Aimee Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Les første post, så ser du hva du skal gjøre med spoilere. Det ødelegger for mange det der. Velkommen til forumet! Edit: Trykk på "rediger" så legger du alt i en spoilertag! [spoiler]Spoileren[/spoiler] 7197103[/snapback] Tusen takk for hjelpen. Really my bad. Og håper inderlig jeg ikke ødela spenningen for så mange av dere, for dem det måtte gjelde, beklager I`m a neeewbi! Men fikk meg en lærepenge nå. Uansett, takk for velkomsten, ser frem i mot å følge denne spennende tråden. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Skjønner meg ikke på folk som leser spoilere og ser promos før hver episode. Er det ikke mye bedre å se episoden som den kommer, helt uten forventninger og kunnskap om den? Blir mye mer spennende imho. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ja, er enig med deg der, har sluttet å se på spoilere selv . Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Angående promo neste ep. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bare meg som reagerte på den ailienen på slutten av promoen:S Link promo Happy Nostradamus? 7158890[/snapback] Definitivt ikke bare du som reagerte på alien-thingyen i promoen der. Noen som har noen teorier for dette ? Jeg har sett promoen om og om igjen, og det kan vel ikke være annet enn en alien? Evt noen som "kler seg ut" som en. Men.. alien i LOST. Jeg får det bare ikke til å stemme. 7197001[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Synes det så mer ut som den maska som han som delte bunkeren med Desmond brukte når han gikk ut for ikke å bli "smitta" Lenke til kommentar
Aimee Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Angående promo neste ep. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bare meg som reagerte på den ailienen på slutten av promoen:S Link promo Happy Nostradamus? 7158890[/snapback] Definitivt ikke bare du som reagerte på alien-thingyen i promoen der. Noen som har noen teorier for dette ? Jeg har sett promoen om og om igjen, og det kan vel ikke være annet enn en alien? Evt noen som "kler seg ut" som en. Men.. alien i LOST. Jeg får det bare ikke til å stemme. 7197001[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Synes det så mer ut som den maska som han som delte bunkeren med Desmond brukte når han gikk ut for ikke å bli "smitta" 7197739[/snapback] Ja, når du sier det. Måtte studere promoen igjen, og nå har jeg trua på at det må være det. Alien ville blitt for dumt. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 #3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på. Hater multi multi quoting Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Det er jo bare en mann med øyelapp på skutten av promoen da.. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Jepp, mann med øyelapp. Vi husker vel alle glassøyet som ble funnet i The Arrow i episoden The Other 48 Days? Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jepp. Tror det har noe med det øyet å gjøre. Lurer på hvor det egentlig er hen.. Kan det være The Flame? Uansett, blir sikkert spennende. Gleder meg, sekv om jeg angrer på at jeg så promoen.. Skal slutte med det heretter Endret 1. november 2006 av Lars-H Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 He said.... We're next. Meget snodig episode. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Min teori: Monsteret tok Yemis form i teltet i starten for å si at han skulle komme til flyet. Når han kom dit sa "Yemi" at han skulle skrifte, men når eko sa at han ikke hadde noe å skrifte om, drepte monsteret ham. Med andre ord: Monsteret sjekka om Eko fortsatt var en god person. Monsteret tolket det som om Eko fortsatt var en ond person. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Med andre ord:Monsteret sjekka om Eko fortsatt var en god person. Monsteret tolket det som om Eko fortsatt var en ond person. 7204063[/snapback] Det var slik jeg følte det også. Monsteret suger, Eko er død. =((( Er veldig spent på hva Jack gjør nå. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det at monsteret kan ta andre personers form, vil jo "oppklare" en god del. Det er ikke første gang vi ser en person som ikke skulle ha vært der. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Masse godsaker: http://www.ew.com/ew/article/commentary/0,...47_3_0_,00.html Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Veldig bra episode. Gleder meg til å se om Jack tar livet av kreft-mannen. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Veldig bra episode. Gleder meg til å se om Jack tar livet av kreft-mannen. 7204642[/snapback] Han kan jo gjøre... ingenting... og så vil han fortsatt dø. Det jeg tenker, er at han vil begynne operasjonen, men klarer ikke å ta livet av han... så overlever Ben. Løsninga er å ikke gjøre en dritt og la han dø. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Løsninga er å late som om han prøver, slik at The Others ikke dreper Jack for å nekte. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Mr. Eko Synd Adewale Akinnuoye-Agbaje ikke ville være med lenger. Kan forstå han, siden han mistet begge foreldrene i fjor. Lykke til videre Adewale. Lenke til kommentar
joku Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Monstere er gud. Når ikke Eko ville tilstå sine synder, drepte gud han som en straff. Eller ikke, men bra episode! Syn at Eko døde da, han var en av favorittene mine. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Veldig bra episode denne gitt, synes sesong 3 har holdt et skikkelig høyt nivå hittil. Serien holder mer og mer på ei todelinga mellom tro og fakta, tro og mystiske hendelser på Johns side (sida av øya også), og mer naturlige forhold på Jacks side. Etter min mening er det vanskelig å forklare bort de mystiske hendelsene med naturlige hendelser, det er litt for mye "rariteter" til at det kan det. Desmonds syn må ha fått kunnskap om at ting skal skje, eller fått synske evner, det tyder kamerasnurringa ved det første synet på også. Tror det heller ikke kan være en tilfeldighet at Desmond så ut som en slags Jesus på slutten av en episode, der han så tankefullt ut over havet.... I Jacks fengsel er det helt andre spørsmål som stlles; hva er fakta, hva er fleip? Hva de holder på med er jo et stort spørsmål, men jeg mener det må være en slags forskning på det menneskelige sinn. Fangene pumpes jo på med info som verken de eller vi kan vite om er fakta eller ikke, mens det forskes på deres reaksjoner. Ble røntgenbildene plassert der med vilje eller ikke, står Ben bak videoen eller ikke.... det driver sikkert Jack til vanvidd ihvertfall... Spennende med lappe-fyren, var han en av de others eller en som er satt i en forskingsstasjon? Det kan jo løse svaret på sammenhengen mellom the others og folk som er plassert i stasjonene gjennom Dharma. Jack vil finne ham før eller siden, så da får vi vel svaret..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå