NightKeeper Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Har "Eko" selv sagt at han vil skrive seg ut av serien? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Synd at Adebisi døde. Mannen er jo steintøff. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Bra scary når hun viste den der filmen til Jack! Spørsmålet er jo om det er en maktkamp innad blant the others, jeg tror det er casen. Og at det er dama som er bad guy, mens Ben er good. "Why did you show him my x-rays?" Det er også mulig at hele greia er et set-up, at jack manipuleres til å tro at det er en maktkamp. Blir uansett spennende å se hva Jack øsnker i belønning for å gjøre det de forteller ham. BTW: Litt vel tydelige referanser til Jesu oppstandelse i denne episoden? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) I Jacks fengsel er det helt andre spørsmål som stlles; hva er fakta, hva er fleip? Hva de holder på med er jo et stort spørsmål, men jeg mener det må være en slags forskning på det menneskelige sinn. Fangene pumpes jo på med info som verken de eller vi kan vite om er fakta eller ikke, mens det forskes på deres reaksjoner. Ble røntgenbildene plassert der med vilje eller ikke, står Ben bak videoen eller ikke.... det driver sikkert Jack til vanvidd ihvertfall... 7205630[/snapback] Tror ikke røntgenbildene er fleip siden Ben ble en smule irritert da han fikk vite Jack hadde sett dem. Har "Eko" selv sagt at han vil skrive seg ut av serien? 7205821[/snapback] "Eko" sa selv han ville ut av serien. Foreldrene hans døde i fjor, og han har nå flyttet tilbake til London for å arbeide på en film om livet sitt, som han selv skal regissere. BTW: Litt vel tydelige referanser til Jesu oppstandelse i denne episoden? 7205949[/snapback] What? Endret 2. november 2006 av Nostradamus Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Tror ikke røntgenbildene er fleip siden Ben ble en smule irritert da han fikk vite Jack hadde sett dem. 7206053[/snapback] Ben is a liar. Ben is very dangerous. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Tror ikke røntgenbildene er fleip siden Ben ble en smule irritert da han fikk vite Jack hadde sett dem. 7206053[/snapback] Ben is a liar. Ben is very dangerous. 7206125[/snapback] Du kan godt hende Nostradamus har et poeng, men det kan liksågodt være en del av planen kjenner jeg Ben og gjengen hans rett (noe jeg egentlig ikke skal påstå å gjøre, men... ) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det er komplett umulig å vite med han fyren der, da. Bare tenk tilbake på da han gikk under navnet Henry Gale. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Tror ikke røntgenbildene er fleip siden Ben ble en smule irritert da han fikk vite Jack hadde sett dem. 7206053[/snapback] Ben is a liar. Ben is very dangerous. 7206125[/snapback] Du kan godt hende Nostradamus har et poeng, men det kan liksågodt være en del av planen kjenner jeg Ben og gjengen hans rett (noe jeg egentlig ikke skal påstå å gjøre, men... ) 7206162[/snapback] Tviler på at det er en del av planen, siden Jack verken så eller hørte at Ben sa det om røntgenbildene. Hadde han sagt det mens Jack så på derimot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Shit episode 5 var bra!! Men HVORFOR måtte monsteret drepe Eko! Han var en av de få kule som er igjen. Monsteret så ut som en hånd som løftet han opp.. hehe. Håper Locke og de finner ut av det. Hvem kan fyren på skjermen i the pearl være? Fra hvilken stasjon? Er han en Dharma-fyr? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det med monsteret som drepte Eko er egentlig grusomt interessant, det lager en forbindelse mellom en mystisk hendelse; Ekos syn og samtale med broren, der broren tydeligvis ikke er særlig blid for at Eko ikke vil skrifte, og derfor får ham drept (?), med det at Eko ble fysisk drept av skyen. Hvis The others har noe med skyen å gjøre, har de noe med Ekos syn å gjøre (derfor med figurenes bakgrunn osv å gjøre også), hvis ikke er skyen et mystisk fenomen som "tilhører øya" på et annet vis. Skjønner....? Veldig spent på når John og gjengen finner han fyren, tror og håper han er en "ekte" Dharama-fyr. Det så jo ut som at han hadde Dharma-kjeledress på seg. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Tviler på at det er en del av planen, siden Jack verken så eller hørte at Ben sa det om røntgenbildene. Hadde han sagt det mens Jack så på derimot. 7206264[/snapback] Jepp Kommer til å ha mareritt om Mr. Eko i natt, savner han allerede. Uten tvil favoritten min på øya. Endret 2. november 2006 av Nostradamus Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Endelig er monsteret tilbake! Elsker det. Selv om det var synd Eko måtte ta kvelden, så var det herlig at monsteret selv drepte ham. Da har vi sett det også. De tidligere folka har stort sett blitt drept av sine egne og i ulykker. Dessuten syns jeg egentlig Eko sin historie var ferdigfortalt og ikke SÅ interessant lenger. Det er fortsatt Locke som er kongen. Fy fader for en herlig fyr. Og så når han prata om at han hadde sett monsteret også. Han hadde ikke sett den svarte skyen, men et skarpt lys. Kan det være at det er fordi han er et godt menneske? Men så driver tankene mine tilbake til slutten av sesong 1 igjen, når Locke var nære på å bli dratt ned i et hull i bakken av samme svarte skyen. Og så over til Jack sin lille hule da. Der begynner det å bli et skikkelig psykologisk virvar nå. Hva skal man tro på. For alt man vet kan det være Ben som har laget den videoen, for å se hvem av de to som har Jacks tillit. Kanskje er han ikke syk i det hele tatt, og at alt bare er en test. Og hva det det Ben sa om at Juliet har store likhetstrekk med ex-kona til Jack? Lurer på hva det ligger i det, for det er helt sikkert ikke tilfeldigheter. Og de ER faktisk like. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Og hva det det Ben sa om at Juliet har store likhetstrekk med ex-kona til Jack? Lurer på hva det ligger i det, for det er helt sikkert ikke tilfeldigheter. Og de ER faktisk like. 7207876[/snapback] Er de helt like liksom, som i samma skuespiller? Eller ser de like ut? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Ikke samme skuespiller nei, men de er nok gjort like med hensikt. Første gang vi så Juliet tenkte jeg nesten at det var dama hans. Jeg tror forresten Juliet er den som lyver her. Hun sier Ben er farlig osv. men tror heller det er motsatt. Spørs hva Jack velger å gjøre. Han stoler vel mer på Juliet enn på Ben, men samtidig har jo han lovet å få Jack sendt hjem. Og dessuten har jeg vanskelig for å se Jack "drepe" Ben, rettere sagt la være å redde han. Jack vil nok gjøre sitt beste uansett. Han er ikke typen til det. Kan si mye om Jack, men han vil ingen vondt. Endret 2. november 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Og hva det det Ben sa om at Juliet har store likhetstrekk med ex-kona til Jack? Lurer på hva det ligger i det, for det er helt sikkert ikke tilfeldigheter. Og de ER faktisk like. 7207876[/snapback] Er de helt like liksom, som i samma skuespiller? Eller ser de like ut? 7208039[/snapback] http://www.lostpedia.com/wiki/Juliet vs. http://www.lostpedia.com/wiki/Sarah_Shephard Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Ahh. Juliet er grisepen da, men tror nok også det er hu som ljuger litt ja. Eller så er det nok en en felles konspirasjon fra the others side. Er nok ikke slik som det ser ut til. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 "Røyken" tar form som dyr og mennesker, det er jeg enda mer sikker på nå. Ser ikke dette ut som en elefant? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Genial episode! Man blir liksom sittende å tenke å filosofere.. er så mange muligheter på hva som egentlig foregår på øya... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hvordan kommer de til å avslutte noe som dette? Eller kan det være noe à la Gilligan's Island, kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå