NightKeeper Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Bra episode, Saywer er en fin karakter. Men omfg. Pause til 7 februar!? Fytte katta så tragisk. Har jo bare vært 6 episoder da. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dør Eko så saksøker jeg ABC, uten tvil den beste karakteren i serien. Neste episode så hvertfall jævli bra ut. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Likte dagens episode. Tempoet og spenningen tok seg heldigvis opp fra forrige episode. Håper spenningen holder seg der, men erfaringsmessig holder jeg ikke pusten. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Er vel ikke pause til 7. februar før om to uker, altså to episoder til før pause Kilde Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Promos gir forventninger og håp. Derfor ser jeg ikke på dem. 7156926[/snapback] Enig, syntes episoden var knallbra Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Dette er trolig det beste kartet jeg har sett over lost øya: Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Rett og slett er herlig map som forklarer litt i seg selv Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jess det forklarer også hvorfor Sayid ikke har sett den andre øya. Lenke til kommentar
hojo Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Likte dagens episode bedre enn de to første episodene i denne sesongen En ting jeg lurer på i dagens episode er hvordan Desmond kunne vite at det kom til å bli et lyn nedslag akkurat på den plassen det ble! for det var jo ingen tvil om at det var en lynavleder han bygde? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Fordi Desmond har sett fremtiden. Som i forrige episode, når han visste om hva Locke kom til å gjøre (var det ikke det?) og så videre. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jess det forklarer også hvorfor Sayid ikke har sett den andre øya. 7158192[/snapback] Hvorfor akkurat sayid? Synes det er rart at Michael og co. ikke så den jeg. ---------------------------------- Men fy faen det var rå episode i dag! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hørte ikke Jack stemmen til faren sin (korrekt meg om jeg tar feil) fra høytaleren i det rommet han sitter fanget? Den samme høytaleren han nå hørte Sawyers stemme? og Jack har vel aldri funnet igjen liket av faren etter de styrta? Og hvem er fyren med svulsten i ryggraden på røntgenbildene? Noen teorier? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Fordi Desmond har sett fremtiden. Som i forrige episode, når han visste om hva Locke kom til å gjøre (var det ikke det?) og så videre. 7158285[/snapback] Det er noe rundt dette, litt mystisk blitt denne desmond, noe som også gjør serien enda bedre Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hørte ikke Jack stemmen til faren sin (korrekt meg om jeg tar feil) fra høytaleren i det rommet han sitter fanget? Den samme høytaleren han nå hørte Sawyers stemme? og Jack har vel aldri funnet igjen liket av faren etter de styrta? Og hvem er fyren med svulsten i ryggraden på røntgenbildene? Noen teorier? 7158329[/snapback] Tror det er Tom/Zeke jeg, men det kan vel ingen andre enn produsentene vite. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Angående promo neste ep. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bare meg som reagerte på den ailienen på slutten av promoen:S Link promo Happy Nostradamus? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) -Ikke omtal en promo uten spoiler, kødd Kommentar til kartet: Michael og Walt seilte tydeligvis rett på "Alcatraz", så jeg tror ikke de er helt hjemme enda Endret 26. oktober 2006 av Nostradamus Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Episode 1: Jøss, interessant men ikke overraskende Episode 2: Begynner å bli spennende dette Episode 3: Steike, de gamle syke tidene er tilbake Episode 4: Hva skal man si, uhyre spennende. Satt klistret til skjermen... Takk, Lost holder fortsatt mål der andre serier ofte faller av. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Angående kartet: Hvis Hydra-stasjonen er på øy nummer to, så går kabelen til noe annet om den er merket av på riktig sted.. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hmm.. Skjønner ikke helt det kartet jeg. Hvordan kunne Sayid og de andre unngå å se den andre øya når de var på havna? Den rød streken viser det Sawyer så når de var oppe på fjellet (tror jeg) Mens den blå viser luftlinjen mellom havna og den andre øya Lenke til kommentar
iMono Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Likte dagens romantiske episode. Juliette og Jack er så søte sammen. Nesten som Romeo og Juliet. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvordan kunne Sayid og de andre unngå å se den andre øya når de var på havna? Den kaien er jo noe mindre enn som vist på kartet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå