Plomma2 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 De måtte drepe Eko? Nå kan de jo bare gi opp hele serien. :/ Eko var jo genial. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Gjør ikke noe for meg at de kvitter seg med karakterer som ikke ble presentert før sesong 2. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Første gang jeg så han mannem med lappen, tenkte jeg: men jeg tar kanskje feil? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Han lignet jo faktisk! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 De måtte drepe Eko?Nå kan de jo bare gi opp hele serien. :/ Eko var jo genial. 7222389[/snapback] Handlet nok mest om at skuespilleren ikke ville fortsette. Han ville vel egentlig gi seg etter sesong 2. Han var jo en av de store seerfavorittene, så ABC ville nok helst beholdt ham. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Er mektig irritert av den jævla skyggegreia. Greit nok at ikke alt er så realistisk i en TV-serie, men den skyggen tar kaka. Synes den ødelegger. Noen som føler det samme? 7217225[/snapback] Enig. Det jeg likte godt med lost var at alt det "unaturlige" som oppsto, var det en forklaring på. F. eks det med at flyet styrtet nettop på den øya var p.g.a et magnetfelt o.s.v. Det skal godt gjøres å ha en naturlig forklaring på den skyggen. Sa ikke di som lagde lost at alt som skjedde skulle ha en naturlig forklaring? Mener at alt sånn unatulig dritt ødelegger serien Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Det skal godt gjøres å ha en naturlig forklaring på den skyggen. Sa ikke di som lagde lost at alt som skjedde skulle ha en naturlig forklaring? Mener at alt sånn unatulig dritt ødelegger serien 7224750[/snapback] Det der har blitt spurt om så utrolig mange ganger bare i den tråden her. Og som sagt tidligere, jeg er rimelig sikker på at det er en misforståelse. Det har blitt sagt at alt har en logisk forklaring. Det er ikke nødvendigvis synonymt med _naturlig_ Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Tror dere at de lappene Juliette/Julia (eller hvem det nå er som mater Jack hele tiden) viste fram var ekte? Eller tror dere det bare er noe de skal lure Jack med? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg tror Juliette er badguy, og bare vil ha Ben ut av veien slik at hun blir ledern, hvertfall kommer høyere opp på rangstigen elns.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg tror Juliette er badguy, og bare vil ha Ben ut av veien slik at hun blir ledern, hvertfall kommer høyere opp på rangstigen elns.. 7225036[/snapback] Støttes! Lenke til kommentar
quakie Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Det som er sikkert er at det er en intern stridighet mellom Juliette og Ben, hvem som er badguy og ikke vet jeg ikke. Men det sikrer en ekstra spenning syntes jeg, spennende å se hvordan det utvikler seg. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Vil du gifte deg med meg Juliet? Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Nå kan de jo bare gi opp hele serien. ehh, hvis de dreper Kate, Sawyer, Jack, Ben og Locke. Da kan de gi opp hele serien. Ikke hvis de dreper en eller annen fyr som har lurket i kulissene uten å si stort en sesong Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Man kan godt like Eko, men for historiens del har han vært helt uvesentlig, og dermed syns jeg ikke han er et stort tap. Er jo ikke sikkert at han er død heller, noen som har tenkt på det? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Er jo ikke sikkert at han er død heller, noen som har tenkt på det? 7225434[/snapback] Han virka temmelig død på de siste klippene. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Runar: Nå rørte han på øynene da, men det kan være skuespilleren. ---------------------------------- Hvorfor sier Nikki at det er "Six stations" når Mark Wickman sier at det er "Stations". Han sier aldri seks stasjoner :hmmm: Og røyken. Det er sagt at eko ser svart røyk og locke ser et hvitt lys. Dette kan jo selvsagt være fordi eko er ond og ser mørkt, og locke er god og ser et hvitt lys. Noen teorier? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg tror Juliette er badguy, og bare vil ha Ben ut av veien slik at hun blir ledern, hvertfall kommer høyere opp på rangstigen elns.. 7225036[/snapback] Støttes! 7225085[/snapback] seconded! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Dette er veldig bra, Lost holder koken. Nok en Jesus vri i denne episoden (den store steinen som blir flyttet bare for at Eko oppdager at liket er borte). Morsomt å se at Jack har en lignende rolle som Ben hadde når han var fanget, han leker litt splitt og hersk. Synd at Eko strøk med. Lenke til kommentar
Foregangsmannen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Er ikke så veldig glad i røyken, den blir litt for magisk og urealistisk. Men bedre at de forklarer den, enn at de gjemmer den bort, når den først er blitt presentert. Men en god episode. Spennende med lappe-mannen og jeg digga når Jack eide Ben. Du så virkelig at han ble tatt på senga. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Runar: Nå rørte han på øynene da, men det kan være skuespilleren Hmm, får se den delen av episode en gang til senere. Hvorfor sier Nikki at det er "Six stations" når Mark Wickman sier at det er "Stations". Han sier aldri seks stasjoner :hmmm: 7226262[/snapback] Det kan jo være en feil, eller kanskje hun egentlig er ond? Endret 6. november 2006 av Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå