kitalin Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 WTF er dette fornoe ? LOST - ett eller annet Skjønner rivaliseringen mellom Sawyer og Jack. Men hvorfor sitter Claire alene, og hvorfor danser dem i det hele tatt, med småpsycho sminke og fine kjoler osv. Vakkert var det, but still confusing. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Kanskje the others er en sivilisasjon ala den i The Village. Vil vekk fra nåtidens brutale hverdag. Vekk fra kapitalismens klamme grep om tilværelsen. De har valgt en nokså lite fredelig tilværelse, hvis det skulle være tilfellet. 7181642[/snapback] Her har jo store båter, fly med kokain, luftballonger og seilbåter funnet veien, så helt fredelig er det nok ikke. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 WTF er dette fornoe ? LOST - ett eller annet Skjønner rivaliseringen mellom Sawyer og Jack. Men hvorfor sitter Claire alene, og hvorfor danser dem i det hele tatt, med småpsycho sminke og fine kjoler osv. Vakkert var det, but still confusing. 7185470[/snapback] Det er reklamen for lost sesong en i UK tror jeg. Ganske gammel med andre ord. Lenke til kommentar
kitalin Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 WTF er dette fornoe ? LOST - ett eller annet Skjønner rivaliseringen mellom Sawyer og Jack. Men hvorfor sitter Claire alene, og hvorfor danser dem i det hele tatt, med småpsycho sminke og fine kjoler osv. Vakkert var det, but still confusing. 7185470[/snapback] Det er reklamen for lost sesong en i UK tror jeg. Ganske gammel med andre ord. 7185521[/snapback] Oki, med tredje ord, jeg som henger litt etter. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Helt riktig. dessuten heter det med andre ord. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hehe. Siden du skrev med andre ord skrev kitalin med tredje. Get it? Lenke til kommentar
kitalin Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hehe. Siden du skrev med andre ord skrev kitalin med tredje. Get it? 7186144[/snapback] Som jeg skulle ha sagt det selv. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Noen flere enn meg som begynner å bli temmelig "fed up" ang "the others" nå eller? Synes James H Ford snart kan grisebanke han fyren som mista kona si ihvertfall... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Vil si at dette er det beste argumentet for at det er noe spesielt med Desmond.Klesløs Desmond etter eksplosjon + Forutsigbar Desmond + Enda en gang forutsigbar Desmond = Desmond er Statistiker/Metrolog. Gir ikke mening. 7182089[/snapback] Jeg skjønner ikke hvorfor dere sitter og overanalyserer så jævlig. Desmond er nå i stand til å se enkelte ting som skal skje. Sånn som talen til Locke. Desmond så at skuret til Claire og ungen skulle bli truffet av lyn, så han ville få dem vekk derfra. Når det ikke gikk, laget han en lynavleder. Alle vet jo at metall tiltrekker seg elektrisitet/lynnedslag. Enkelt og greit. Husk at denne serien er laget av amerikanere, for amerikanere. Det hjelper ikke å sitte å spekulere ute i det uendelige. Svarene får vi først i serien. Det er jo litt kult og komme med konspirasjonsteorier og sånt, men jeg synes ikke det er noe vits og dele opp serien i bittesmå biter og analysere hver ting som skjer. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Vil si at dette er det beste argumentet for at det er noe spesielt med Desmond.Klesløs Desmond etter eksplosjon + Forutsigbar Desmond + Enda en gang forutsigbar Desmond = Desmond er Statistiker/Metrolog. Gir ikke mening. 7182089[/snapback] Jeg skjønner ikke hvorfor dere sitter og overanalyserer så jævlig. Desmond er nå i stand til å se enkelte ting som skal skje. Sånn som talen til Locke. Desmond så at skuret til Claire og ungen skulle bli truffet av lyn, så han ville få dem vekk derfra. Når det ikke gikk, laget han en lynavleder. Alle vet jo at metall tiltrekker seg elektrisitet/lynnedslag. Enkelt og greit. Husk at denne serien er laget av amerikanere, for amerikanere. Det hjelper ikke å sitte å spekulere ute i det uendelige. Svarene får vi først i serien. Det er jo litt kult og komme med konspirasjonsteorier og sånt, men jeg synes ikke det er noe vits og dele opp serien i bittesmå biter og analysere hver ting som skjer. 7188708[/snapback] Hva er problemet med at man lurer på om han bare vet disse tingene fordi han har gjettet, at han er synsk elns, eller har vært i fremtiden? Må da få lov til å stusse litt på det.. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg tenker at vi har 2 forklaringer : 1. Desmond fikk en rekke "syner" under implosjonen av basen. Og at han nå sitter inne med dem. Og at de er av begrenset kvantitet. 2. Desmond har blitt elektromagnetisk ladet (? høhø) og kan føle på seg endringer i "ladningen" i luften. Slik som at det blir regn/tordenvær. Og at han bare hadde drømt om talen til Locke. 3. (Kom selvfølgelig flere punkter i farta) Desmond har rett og slett blitt synsk. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Eeeeeeller tidsreise.. Noe jeg ikke tror på da.. Det blir for teit.. Endret 31. oktober 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Jeg tenker at vi har 2 forklaringer : 1. Desmond fikk en rekke "syner" under implosjonen av basen. Og at han nå sitter inne med dem. Og at de er av begrenset kvantitet. 2. Desmond har blitt elektromagnetisk ladet (? høhø) og kan føle på seg endringer i "ladningen" i luften. Slik som at det blir regn/tordenvær. Og at han bare hadde drømt om talen til Locke. 3. (Kom selvfølgelig flere punkter i farta) Desmond har rett og slett blitt synsk. 7189030[/snapback] 4. Eller kanskje det ikke har skjedd noe i hele tatt, men bare fått opp øynene etter det som skjedde nede i luka. Hvem vet? Endret 31. oktober 2006 av Albert89 Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg tenker at vi har 2 forklaringer : 1. Desmond fikk en rekke "syner" under implosjonen av basen. Og at han nå sitter inne med dem. Og at de er av begrenset kvantitet. 2. Desmond har blitt elektromagnetisk ladet (? høhø) og kan føle på seg endringer i "ladningen" i luften. Slik som at det blir regn/tordenvær. Og at han bare hadde drømt om talen til Locke. 3. (Kom selvfølgelig flere punkter i farta) Desmond har rett og slett blitt synsk. 7189030[/snapback] Eller om at Desmound har fått en høytaller i øret (kjent FBI/Matrix sak), så forteller "The others" når de skyter, og hvor de skyter med laser/torden gunnern deres! Lenke til kommentar
O.J Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Minner meg litt om evnene til Walt. fikk aldri noen forklaring der. ikke sikkert vi gjør det i Desmonds tilfelle heller. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 4. Eller kanskje det ikke har skjedd noe i hele tatt, men bare fått opp øynene etter det som skjedde nede i luka. Hvem vet? 7191374[/snapback] Eeeh.. hva? Han har kanskje blitt synsk ja. Lenke til kommentar
Aimee Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Angående promo neste ep. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bare meg som reagerte på den ailienen på slutten av promoen:S Link promo Happy Nostradamus? 7158890[/snapback] Definitivt ikke bare du som reagerte på alien-thingyen i promoen der. Noen som har noen teorier for dette ? Jeg har sett promoen om og om igjen, og det kan vel ikke være annet enn en alien? Evt noen som "kler seg ut" som en. Men.. alien i LOST. Jeg får det bare ikke til å stemme. Endret 1. november 2006 av Aimee Lenke til kommentar
quakie Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 SPOILER!! (Jeg ser at du er ny her, men nå har du lært det :-))) Lenke til kommentar
Aimee Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 SPOILER!! (Jeg ser at du er ny her, men nå har du lært det :-))) 7197064[/snapback] Oh gosj. My bad! Er ikke mulighet for å fjerne innlegg selv, er det ? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Les første post, så ser du hva du skal gjøre med spoilere. Det ødelegger for mange det der. Velkommen til forumet! Edit: Trykk på "rediger" så legger du alt i en spoilertag! [spoiler]Spoileren[/spoiler] Endret 1. november 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå