble ganske godt forklart. Lurer bare på hva som skjer med dem nå... vil det kanskje bli skyldt i land en båt med to lik i?!

Ikke lenge til siste episode i år. :S

Håper det er en fin cliff-hanger i denne.

Etter siste episode i år vil jeg begynne på nytt med Lost. :p Starte på sesong 1, deretter 2, så de siste episodene.

:D

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

7231141[/snapback]

Riktig. Problemet ligger ikke i faktumet at det dukker opp hittil ukjente fjes, men måten de blir presentert på. Syns det var klønete lagt opp. Et bedre alternativ hadde vært hvis hovedposseen trengte noen med en spesiell evne som de ikke hadde hatt bruk for før og for så å oppsøke denne personen, som er del av den apatiske fraksjonen av de strandede.

7231195[/snapback]

Må si meg nett uenig, synes det er ganske naturlig at noen "utenforstående" vil ha litt action. Husk at av en stor gjeng har kun ca. 10 vært selvutnevnte ledere og helter lenge. Eksperter i et eller annet felt har blitt gjort nokk før i Lost..

Edit: Glemte en ting. Må bare si at sesong 3 har gått over alle forventninger, slik Torsdagsangst har jeg ikke opplevd på lenge. :)

Endret av Torinogut
Lenke til kommentar
Hadde vært greit å "klippe sammen" alle episodene med kun scener fra øyen. Hadde vært artig og sett uten alle tilbakeblikkene.

7232014[/snapback]

Jeg tar utfordringen :D

Alle fra sesong 1 frem til idag?

7234048[/snapback]

jatakk neitakk :)

Det hadde vært gøy å se.

Denne uka har man forresten vært flink og IKKE sett noen promoer for neste episode. Skal prøve å la vær å se promoer resten av sesongen. Samme gjelder for andre serier jeg følger med på.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Helt enig i at introduksjon av Nikki og Paulo var litt klønete, men likevel tenkte jeg bare "ok" da jeg så episoden. Til LOSTs forsvar har ansiktene deres blitt vist et par ganger i løpet av sesong 3, så helt nye var de ikke.

Det jeg tror de vil med disse introduseringene, er at de trenger et par personer til noe a la Leslie Arzt (han som ble sprengt i slutten av sesong 1). Disse to slipper vel å bli sprengt vil jeg tro, men de tengte antagelig et par personer til en slags fylljobb. Har ingen tro på at disse blir noen hovedpersoner, og at vi får høre noe særlig om forhistorien deres, det synes jeg blir for dumt.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg skal tro som den "magiske" røyken. Liker tanken på at den skyen representerer alt det overnaturlige som skjer på den øya da, og at det er et slags gudommelig vesen som kan gjøre det meste. At det er den som hvisker i jungelen, som tar og gir tilbake sykdommer, og som forvandler seg til de "gjenferdene" som vi får se.

Men det virker jo som at det er noe mekanisk med denne skyen. Den "berg- og dalbane lyden" gjør det hele ganske merkelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
Men det virker jo som at det er noe mekanisk med denne skyen. Den "berg- og dalbane lyden" gjør det hele ganske merkelig.

7235985[/snapback]

Ja det høres slik ut.. Og så når skyen flyr så høres det ut som et slags dyr.. en slags tikkelyd på en måte. Røyken er en merkelig ting!

Nikki var hot da.. Synes det var helt okei at de tok inn Nikki og han duden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...