cp-nilsen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hvorfor maser alle om Kate, Juliette, Nikki osv..? Claire er jo penest av alle Like greit det uansett, så får jeg henne for meg selv Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hvorfor maser alle om Kate, Juliette, Nikki osv..?Claire er jo penest av alle Like greit det uansett, så får jeg henne for meg selv 7227230[/snapback] Vrangsforestillinger ftw! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Claire? Gud bedre. En av de mest ufyselige personene på øya. Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hvorfor maser alle om Kate, Juliette, Nikki osv..?Claire er jo penest av alle Like greit det uansett, så får jeg henne for meg selv 7227230[/snapback] Vrangsforestillinger ftw! 7227271[/snapback] Vrangforestillinger om at hun er pen, eller at jeg får henne for meg selv? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Claire er stygg! Kate og Juliette hawte! Basta! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ja hun er skikkelig stygg ja. Huff. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hehe, enig med dotten. Det å si at hu er stygg er litt feil, men noen her er vel litt usikre på sin legning? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hvem som helst kan sminkes og lyssettes pen. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Så Kate og Juliette går uten sminke på jobb? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 De ser i alle fall ikke ut som på det bildet der. Kate er gorgeous Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Kate er om mulig enda mer plagsom enn Claire. Jeg gremmes hver gang en av de to er tema for en episode (med unntak av Claire episoden hvor det var tilbakeblikk på selve øyen). Slik går det når menn skriver serier, kvinnen blir fremstilt på en måte som gir meg migrene. Den eneste grunnen til at de i det hele tatt bør få leve er av hensyn til det visuelle. Var ren tortur forrige episode når de i tillegg hev innpå latinochicken, som var værst av alle. Til og med værre enn Kristin Kreuk (Lana) i Smallville. Hvorfor ikke noen artige jentekarakterer a la Veronica Mars? Juliett er nå heldigvis ikke plagsom, et bra supplement. Men Kate og Claire kunne gjerne bli stumme for min del, ville hevet serien to hakk. Kanskje de kan kverke Charlie i samme slengen, synd han overlevde mens Eko røk ut. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg tror ikke Munti finner seg ny jobb med det første, så han klamrer vel fast så godt han kan med hobbitnevene sine. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Så lenge fokuset blir på Jack, Locke, Sayid, Hurley, Sun, Jin, Desmond og ikke minst Sawyer så er jeg fornøyd. De to nye karakterene virker ufattelig kjedelige, som to bleke plagiater på Boone og Shannon. Ser ikke helt poenget med at de er med. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg vil se mer til Sayid, han er en utrolig spennende karakter. Fler flashbacks om han hadde vært flott. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Vi får nok se mer til Sayid senere i serien. Han blir vel en sentral person hvis de bestemmer seg for å redde Jack & co. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hvorfor maser alle om Kate, Juliette, Nikki osv..?Claire er jo penest av alle Like greit det uansett, så får jeg henne for meg selv 7227230[/snapback] Vrangsforestillinger ftw! 7227271[/snapback] Vrangforestillinger om at hun er pen, eller at jeg får henne for meg selv? 7227449[/snapback] What do you think, sucker.. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Så lenge fokuset blir på Jack, Locke, Sayid, Hurley, Sun, Jin, Desmond og ikke minst Sawyer så er jeg fornøyd. De to nye karakterene virker ufattelig kjedelige, som to bleke plagiater på Boone og Shannon. Ser ikke helt poenget med at de er med. 7228152[/snapback] Og jeg hater han derre kisen. Han er så selvgod Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Syns det er et dårlig valg av skaperne å dra med de to folka. Seerne har aldri sett dem før og det går ut på troverdigheten. Hva er funksjonen deres? To nye som skal kommentere hvor mye de ikke fikk være med før? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Jeg ser heller ikke poenget i å dra inn de to nye. Håper ikke de plutselig blir veldig sentrale. Det har gått to hele sesonger uten at vi har sett eller hørt om dem. Og plutselig hopper de på lasset. Lite troverdig. Hvertfall når begge to blir introdusert sånn og så plutselig skal være med overalt. Endret 6. november 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
rareben Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg synes dere er litt vel konservative. Flott med nye folk, særlig når ho dama (Nikki?) er HOT! Selvfølgelig skjønner jeg tegninga med at de drar ut serien ytterligere ved å dra inn flere personer, men hva gjør vel det så lenge LOST holder høy kvalitet og de ikke glemmer de "gode gamle"? Er det forresten noen andre som har lagt merke til hvor mye han nye mannen (Paulo) ligner på Keanu Reeves? Håper han har noen Neo-skills. :!: Ellers er det jo synd med en så lang pause etter neste episode. Ny mann i LOST: Keanu Reeves: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå