Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

etter hva jeg kan telle så er det nå 5 "fraksjoner" på øya

disse mennesken som går i filler , er lenge siden vi har set noe til di .

The others

di som er lost

og nå han som var på skjerme

gale fransk dama

ja og for og ikke glemme han som trykket på knappene før , som diller med heltene våre

interessant

7213578[/snapback]

FYI, de menneskene som går/gikk i filler er "the others".

Knallepisode dette her, må si Lost S3 holder høyere nivå enn 2'eren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt rart å tenke på at hele "the others" tingen bare dreide seg om jack som skulle hjelpe ben :/

EDIT: Kanskje.

7213981[/snapback]

Fint du tok med den editen :)

Som nevnt tidligere var det etter all sannsynlighet ikke de som styrtet flyet, da Ben referte til Jack som en gave fra oven.

Det er mer som stikker under her og det blir veldig spennende å følge utviklingen.

Den svarte skyen bli mer og mer mystisk.

Lenke til kommentar

The others hadde nok ikke noe med flystyrten å gjøre nei. Det Ben sa om å tro på gud, samt hvor overrasket de virket når flyet styrtet, har vel bekreftet det. Men jeg må si at hvis alt dette bare har handlet om å få Jack til å hjelpe Ben, så er det en del ting jeg ikke skjønner. Tenker da på kidnappingen av barna og flere andre i Ana&Eko sin leir, alt styret med kidnappingen av Claire osv. :hmm:

Lenke til kommentar

flyet ble jo styrtet av desmound , den dagen så var han sen ute med og tryke på knappen ( dette har vi sett i flashback ) var den samme dagen som flyet styrtet , det fant vi ut når desmuond letste i logge over "inputen" i data maskinen som di printet ut i den overvåknings delen di var i i denne eppisoden

EDIT:

The others , er det disse som har tatt jack og di til fange ,eller disse i fillete klære ?

og hvist ikke , hva kaller vi disse som har teknologi ?`, som er på en annen øy og btw , noe vi fikk vite i forrige episode .

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
The others , er det disse som har tatt jack og di til fange ,eller disse i fillete klære ?

7214251[/snapback]

De i filler og de på øya (som har jack og de) er de samme etter som jeg har forstått...

7214361[/snapback]

Slik har jeg forstått det også..

Men disse har ikke noe med darhma å gjøre?

Lenke til kommentar

Det jeg lurer mest på er om skyen er på Die Others' side eller om den handler selv. Slik jeg har forstått det er skyen noe som kan ta form av andre skapninger som egentlig ikke er der, slik som hesten Kate og Sawyer så, Dave og nå broren til Eko. Dette vil forklare en hel del.

Lenke til kommentar

Hvis skyen kan ta form som andre ting, så oppklarer det en masse ja. Hesten, Dave, Walt, faren til Jack og broren til Eko.

De fillekledde folka i skogen som bor i små hytter er the others ja, de samme som lever sivilisert. Sånn jeg har forstått det, at alt bare har vært lureri. Vi har jo sett Tom med løsskjegg og filleklær flere ganger, og han er jo i gjengen til Ben som lever sivilisert.

Men om the others har noe med Dharma å gjøre vet vi ennå ikke. Jeg vil nesten tro det, men på hvilken måte er jo usikkert.

Lenke til kommentar

Jeg er glad skyggen er tilbake jeg. Den har jo vært etterlyst blant mange siden midt i sesong 2, og flere har vært bekymret for at den bare skulle bli glemt bort. Nå ser vi jo at den ikke er det.

Episoden var veldig bra, men det er ingenting som blir oppklart, bare flere mysterier som blir bygd videre på. Med dette tempoet kan de holde serien gående i lang tid fremover. Ikke at jeg klager. Jeg storkoser meg med Lost jeg. :)

Lenke til kommentar

Bra episode! Tror det er en maktkamp innad i the others leiren. Vi har jo sett at Ben bare stakk av når alt vannet kom, Juliet "viste" røntgenbildene til Jack (tror det var bevisst), og vi så jo hva Juliett syntes om å bli sendt ut av rommet når Ben skulle prate med Jack.. Jeg tror det faktisk er Juliett som er slem, og vil ha ben av veien slik at hu blir lederen elns..

Artig at monsteret kom tilbake også. Tror nok det kan ta formen til mennesker og dyr og det som er. Forklarer jo faren til Jack, Walt, den siste isbjørnen (den første drepte jo faktisk Sawyer, så den må vel ha vært ekte..?) og broren til Eco og greier.. Igjen så hørte vi disse mekaniske lydene når skyen slang Eco veggemellom. Jeg tror det kan være en meget avansert robotarm elns som er dekket av svart røyk. Men da forklarer jo ikek det at den eventuelt skal kunne ta andre tings form da.. :hmm:

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...